Gdy silnik CDI nie pali
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 23
- Rejestracja: 31 gru 2014, o 19:46
- VIN:
- Lokalizacja: Zator
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 14 cze 2015, o 10:11
- VIN:
- Lokalizacja: Głogów
- gotiger
- VIP
- Posty: 937
- Rejestracja: 2 sty 2015, o 07:17
- VIN:
- Lokalizacja: LBN
-
- VIP
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 06:08
- VIN: WDC2030162R178737
Przerabiałem.W moim przypadku(203.007) pomogła wymiana modułu sterującego silnika.A6461509091.ASO w Polsce.Radość z bezproblemowego uruchomiania taka,ze niech się Mastercard chowa.
Ostatnio zmieniony 15 cze 2015, o 04:19 przez ragnar8, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 8 maja 2016, o 17:20
- VIN:
- Lokalizacja: Kotlarnia
Re: Gdy silnik CDI nie pali
Witam, może ktoś ugryzie mój problem, bo po przewertowaniu forum nie znalazłem rozwiązania.
Problem występuje od około 2 tygodni.
Po postoju dłuższym niż 12h silnik zapala dopiero za 5,6 kręceniem.
Jak już odpali to działa bezproblemowo. I tak mogę go sobie co godzinkę odpalać i nie ma problemu. Po każdym udanym uruchomieniu zapala się kontrolka świec na około 30s.
Wymieniłem narazie 4 małe o-ringi i jest jakby jeszcze gorzej z odpalaniem.
Przy wymianie o-ringu do filtra paliwa odpadł kawełek takiego czarnego plastykowego zabezpieczenia.
Widać pęchcerzyki powietrza w tym przeźroczystym przewodzie.
Czy to może mieć jakieś znaczenie ?
Przy pompie jest sucho, wtryskiwacze były naprawiane 2013, silnik ma swoją moc, nie kopci, generalnie działa jak powinien.
Problem występuje od około 2 tygodni.
Po postoju dłuższym niż 12h silnik zapala dopiero za 5,6 kręceniem.
Jak już odpali to działa bezproblemowo. I tak mogę go sobie co godzinkę odpalać i nie ma problemu. Po każdym udanym uruchomieniu zapala się kontrolka świec na około 30s.
Wymieniłem narazie 4 małe o-ringi i jest jakby jeszcze gorzej z odpalaniem.
Przy wymianie o-ringu do filtra paliwa odpadł kawełek takiego czarnego plastykowego zabezpieczenia.
Widać pęchcerzyki powietrza w tym przeźroczystym przewodzie.
Czy to może mieć jakieś znaczenie ?
Przy pompie jest sucho, wtryskiwacze były naprawiane 2013, silnik ma swoją moc, nie kopci, generalnie działa jak powinien.
220 CDI 143KM, XI.2002 classic, sedan, OM611, WDB2030061A445998
- adaśko
- Użytkownik
- Posty: 762
- Rejestracja: 2 paź 2012, o 23:09
- VIN:
- Lokalizacja: Rumia
Re: Gdy silnik CDI nie pali
Któraś świeca skończyła się jeżeli kontrolka świeci po odpaleniu. Sprawdź, wymień i zobacz wtedy. Na pewno masz coś jeszcze z układem paliwowym, pęcherzyków nie powinno być, gdzieś przepuszcza. To że masz sucho, to nie znaczy, że wszystko dobrze. Przyjrzałbym się pompie wysokiego ciśnienia na przodzie bloku silnika.
Pozdrawiam Adam
WDB2032161F389561
WDB2032161F389561
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 8 maja 2016, o 17:20
- VIN:
- Lokalizacja: Kotlarnia
Re: Gdy silnik CDI nie pali
Problem z odpalaniem zażegnany.
Dwa małe o-ringi po lewej stronie pompy miały już naprawdę dosyć.
Po ich wyjęciu kształtem przypomianały "kwadraty".
Warto zaopatrzyć się w dobrą nasadkę torx 8, bo ta śruba mocująca blaszkę była naprawdę solidnie dokręcona.
Czyli potwierdza się zasada, że jak wymieniać o-ringi to bezwzględnie kpl 6szt.
Pozdrawiam serdecznie.
Dwa małe o-ringi po lewej stronie pompy miały już naprawdę dosyć.
Po ich wyjęciu kształtem przypomianały "kwadraty".
Warto zaopatrzyć się w dobrą nasadkę torx 8, bo ta śruba mocująca blaszkę była naprawdę solidnie dokręcona.
Czyli potwierdza się zasada, że jak wymieniać o-ringi to bezwzględnie kpl 6szt.
Pozdrawiam serdecznie.
220 CDI 143KM, XI.2002 classic, sedan, OM611, WDB2030061A445998