Problem z ogrzewaniem
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 56
- Rejestracja: 26 paź 2014, o 20:04
- VIN:
- Lokalizacja: slask
Problem z ogrzewaniem
Witam mam klopot z ogrzewaniem temperature ustawiam na 22 stopnie leci cieple powietrze natomiast po przejechaniu paru kilometrow powietrze zaczyna leciec chlodne czy tak ma byc ?
Mercedes C200 w203 Kompressor, 163KM, 2002r, kombi,benzyna WDB2032421F322365
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
Bo widocznie jest już w kabinie 22 .. Tak to działa .. Gorzej gdyby waliło do 50 st C
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
- adaśko
- Użytkownik
- Posty: 762
- Rejestracja: 2 paź 2012, o 23:09
- VIN:
- Lokalizacja: Rumia
Jak któraś z dźwigienek odmówiła posłuszeństwa, to będzie wrażenie niedogrzania kabiny, gdyż na nogi dmucha wtedy zimne powietrze, a w kabinie jak pisał jarod32, jest już ciepło.
Pozdrawiam Adam
WDB2032161F389561
WDB2032161F389561
-
- Użytkownik
- Posty: 56
- Rejestracja: 26 paź 2014, o 20:04
- VIN:
- Lokalizacja: slask
Ok myslalam ze bedzie dmuchac caly czas takim samym powietrzem dziekuje panowie
[ Dodano: 2014-11-14, 21:49 ]
Powiedzcie mi jeszcze czy powinna byc taka pokrywa na tym wentylatorze bo ja jej nie mam download.php?id=812
[ Dodano: 2014-11-14, 21:49 ]
Powiedzcie mi jeszcze czy powinna byc taka pokrywa na tym wentylatorze bo ja jej nie mam download.php?id=812
Ostatnio zmieniony 14 lis 2014, o 22:42 przez Sylwia, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes C200 w203 Kompressor, 163KM, 2002r, kombi,benzyna WDB2032421F322365
- Rumcajs
- VIP
- Posty: 1096
- Rejestracja: 12 paź 2009, o 10:20
- VIN:
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Witaj Sylwia
Miłego weekendu Sylwia
nie tak nie może być w Mercedesie nie powinnaś odczuwać takiej różnicy temperatur , jeżeli Twoja Celinka wykazuje takie objawy , może padł Ci termostat , możesz to łatwo sprawdzić , po uruchomieniu zimnego auta i zrobieniu około 10km motor powinien osiągnąć około 90 stopni Celsjusza (auto garażowane) , jeżeli po takim przebiegu wskazuje mniej , wymieniłbym termostat , i w Celince masz ciepełko , że wysiadać się nie chceSylwia pisze:Witam mam klopot z ogrzewaniem temperature ustawiam na 22 stopnie leci cieple powietrze natomiast po przejechaniu paru kilometrow powietrze zaczyna leciec chlodne czy tak ma byc ?
Miłego weekendu Sylwia
Ostatnio zmieniony 14 lis 2014, o 22:22 przez Rumcajs, łącznie zmieniany 1 raz.
C220 CDI 2148ccm 105kW 2003 automat
se pozdrawiam Ciebie [you]
buk-humor-dziczyzna.
se pozdrawiam Ciebie [you]
buk-humor-dziczyzna.
-
- Użytkownik
- Posty: 56
- Rejestracja: 26 paź 2014, o 20:04
- VIN:
- Lokalizacja: slask
- Rumcajs
- VIP
- Posty: 1096
- Rejestracja: 12 paź 2009, o 10:20
- VIN:
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
- taczar
- VIP
- Posty: 1333
- Rejestracja: 17 lip 2010, o 09:41
- VIN: WDB2030461F706379
- Lokalizacja: podlaskie
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Sylwia, jeśli klimatyzację masz ustawioną na "AUTO" to po osiągnięciu żądanej temperatury wnętrza, wentylator chodzi na minimalnych obrotach, a z kratek ledwie wydobywa się ciepłe powietrze. (Mówimy oczywiście o takich temperaturach na zewnątrz jak teraz czyli 5-10stC.)
Jeśli coś Cię niepokoi i uważasz, że jest nieprawidłowo to przestaw temperaturę na max w momencie gdy zacznie lecieć chłodne powietrze, jeśli nic się nie zmieni to jest coś nie tak.
Wentylator na zdjęciach, widok z góry, widok z dołu. Widok z dołu obudowa wentylatora jest integralną częścią, reszta jest mało istotna. Patrząc od strony filtra kabinowego jest przesłona obiegu wewnętrznego.
Jeśli coś Cię niepokoi i uważasz, że jest nieprawidłowo to przestaw temperaturę na max w momencie gdy zacznie lecieć chłodne powietrze, jeśli nic się nie zmieni to jest coś nie tak.
Wentylator na zdjęciach, widok z góry, widok z dołu. Widok z dołu obudowa wentylatora jest integralną częścią, reszta jest mało istotna. Patrząc od strony filtra kabinowego jest przesłona obiegu wewnętrznego.
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
-
- Użytkownik
- Posty: 56
- Rejestracja: 26 paź 2014, o 20:04
- VIN:
- Lokalizacja: slask
Przyczynilam sie do czegos? Mam nadzieje ze dobregotaczar pisze:Witaj Rumcajs,
.......wszystko jest jak było, nic się nie zmieniło......
Najlepszym "lekarstwem" na powrót Rumcajsa - są dziewczyny....
Dzięki Ci Sylwia , że się tutaj pojawiłaś.....
[ Dodano: 2014-11-15, 15:34 ]
Mam wlaczony tylko nawiew bez klimy i nie na auto jak dam na wieksza temperature w momecie gdy leci chlodniejsze powietrze to jest cieplejsze automatycznie . Nie daje mi spokoju ten wentylator ja mam go otwarty patrzac od gory nie wiem czy tak ma byc prawidlowoloneraider pisze:Sylwia, jeśli klimatyzację masz ustawioną na "AUTO" to po osiągnięciu żądanej temperatury wnętrza, wentylator chodzi na minimalnych obrotach, a z kratek ledwie wydobywa się ciepłe powietrze. (Mówimy oczywiście o takich temperaturach na zewnątrz jak teraz czyli 5-10stC.)
Jeśli coś Cię niepokoi i uważasz, że jest nieprawidłowo to przestaw temperaturę na max w momencie gdy zacznie lecieć chłodne powietrze, jeśli nic się nie zmieni to jest coś nie tak.
Wentylator na zdjęciach, widok z góry, widok z dołu. Widok z dołu obudowa wentylatora jest integralną częścią, reszta jest mało istotna. Patrząc od strony filtra kabinowego jest przesłona obiegu wewnętrznego.
Mercedes C200 w203 Kompressor, 163KM, 2002r, kombi,benzyna WDB2032421F322365
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Sylwia, Na pierwsze pytanie z PW odp. tak
W trybie manualnym nie chcę zamotać, ale takie zachowanie wydaje się być jak najbardziej normalne. Temperaturę zadaną musi w jakiś sposób utrzymać a skoro nawiew jest ustawiony na stałą prędkość obrotową zapewne przysłania klapy mieszania powietrza, na to nie masz wpływu.
Są pozycje krańcowe na regulacji temperatury i dla nich jest zapewniona maksymalna wydajność. (max hot i max cold)
A dlaczego nie widzę powodu aby w zimie nie jeździć z klimatyzacją, i tak będzie pracować na minimum nie obciążając silnika.Sylwia pisze:Mam wlaczony tylko nawiew bez klimy
W trybie manualnym nie chcę zamotać, ale takie zachowanie wydaje się być jak najbardziej normalne. Temperaturę zadaną musi w jakiś sposób utrzymać a skoro nawiew jest ustawiony na stałą prędkość obrotową zapewne przysłania klapy mieszania powietrza, na to nie masz wpływu.
Są pozycje krańcowe na regulacji temperatury i dla nich jest zapewniona maksymalna wydajność. (max hot i max cold)
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
-
- Użytkownik
- Posty: 74
- Rejestracja: 15 lis 2014, o 17:48
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Jeśli chłodne dmucha non stop później to też coś nie halo wg. mnie. Można jeszcze by zerknąć na wskazania czujnika temperatury wewnętrznej. W Volvo jest czasami identyczna sytuacja, sam u siebie tak miałem. Obczyściłem wentylatorek za climatronikiem który sobie zaciąga powietrze do czujnika, obczyściłem sam czujnik i od tamtej pory rewelacja
Szukam W203 lub W211
Było W208
Do sprzedania Volvo S80
Było W208
Do sprzedania Volvo S80
-
- Użytkownik
- Posty: 56
- Rejestracja: 26 paź 2014, o 20:04
- VIN:
- Lokalizacja: slask
Nie wiem w sumie dlaczego bez klimy dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz pytam bo pierwszy raz sie spotykam takim zachowaniem nawiewu w innym samochodzie tego nie mialam zobacze jak to bedzie z klimatyzacjaloneraider pisze:Sylwia, Na pierwsze pytanie z PW odp. tak
A dlaczego nie widzę powodu aby w zimie nie jeździć z klimatyzacją, i tak będzie pracować na minimum nie obciążając silnika.Sylwia pisze:Mam wlaczony tylko nawiew bez klimy
W trybie manualnym nie chcę zamotać, ale takie zachowanie wydaje się być jak najbardziej normalne. Temperaturę zadaną musi w jakiś sposób utrzymać a skoro nawiew jest ustawiony na stałą prędkość obrotową zapewne przysłania klapy mieszania powietrza, na to nie masz wpływu.
Są pozycje krańcowe na regulacji temperatury i dla nich jest zapewniona maksymalna wydajność. (max hot i max cold)
Mercedes C200 w203 Kompressor, 163KM, 2002r, kombi,benzyna WDB2032421F322365
-
- Użytkownik
- Posty: 9
- Rejestracja: 9 sty 2015, o 09:00
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Witam wszystkich . Mam problem z moim mb c 200 2006 r. mianowicie jest zimno i przydałoby się ogrzewanie które raz jest a częściej go nie ma, grzeje o ile tak mozna nazwać i to na ciepłym silniku i jeżeli jest nastawiona prędkość nawiewu na 1,2 lub 3 bo dalej już zimno. 1 mechanik powiedział ze termostatem wszystko ok, odpowietrzył i wszystko miało być ok ale nie bylo. Mechanik nr 2 wymienił termostat (jak jechałam w dłuższą trasę to temperatura nie przekraczala 70 stopni) i miało byc dobrze ale nie bylo . Teraz stoi u następnego i powiedział że trzeba odkamienic nagrzewnice i będzie ok, ale jak wczoraj zadzwoniłam kiedy mogę odebrać to poprosił o jeden dzień i powiedział że się podda jak się nie uda dzisiaj bo wszystko zrobił i jeździł i grzało i bylo ok ale jak postał to zaparowały okna i wieje znowu zimno a i odkrył ze nie ma pompy tylko nie powiedział czy recyrkulacyjnej czy tej wodnej ale w zeszła zimę ogrzewanie działało i nikt nie grzebał żeby usunąć tą pompę proszę
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
annas, Po pierwsze to ladnie jest sie przywitac w stosownym watku
Po drugie trzeba zrobic stopke w panelu uzytkownika zawierajaca opis auta i vin. Sam vin tez starczy.
Po trzecie jakos nie w8dze kobiety zwlasza w taka pogode grzebiaca sie przy aucie. Wato auto dawac do roboty tym co znaja auta danej marki. Ja daje do kolegi z forum tj. noc'a na ul. Regulska 57a taki dlugi bialy barak. Ci co Ci robia to sie ucza na Twoim aucie za Twoje pieniazki. Nie wiem co to za auto i co Ci wiecej powiedziec. Jezeli to diesel i robisz krotkie trasy to nigdy w zimie upalow nie bedzie.
Po drugie trzeba zrobic stopke w panelu uzytkownika zawierajaca opis auta i vin. Sam vin tez starczy.
Po trzecie jakos nie w8dze kobiety zwlasza w taka pogode grzebiaca sie przy aucie. Wato auto dawac do roboty tym co znaja auta danej marki. Ja daje do kolegi z forum tj. noc'a na ul. Regulska 57a taki dlugi bialy barak. Ci co Ci robia to sie ucza na Twoim aucie za Twoje pieniazki. Nie wiem co to za auto i co Ci wiecej powiedziec. Jezeli to diesel i robisz krotkie trasy to nigdy w zimie upalow nie bedzie.
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html