Mercedes C200 Kompressor Elegance 2001r
Moderator: Dziki Mar
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
Rubin85, no faktycznie problem ......... Polecam ten dział, bo się przydaje.
Nie marudź z tą klimą dasz radę.
Nie marudź z tą klimą dasz radę.
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
-
- VIP
- Posty: 80
- Rejestracja: 19 paź 2013, o 19:21
- VIN:
- Lokalizacja: Wielka Brytania
Komplet dzwigienek zakupiony w MB, zostaly silniczki z ebaya zamowic.
Czy http://i.ebayimg.com/t/GENUINE-MERCEDES ... yGstSAihh/$(KGrHqJ,!n4FHbU0o7IyBS!ihg8f6w~~60_12.JPG tez bedzie mi potrzebne ? W serwisie powiedzieli ze to tez musze wymienic a nie chce czekac do momentu az rozbiore zeby zobaczyc bo nie maja na staniu w MB tego i tak.
Czy http://i.ebayimg.com/t/GENUINE-MERCEDES ... yGstSAihh/$(KGrHqJ,!n4FHbU0o7IyBS!ihg8f6w~~60_12.JPG tez bedzie mi potrzebne ? W serwisie powiedzieli ze to tez musze wymienic a nie chce czekac do momentu az rozbiore zeby zobaczyc bo nie maja na staniu w MB tego i tak.
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
Te wszystkie. ...... no przy okazji jak będziesz chciał to można, natomiast chodziło mi o te dwie co lecą zawsze ...... przeważnie jedna. Tu po 80zł, te co w manualu. Silniczki jak tanio to dobrze że komplet. Wszystkie nie wymienisz bo nie potrzeba ale 1 pub dwa warto w zapasie. Nowe w aso bardzo drogie jak na takie coś.
Powiedzenia
Powiedzenia
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
- adaśko
- Użytkownik
- Posty: 762
- Rejestracja: 2 paź 2012, o 23:09
- VIN:
- Lokalizacja: Rumia
Jak dla mnie, rozebrać i zobaczyć co połamane. Kupowanie np. silniczka na zapas lub wszystkich trybików mija się z celem, sprężyn do zawieszenia też nie kupujemy trzech, bo jedną w razie czego. Jak raz się zrobi dobrze i dźwigienki są wymienione to zanim zdupi się to zdąży auto dwóch właścicieli zmienić, albo trafi już na szrot.Rubin85 pisze:Komplet dzwigienek zakupiony w MB, zostaly silniczki z ebaya zamowic.
Czy http://i.ebayimg.com/t/GE...8f6w~~60_12.JPG tez bedzie mi potrzebne ? W serwisie powiedzieli ze to tez musze wymienic a nie chce czekac do momentu az rozbiore zeby zobaczyc bo nie maja na staniu w MB tego i tak.
Pozdrawiam Adam
WDB2032161F389561
WDB2032161F389561
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
adaśko, ja kupiłem 6 silniczków z rozbiórki na allegro za 50zł ze starym typem dźwigienki.............uważam, że jest to zakup roku i warto. Pamiętaj, że z rozbiórki te silniczki nie są nowe, a po pewnym przebiegu........warto mieć coś w zapasie jak któregoś dnia plastikowe trybiki się zdupią i wówczas nie trzeba czekać na przesyłkę. W ASO nowy kosztuje chyba 600zł lub jakoś tak.
[ Dodano: 2013-12-20, 21:58 ]
Do tego kupiłem komplet dwóch dźwigienek za chyba 76zł, a następnie poświęciłem trochę czasu na naprawę
[ Dodano: 2013-12-20, 21:58 ]
Do tego kupiłem komplet dwóch dźwigienek za chyba 76zł, a następnie poświęciłem trochę czasu na naprawę
Ostatnio zmieniony 20 gru 2013, o 21:59 przez supi, łącznie zmieniany 1 raz.
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
- Gerri
- expert
- Posty: 1255
- Rejestracja: 15 paź 2007, o 19:39
- VIN: WAUZZZ8P9BA087930
- Lokalizacja: Limerick
Fajne masz auto - mam takie same. Środek ten sam, nawet kierownica po tej samej, "złej" stronie trzy miesiące starszy, ale niestety przebieg powyżej 200
Nie mam lusterek składanych i ściemnianych oraz alarmu i czujnika deszczu. Reszta chyba o samo. Nie mam też oleju w wiązce. Stuki w zawieszeniu i owszem - zdarzają się, ale pomaga na to wymiana wahaczy. Ze stukami z klimy walczyłem (dwa razy wyrwana deska i wymiana złamanych dźwigienek i jednego silniczka) i w końcu doszedłem do wniosku, że silniczki działają ze zbyt dużą siłą - stąd połamane dźwigienki i trybiki w silniczkach. Zrobiłem prosty stabilizator ograniczający napięcie podawane na silniczki i od tego czasu problemy z klapkami odeszły w przeszłość.
Odnośnie twojego auta to raczej nie jest czarny, bo w VIN-ie jest określony jako "zielono-czarny metalik". Przebieg wygląda na autentyczny bo w 2006 roku miał nalatane 30 tys mil. Wtedy pojawił się w serwisie na wymianę akumulatora. Też się na tą akcję serwisową załapałem Felgi ma zmienione, bo w VIN-ie są 15 tki
Nie przejmuj się opiniami, że kupiłeś tanio rzęcha - to, co opisałeś jest spokojnie do ogarnięcia niewielkimi pieniędzmi i na pewno będziesz miał dużo radochy z użytkowania.
Nie mam lusterek składanych i ściemnianych oraz alarmu i czujnika deszczu. Reszta chyba o samo. Nie mam też oleju w wiązce. Stuki w zawieszeniu i owszem - zdarzają się, ale pomaga na to wymiana wahaczy. Ze stukami z klimy walczyłem (dwa razy wyrwana deska i wymiana złamanych dźwigienek i jednego silniczka) i w końcu doszedłem do wniosku, że silniczki działają ze zbyt dużą siłą - stąd połamane dźwigienki i trybiki w silniczkach. Zrobiłem prosty stabilizator ograniczający napięcie podawane na silniczki i od tego czasu problemy z klapkami odeszły w przeszłość.
Odnośnie twojego auta to raczej nie jest czarny, bo w VIN-ie jest określony jako "zielono-czarny metalik". Przebieg wygląda na autentyczny bo w 2006 roku miał nalatane 30 tys mil. Wtedy pojawił się w serwisie na wymianę akumulatora. Też się na tą akcję serwisową załapałem Felgi ma zmienione, bo w VIN-ie są 15 tki
Nie przejmuj się opiniami, że kupiłeś tanio rzęcha - to, co opisałeś jest spokojnie do ogarnięcia niewielkimi pieniędzmi i na pewno będziesz miał dużo radochy z użytkowania.
Uważam, że nagłośnienie dla osoby o podstawowych wymaganiach jest w zupełności wystarczające. Duży głośnik basowy jest na tylnym podszybiu (chyba jako standard)Rubin85 pisze:ale zastanawiam sie czy tube podlaczac
-
- Użytkownik
- Posty: 1036
- Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
- VIN: WDD2040012A607752
- Lokalizacja: Galway
Koreczek od wlewu oleju wymień Grosze kosztuje, a nie będzie Ci fajdać silnika Mała rzecz a poprawia estetyke
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
-
- VIP
- Posty: 80
- Rejestracja: 19 paź 2013, o 19:21
- VIN:
- Lokalizacja: Wielka Brytania
Ja alarmu tez nie mam, tylko centralny jest. Co do tego stabilizatora to wiesz ilu osobom bys pomogl udostepniajac co i jak zrobiles, np takim laikom jak ja W papierach mam go jako czarny, tez sie dziwilem bo wlasnie vin mi pokazal zielono-czarny ale nie wiem czy ma to znaczenie i czy zmieniac. Co do audio to ja mam bardzo duze wymagania stad chce tube zamontowac A w podszybiu nie mam glosnika zadnego, ktos wymontowal albo go tam nie byloGerri pisze:Fajne masz auto - mam takie same. Środek ten sam, nawet kierownica po tej samej, "złej" stronie trzy miesiące starszy, ale niestety przebieg powyżej 200
Nie mam lusterek składanych i ściemnianych oraz alarmu i czujnika deszczu. Reszta chyba o samo. Nie mam też oleju w wiązce. Stuki w zawieszeniu i owszem - zdarzają się, ale pomaga na to wymiana wahaczy. Ze stukami z klimy walczyłem (dwa razy wyrwana deska i wymiana złamanych dźwigienek i jednego silniczka) i w końcu doszedłem do wniosku, że silniczki działają ze zbyt dużą siłą - stąd połamane dźwigienki i trybiki w silniczkach. Zrobiłem prosty stabilizator ograniczający napięcie podawane na silniczki i od tego czasu problemy z klapkami odeszły w przeszłość.
Odnośnie twojego auta to raczej nie jest czarny, bo w VIN-ie jest określony jako "zielono-czarny metalik". Przebieg wygląda na autentyczny bo w 2006 roku miał nalatane 30 tys mil. Wtedy pojawił się w serwisie na wymianę akumulatora. Też się na tą akcję serwisową załapałem Felgi ma zmienione, bo w VIN-ie są 15 tki
Nie przejmuj się opiniami, że kupiłeś tanio rzęcha - to, co opisałeś jest spokojnie do ogarnięcia niewielkimi pieniędzmi i na pewno będziesz miał dużo radochy z użytkowania.
Uważam, że nagłośnienie dla osoby o podstawowych wymaganiach jest w zupełności wystarczające. Duży głośnik basowy jest na tylnym podszybiu (chyba jako standard)Rubin85 pisze:ale zastanawiam sie czy tube podlaczac
No wlasnie mi chlapie wokol korka ale na ebay.co.uk sa tylko oryginalne korki chyba ze do niego pasuje z innego modelu tez.ktos92 pisze:Koreczek od wlewu oleju wymień Grosze kosztuje, a nie będzie Ci fajdać silnika Mała rzecz a poprawia estetyke
- Gerri
- expert
- Posty: 1255
- Rejestracja: 15 paź 2007, o 19:39
- VIN: WAUZZZ8P9BA087930
- Lokalizacja: Limerick
Jak sądzisz - po co jest ten klawisz na prawo od klawisza kładzenia zagłówków?Rubin85 pisze:Ja alarmu tez nie mam
To właśnie część kodu 551 który masz: ANTI-THEFT WARNING SYSYTEM
Nie ma potrzeby - już jest na forum:Rubin85 pisze:to wiesz ilu osobom bys pomogl udostepniajac co i jak zrobiles
viewtopic.php?t=8115
Z fabryki wyszedł na pewno z głośnikiem (EPC to potwierdza) - może źle szukasz. Na tylnym podszybiu z jednej strony jest apteczka, z drugiej głośnik. Spojrzyj od strony bagażnika przez otwory w blasze podszybia.Rubin85 pisze:A w podszybiu nie mam glosnika zadnego
-
- VIP
- Posty: 80
- Rejestracja: 19 paź 2013, o 19:21
- VIN:
- Lokalizacja: Wielka Brytania
Sprawdzilem i glosnik jest ale chyba odlaczony bo nie zauwazylem jakiegos mega j**** podczas odtwarzania jutro sprawdze dokladnie bo juz ciemno. Co do klawisza to faktycznie jest nie zajarzylem ;P Kurde musze przestudiowac elektryke bo nie rozumiem nic z tego co tam napisales Jest gdzies jakis schemat okablowania od radia ?
W ogole pierwsze stukniecie za mna Cofalem i gosc cofal z miejsca parkingowego to w niego stuknalem, na szczescie male ryski tylko na zderzaku i obeszlo sie bez spisywania danych
W ogole pierwsze stukniecie za mna Cofalem i gosc cofal z miejsca parkingowego to w niego stuknalem, na szczescie male ryski tylko na zderzaku i obeszlo sie bez spisywania danych
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Bo i nie ma byćRubin85 pisze:nie zauwazylem jakiegos mega j**** podczas odtwarzania
Jest i robi robotę, zapodaj dobry bit zamknij drzwi i otwórz bagażnik stojąc na zewnątrz.
Jest fajne stonowane brzmienie.
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
-
- VIP
- Posty: 80
- Rejestracja: 19 paź 2013, o 19:21
- VIN:
- Lokalizacja: Wielka Brytania
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
A masz rozebrane i upewniles sie ze to ten. U mnie zamieszanie robil w sumie ten od frontu ale profilktycznie wymieniłem tez tego lewego.
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
-
- VIP
- Posty: 80
- Rejestracja: 19 paź 2013, o 19:21
- VIN:
- Lokalizacja: Wielka Brytania
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
No to jezeli tak to może by kto podpowiedział jak tam sie dostać mam nadzieję że bez poważnego demontażu. Ja to od biedy bym rozebral tak jak w manualu i wymienil dzwigienki i te pozostałe, a potem zobaczyć przy rozebranym jak to chodzi i na żywo czy tam się dostanę. Teraz nie pamiętam jaki tam dostep.
[ Dodano: 2013-12-28, 14:33 ]
Jak kupiłeś wszystko, to poświęć 3 godziny i wymień co możesz. Bez składania sprawdź efekt. Jak nie da rady to trudno zaplacisz za warsztat. ... tez muszą żyć
[ Dodano: 2013-12-28, 14:33 ]
Jak kupiłeś wszystko, to poświęć 3 godziny i wymień co możesz. Bez składania sprawdź efekt. Jak nie da rady to trudno zaplacisz za warsztat. ... tez muszą żyć
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html