Monmar89 pisze:Czy ktoś wie jak naprawić kierunkowskazy bez zdejmowania kierownicy ? Migają ze 4 razy po naciśnięciu w lewo czy w prawo ale nie trzyma się , boje się ze pójdzie poduszka powietrzna , ktoś coś może jeszcze pomoc w tym temacie?
Monmar89 pisze:Czy ktoś wie jak naprawić kierunkowskazy bez zdejmowania kierownicy ? Migają ze 4 razy po naciśnięciu w lewo czy w prawo ale nie trzyma się , boje się ze pójdzie poduszka powietrzna , ktoś coś może jeszcze pomoc w tym temacie?
A jak naciśniesz mocniej to się nie blokuje? Bo 4 mignięcia przy delikatnym naciśnięciu masz bez blokowania - taki bajer do zmiany pasa ruchu.
I poczytać regulamin i uzupełnić VIN.
Rozebralem wszystko, poskladalem zmieniajac czarne plastiki jak i biale miejscami. Kierunki ladnie sie blokuja ale nie odbijaja przy wyprostowaniu kół. Co z tym fantem?
Przełożyłem u siebie, bo też mi nie trzymało i niestety zarówno te czarne nóżki jak i te białe plastiki są wyrobione obustronnie w jednym przypadku. Na lewy kierunkowskaz działa, prawy dalej nie trzyma. Wiecie, czy może przełącznik od polifta pasuje do przedliftowego?
Hej, potrzebuje białych plastików bo jeden pęknięte ucho a w drugim już prawie. Ewentualnie cały,sprawny przełącznik . Ma może ktoś ,coś na zbyciu?? Nr na moim 000 545 23 10
Witam, problem rozwiązany bez zakupu. Potrzeba jedynie cierpliwości i umiejętności manualnych. "Ucho" w bialych plastikach bylo pęknięte (oba) więc zastosowałem swój patent. Wyciąlęm odpowiedniego kształtu podkładkę z cienkiego plastiku i podkleiłem klejem do plastiku coś w rodzaju dna. Czarny ząbek swobodnie się porusza w uchu a doklejone dno powoduje,że cieniutkie ucho jest od dolu wzmocnione. Przy tym zabiegu istotne jest to, żeby pęknięte ucho nie miało przerwy. Jeśli to ucho pęknie w taki sposób, że będzie "wyrwa" to doklejenie dna nic nie da. W każdym razie u mnje wszystko działa jak należy. Pozdrawiam
Ja w podobny sposób naprawiłem tę białą kształtkę, przyklejając pod jej spód wyciętą identyczną z blaszki aluminiowej. Działał ładnie przez jakiś czas.
Zawiódł mnie w najmniej oczekiwanym momencie czyli w dłuższej podróży i po tym doświadczeniu kupiłem nowy za 350 zł.
Teraz faktycznie dobrze działa.
Przeszkadza mi tylko luz obrotowy przełącznika. Mam wrażenie, że w starym przełączniku tego nie było. Ale mogę być w błędzie.
Największym wrogiem postępu nie jest błąd, lecz lenistwo.
Witam, mam problem ponieważ wymienilem dziś przełącznik kierunkowskazow wraz z taśmą skrętu i kompletnie wszystko przestało mi działać ( kierunkowskazy, wycieraczki, przyciski sterowania na kierownicy i klakson ) czy ktoś mógłby mnie uratować i podpowiedzieć co to może być ?
Witam.Robota zrobiona kierunki zrobione działają git ale problem wyskoczył z esp i srs kalibrowałem jak pisali wcześniej w lewo prawo kierownicą przejechałem się i nic błędy zostały. Jakieś pomysły?