Sposób na wyjęcie licznika
Moderator: Dziki Mar
- homontos
- Moderator VIP
- Posty: 504
- Rejestracja: 4 lis 2007, o 21:58
- VIN:
- Lokalizacja: gdynia
Sposób na wyjęcie licznika
Jak w temacie
druty można zrobić z byle czego. Polecam elektrody, szprychy, i twardy drut
druty można zrobić z byle czego. Polecam elektrody, szprychy, i twardy drut
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
W203 C180 Kombi
album_personal.php?user_id=54
album_personal.php?user_id=54
- daniell
- VIP
- Posty: 186
- Rejestracja: 30 sie 2009, o 23:10
- VIN:
- Lokalizacja: lublin
- mugger
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
- VIN:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
- *Mercedes_CDI*
- Użytkownik
- Posty: 578
- Rejestracja: 10 maja 2009, o 11:50
- VIN:
- Lokalizacja: UE
- Kontakt:
- mugger
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
- VIN:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
- noc
- Ekspert
- Posty: 2082
- Rejestracja: 26 kwie 2009, o 17:20
- VIN: WDB2030461F911681
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort.
Na EPC jest 35 stron po 5 sztuk liczników.Nawet jeżeli 75% powtarza się lub są zamiennikami,
to i tak zostaje tyle, że lepiej takiej operacji nie ryzykować.
to i tak zostaje tyle, że lepiej takiej operacji nie ryzykować.
Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K
Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K
Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
- *Mercedes_CDI*
- Użytkownik
- Posty: 578
- Rejestracja: 10 maja 2009, o 11:50
- VIN:
- Lokalizacja: UE
- Kontakt:
tak , ale przed liftem byl licznik z 3ma glowami a po lifcie zaokraglonymugger pisze:Wtyczka jest ta sama, tylko delikatnie inaczej umiejscowiona... myślę, że podmieniony licznik by działał - obydwa są sterowane na tej samej zasadzie, tak jak z panelem od klimatyzacji... działa zamiennie, choć noże nie wszystkie opcje.
*Mercedes coupe sport ; C200CDI ; 2003 ;*
*Mercedes_CDI* pozdrawia [you]
"The best or nothing"
**
*Mercedes_CDI* pozdrawia [you]
"The best or nothing"
**
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
- *Mercedes_CDI*
- Użytkownik
- Posty: 578
- Rejestracja: 10 maja 2009, o 11:50
- VIN:
- Lokalizacja: UE
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 318
- Rejestracja: 24 kwie 2010, o 00:29
- VIN:
- Lokalizacja: Birmingham
ja wsadziłem zegary po lifcie, i wszystko pięknie ładnie pasuje, ale nie działał mi tylko wskaźnik paliwa. Więc wróciłem do starych zegarów, z tym że potem musiałem jechać ustawić od nowa przebieg. Po wpięciu starych zegarów przebieg był 999999pietrek pisze:czy jakiś śmialek dokonał takiego wyczynu?
W serwisie nie chcieli zaadaptować nowych zegarów. Aha i taka mała uwaga-nieistotne czy zegary są od manuala czy automatu, komp sam wykrywa co to za model i wyświetla ikony z automatu na zegarach.
Było W203 220 CDI Avantgarde, 2000 rok
Był Łoś volvo S60 2.4 D5, 2005 r.
I znowu wróciła gwiazda tym razem w211
Był Łoś volvo S60 2.4 D5, 2005 r.
I znowu wróciła gwiazda tym razem w211
wow! czyli jednak
dobre, dobre, pogadam ze swoim mechanikiem co oni na to. nie żebym chciał za wszelką cenę rasować auto, jednak moje pomarańczowe zegary trącą myszką, i to nie z powodu starszego designu, ale raczej ich zużycia. szczególnie wyświetlacz, zaczyna czasem wyglądać jakby wrócił z podmorskiej podróży.
czy reszta lampek w aucie typu kierownica, opuszczenie szyb, różnego rodzaju kontrolki, świecą się w autach po lifcie też na pomarańczowo czy już na biało. inaczej mówiąc - czy wymieniając same zegary zniszczymy odbiór całości oświetlenia wnętrza samochodu (część na pomarańczowo, część na biało) - czy nikt tego nie zauważy?
dobre, dobre, pogadam ze swoim mechanikiem co oni na to. nie żebym chciał za wszelką cenę rasować auto, jednak moje pomarańczowe zegary trącą myszką, i to nie z powodu starszego designu, ale raczej ich zużycia. szczególnie wyświetlacz, zaczyna czasem wyglądać jakby wrócił z podmorskiej podróży.
czy reszta lampek w aucie typu kierownica, opuszczenie szyb, różnego rodzaju kontrolki, świecą się w autach po lifcie też na pomarańczowo czy już na biało. inaczej mówiąc - czy wymieniając same zegary zniszczymy odbiór całości oświetlenia wnętrza samochodu (część na pomarańczowo, część na biało) - czy nikt tego nie zauważy?
- mugger
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
- VIN:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Jak wymienisz sam licznik... to będzie to niezbyt wyglądać...
Jeśli się zdecydujesz.... to wypadałoby się udać do sklepu elektronicznego, zakupić wiaderko białych ledów, uzbroić się w lutownicę, śrubokręty i do boju... pozmieniać całość. Przerabiałem takie rzeczy na 2 poprzednich autach, w jednym zrobiłem całość na pomarańczowo, w drugim na biało. Trochę roboty przy tym jest...
Jeśli się zdecydujesz.... to wypadałoby się udać do sklepu elektronicznego, zakupić wiaderko białych ledów, uzbroić się w lutownicę, śrubokręty i do boju... pozmieniać całość. Przerabiałem takie rzeczy na 2 poprzednich autach, w jednym zrobiłem całość na pomarańczowo, w drugim na biało. Trochę roboty przy tym jest...
Ostatnio zmieniony 21 gru 2010, o 13:09 przez mugger, łącznie zmieniany 1 raz.
w168, w203, w123
własnie to miałem na myśli! a ponieważ jest prawie pewne, że nie będę miał na to nigdy czasu (pomijając kwestię doboru typu diód), mogę też i pewnie zapomnieć o nowych zgarach
żeby już poznać całą prawdę i możliwości - rozumiem, że zegary też wymieniłeś? jeśli tak, czy też miałeś jakieś problemy? np. z licznikiem czy wskaźnikiem poziomu paliwa?
żeby już poznać całą prawdę i możliwości - rozumiem, że zegary też wymieniłeś? jeśli tak, czy też miałeś jakieś problemy? np. z licznikiem czy wskaźnikiem poziomu paliwa?