Gdy silnik CDI nie pali

Instrukcje własnoręcznych napraw. PROSZĘ NIE ZAKŁADAĆ TU TEMATÓW Z PYTANIAMI JAK COŚ ZROBIĆ!!!

Moderator: Dziki Mar

pielucha
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: 31 gru 2014, o 19:46
VIN:
Lokalizacja: Zator

Post autor: pielucha »

Nie mam pojecia co było przyczyną i szczerze nie interesuje mnie to ważne ze działa :)
WDB2032061F257998
W203 Kombi C220 143km
KLON-Z
Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 14 cze 2015, o 10:11
VIN:
Lokalizacja: Głogów

Post autor: KLON-Z »

Ja mam inny problem z rozruchem tj. gdy na dworze jest wysoka temperatura to auto czasami nie zapala wcale, dopiero jak temperatura spadnie pali na dotyk.

mój model to C 200 CDI 2006r.
W203 C200 2,2 CDI 2006r.

WDB2030071A948371
Awatar użytkownika
gotiger
VIP
Posty: 937
Rejestracja: 2 sty 2015, o 07:17
VIN:
Lokalizacja: LBN

Post autor: gotiger »

KLON-Z pisze:gdy na dworze jest wysoka temperatura to auto czasami nie zapala wcale
Dotyczy to ciepłego czy zimnego silnika (po dłuższym kilkugodzinnym postoju)?
:mb: W203 T C180K AVANTGARDE 2007 WDB2032461F939268
:mb: GLK 250 BLUETEC 4MATIC + pakiet AMG
ragnar8
VIP
Posty: 16
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 06:08
VIN: WDC2030162R178737

Post autor: ragnar8 »

Przerabiałem.W moim przypadku(203.007) pomogła wymiana modułu sterującego silnika.A6461509091.ASO w Polsce.Radość z bezproblemowego uruchomiania taka,ze niech się Mastercard chowa.
Ostatnio zmieniony 15 cze 2015, o 04:19 przez ragnar8, łącznie zmieniany 1 raz.
WAT
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 8 maja 2016, o 17:20
VIN:
Lokalizacja: Kotlarnia

Re: Gdy silnik CDI nie pali

Post autor: WAT »

Witam, może ktoś ugryzie mój problem, bo po przewertowaniu forum nie znalazłem rozwiązania.

Problem występuje od około 2 tygodni.
Po postoju dłuższym niż 12h silnik zapala dopiero za 5,6 kręceniem.
Jak już odpali to działa bezproblemowo. I tak mogę go sobie co godzinkę odpalać i nie ma problemu. Po każdym udanym uruchomieniu zapala się kontrolka świec na około 30s.
Wymieniłem narazie 4 małe o-ringi i jest jakby jeszcze gorzej z odpalaniem.
Przy wymianie o-ringu do filtra paliwa odpadł kawełek takiego czarnego plastykowego zabezpieczenia.
Widać pęchcerzyki powietrza w tym przeźroczystym przewodzie.
Czy to może mieć jakieś znaczenie ?

Przy pompie jest sucho, wtryskiwacze były naprawiane 2013, silnik ma swoją moc, nie kopci, generalnie działa jak powinien.
220 CDI 143KM, XI.2002 classic, sedan, OM611, WDB2030061A445998
Awatar użytkownika
adaśko
Użytkownik
Posty: 762
Rejestracja: 2 paź 2012, o 23:09
VIN:
Lokalizacja: Rumia

Re: Gdy silnik CDI nie pali

Post autor: adaśko »

Któraś świeca skończyła się jeżeli kontrolka świeci po odpaleniu. Sprawdź, wymień i zobacz wtedy. Na pewno masz coś jeszcze z układem paliwowym, pęcherzyków nie powinno być, gdzieś przepuszcza. To że masz sucho, to nie znaczy, że wszystko dobrze. Przyjrzałbym się pompie wysokiego ciśnienia na przodzie bloku silnika.
Pozdrawiam Adam
WDB2032161F389561
WAT
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 8 maja 2016, o 17:20
VIN:
Lokalizacja: Kotlarnia

Re: Gdy silnik CDI nie pali

Post autor: WAT »

Problem z odpalaniem zażegnany.
Dwa małe o-ringi po lewej stronie pompy miały już naprawdę dosyć.
Po ich wyjęciu kształtem przypomianały "kwadraty".
Warto zaopatrzyć się w dobrą nasadkę torx 8, bo ta śruba mocująca blaszkę była naprawdę solidnie dokręcona.

Czyli potwierdza się zasada, że jak wymieniać o-ringi to bezwzględnie kpl 6szt.
Pozdrawiam serdecznie.
220 CDI 143KM, XI.2002 classic, sedan, OM611, WDB2030061A445998
ODPOWIEDZ

Wróć do „ZRÓB TO SAM”