Mercedes w203, pomoc w doborze silnika i wersji
Moderator: Dziki Mar
- adaśko
- Użytkownik
- Posty: 762
- Rejestracja: 2 paź 2012, o 23:09
- VIN:
- Lokalizacja: Rumia
Wiele zależy od wieku, stażu itd, ja płacę za swojego oc 360 zł na rok w Proama.
Poprawka 435 zł przy pełnych zniżkach, pomyliłem z autem Żony
Poprawka 435 zł przy pełnych zniżkach, pomyliłem z autem Żony
Ostatnio zmieniony 9 lip 2015, o 22:45 przez adaśko, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam Adam
WDB2032161F389561
WDB2032161F389561
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
flybobster, noooo na polifta 25k max............no nie masz zbytnio finansów na dobra sztukę ...........na odpicowaną..........to taaaaa i owszem Chyba, że Ci obojętne jaki ma prawdziwy przebieg i czy bity .... Na szafie zawsze u nas będziesz mieć do 200kkm, bo to Ci handlarze gratis zapewnią
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
-
- VIP
- Posty: 502
- Rejestracja: 12 cze 2008, o 12:14
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
Zależy kto jak jeździ i gdzie i to automat.flybobster pisze:7,2 to dosyć dużo jak na diesel. Jaka wolna wola?jarod32 pisze:Mój na sprzedaż 2,7 pali średnio 7,2 l na 100 km. Reszta to Twoja wolna wola ..
Ten model na sprzedaż co masz na zdjęciach?
Mi w mieście Wrocław pali od 7 do 9 ( ta sama trasa, zależy jak często stajesz itd. ... często wychodzi że rowerem jest szybciej)
W mieście Legnica 6 - 7
Autostrada komplet pasażerów + bagaż 40 kg. ( 160 km/h) polskie paliwo 6,2 - 6,5. Teraz to już ciężko jest powiedzieć .. dużo korków na A4.
Aczkolwiek jak go s sprowadziłem 8 lat temu to palił koło 5,5 - 6 ... pewnie kat. już lekko przytkał bo od 3 lat to 80% miasto i 10 tys. rocznie.
Mb sprzedany
-
- Użytkownik
- Posty: 21
- Rejestracja: 9 lip 2015, o 20:01
- VIN:
- Lokalizacja: Świecie
Cały czas się zastanawiam czy potrzebne mi jest 170 km. Jadę w trasie maks 140 i to nie na autostradzie. Prawda codziennie dojeżdzam 100km, ale nie wiem czy 2.2 150km by wystarczył. Obecnie 110 tdi mi starcza.Jara pisze:Zależy kto jak jeździ i gdzie i to automat.flybobster pisze:7,2 to dosyć dużo jak na diesel. Jaka wolna wola?jarod32 pisze:Mój na sprzedaż 2,7 pali średnio 7,2 l na 100 km. Reszta to Twoja wolna wola ..
Ten model na sprzedaż co masz na zdjęciach?
Mi w mieście Wrocław pali od 7 do 9 ( ta sama trasa, zależy jak często stajesz itd. ... często wychodzi że rowerem jest szybciej)
W mieście Legnica 6 - 7
Autostrada komplet pasażerów + bagaż 40 kg. ( 160 km/h) polskie paliwo 6,2 - 6,5. Teraz to już ciężko jest powiedzieć .. dużo korków na A4.
Aczkolwiek jak go s sprowadziłem 8 lat temu to palił koło 5,5 - 6 ... pewnie kat. już lekko przytkał bo od 3 lat to 80% miasto i 10 tys. rocznie.
-
- VIP
- Posty: 502
- Rejestracja: 12 cze 2008, o 12:14
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
Moc to nie prędkość ... to wyprzedzanie też ... jedno ale aby to 2.2 czy 2.7 było sprawne. jezeli dla ciebie to obojętnie to kieruj się stanem auta.flybobster pisze:Cały czas się zastanawiam czy potrzebne mi jest 170 km. Jadę w trasie maks 140 i to nie na autostradzie. Prawda codziennie dojeżdzam 100km, ale nie wiem czy 2.2 150km by wystarczył. Obecnie 110 tdi mi starcza.Jara pisze:Zależy kto jak jeździ i gdzie i to automat.flybobster pisze: 7,2 to dosyć dużo jak na diesel. Jaka wolna wola?
Ten model na sprzedaż co masz na zdjęciach?
Mi w mieście Wrocław pali od 7 do 9 ( ta sama trasa, zależy jak często stajesz itd. ... często wychodzi że rowerem jest szybciej)
W mieście Legnica 6 - 7
Autostrada komplet pasażerów + bagaż 40 kg. ( 160 km/h) polskie paliwo 6,2 - 6,5. Teraz to już ciężko jest powiedzieć .. dużo korków na A4.
Aczkolwiek jak go s sprowadziłem 8 lat temu to palił koło 5,5 - 6 ... pewnie kat. już lekko przytkał bo od 3 lat to 80% miasto i 10 tys. rocznie.
Mb sprzedany
-
- VIP
- Posty: 91
- Rejestracja: 8 sty 2014, o 18:44
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
A co to jest 100 zł w jedną czy drugą raz w roku. Wywali Ci się wahacz z przodu to z wymianą będziesz miał prawie że składkę OC
A ja jeździłem wcześniej passkiem 1,9 ale 115 kuni czyli na pompkach i z dynamiki merca mimo automatu jestem zadowolony więc myślę że sprawne C220Cdi Cie zaspokoi.
A ja jeździłem wcześniej passkiem 1,9 ale 115 kuni czyli na pompkach i z dynamiki merca mimo automatu jestem zadowolony więc myślę że sprawne C220Cdi Cie zaspokoi.
Ostatnio zmieniony 10 lip 2015, o 09:56 przez presstarter, łącznie zmieniany 1 raz.
C220 CDI Elegance, 2004 lift
WDB2030081F558376
WDB2030081F558376
- tom7
- VIP
- Posty: 159
- Rejestracja: 27 kwie 2014, o 14:32
- VIN:
- Lokalizacja: Krasiejów
Jak to mówią " Mocy nigdy nie jest za dużo " po kilku tysiącach będziesz mówić póżniej że nawet te 170KM jest mało ;p ale fakt faktem jest taki że jeżeli masz do wyboru c220 150km i c270 170KM to jedno i drugie jest w miare dynamiczne a jak będzie Ci mało te 150KM to możesz póżniej go zchipować. Tak więc kieruj się lepiej stanem auta jeżeli Ci się trafi C270 w dobrym stanie i bedzie Ci wszystko pasowało to bierz tak samo jak będzie wszystko ok z c220 tylko brać i jeżdzić ;pflybobster pisze:Cały czas się zastanawiam czy potrzebne mi jest 170 km. Jadę w trasie maks 140 i to nie na autostradzie. Prawda codziennie dojeżdzam 100km, ale nie wiem czy 2.2 150km by wystarczył. Obecnie 110 tdi mi starcza.
Mercedes W203 SportCoupe lub kto jak woli CL203
silnik 2.0 163PS rok 2002r
VIN:WDB2037451A3483496
silnik 2.0 163PS rok 2002r
VIN:WDB2037451A3483496
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
Przepraszam ale czegoś nie rozumiem ... jeśli obecnie jak sam piszesz masz 110 koni i CI STARCZA, to jaki ma sens zastanawianie się czy 150 koni by Ci wystarczyło? Związek logiczny i przyczynowo skutkowy z czapy.flybobster pisze:Cały czas się zastanawiam czy potrzebne mi jest 170 km. Jadę w trasie maks 140 i to nie na autostradzie. Prawda codziennie dojeżdzam 100km, ale nie wiem czy 2.2 150km by wystarczył. Obecnie 110 tdi mi starcza.
Tym samym rozważania czy 150 czy 170 podobnie.
Ostatnio zmieniony 10 lip 2015, o 10:59 przez Smart, łącznie zmieniany 1 raz.
CL203 WDB2037461A802397
- tom7
- VIP
- Posty: 159
- Rejestracja: 27 kwie 2014, o 14:32
- VIN:
- Lokalizacja: Krasiejów
Smart, tyle tylko że to jest mercedes a w mercedesie potrzeba więcej PS jak sam pewnie wiesz, w porównaniu nawet golfa 110PS a mercedes np. 122PS to w mercedesie nie czuje się lepszej dynamiki a jest nawet gorsza niestety jest mulowaty i się czujesz tak jak byś miał tam tylko 90PS tak więc abyś był zadowolony i poczuł może tylko troche lepszą lub równą dynamike od swojego obecnego auta no to musi mieć te 150PS a jak chcesz mieć już auto które szybko wyprzedza no to polecam już tego 170PS ale tak jak już pisałeś, że wystarcza Ci te 110PS no to silnik 2,2 150PS będzie ok
Mercedes W203 SportCoupe lub kto jak woli CL203
silnik 2.0 163PS rok 2002r
VIN:WDB2037451A3483496
silnik 2.0 163PS rok 2002r
VIN:WDB2037451A3483496
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
Diesel przecież jeździ na niutonach a nie koniach Tom a jeśli o koniach mówimy to o różnicy 40 koni mechanicznych czyli 36% różnicy mocy w relacji 110 koni do 150 koni. Chyba mi nie powiesz, że dres 203 waży 36% więcej od tego tedeika czym by tam nie był. Oczywiście, że te 150 koni mu spokojnie wystarczy. Przeca to 340Nm przy 2000 obr/min.
Zerknąlem w necie. Golf IV TDI 90 koni mechanicznych waży 1200 kilogramów a ile waży 203 sedan, coupe lub kombi ze 150 cio konnym dieslem. Ktoś sprawdzi w papierach i napisze?
Zerknąlem w necie. Golf IV TDI 90 koni mechanicznych waży 1200 kilogramów a ile waży 203 sedan, coupe lub kombi ze 150 cio konnym dieslem. Ktoś sprawdzi w papierach i napisze?
Ostatnio zmieniony 10 lip 2015, o 13:35 przez Smart, łącznie zmieniany 5 razy.
CL203 WDB2037461A802397
-
- VIP
- Posty: 64
- Rejestracja: 16 mar 2014, o 08:09
- VIN:
- Lokalizacja: Newcastle/Kalisz
-
- Użytkownik
- Posty: 21
- Rejestracja: 9 lip 2015, o 20:01
- VIN:
- Lokalizacja: Świecie
Starcza ale może być lepiej. Chcę własnie takie auto które szybko przyspiesza, to jest najważniejsze przy bezpiecznym wyprzedzaniu,Smart pisze:Przepraszam ale czegoś nie rozumiem ... jeśli obecnie jak sam piszesz masz 110 koni i CI STARCZA, to jaki ma sens zastanawianie się czy 150 koni by Ci wystarczyło? Związek logiczny i przyczynowo skutkowy z czapy.flybobster pisze:Cały czas się zastanawiam czy potrzebne mi jest 170 km. Jadę w trasie maks 140 i to nie na autostradzie. Prawda codziennie dojeżdzam 100km, ale nie wiem czy 2.2 150km by wystarczył. Obecnie 110 tdi mi starcza.
Tym samym rozważania czy 150 czy 170 podobnie.
- tom7
- VIP
- Posty: 159
- Rejestracja: 27 kwie 2014, o 14:32
- VIN:
- Lokalizacja: Krasiejów
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
Reloaded. 36% mocy więcej a tylko 23% cięższy minus jakieś 2-3% straty na tylnym napędzie plus 340 niutonów przy 150 koniach. Macie Panowie odpowiedź na wątpliowości. Te +/- 10% więcej koni i niutonów to spora różnica wbrew pozorom a już 170 koni, 370Nm i pięć cylindrów ... ja jeździłem samochodem Jaroda, który jest mechanicznie w naprawdę rewelacyjnym stanie, co potwierdzili chłopcy z MB i z 16 PIN a ma przebieg jaki czyli te niecałe 160 tys. i to już zapitala bardzo grubo jak na auto na gojówkę.
CL203 WDB2037461A802397