NAPRAWA ZAMKA
Moderator: Dziki Mar
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
Re: NAPRAWA ZAMKA
I po co drugi raz ? svcd ?
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
- Lopezius
- Użytkownik
- Posty: 23
- Rejestracja: 10 mar 2017, o 21:40
- VIN: WDB2032421F373285
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: NAPRAWA ZAMKA
Witam.
Na początku dziękuję za instrukcję, ale ja jednak zdecydowałem sie na wymianę "szyjącego" zamka na zregenerowany. Dlaczego? Dlatego że nie wiedziałem, jak długo ten zamek już "szył", gdyż w momencie gdy został moją własnością, ten zamek już tak miał .
Nie wiedziałem czy on już tak ma od roku, czy może od 12 lat i jak wyglądają jego podzespoły (nie tylko sprężynka), bo po niej mogło się zacząć sypać wszystko, zdecydowałem się na wymianę całości, czyli kompletnego zamka.
I tutaj dziękuję, nie tylko kolegom którzy polecili, ale również samej firmie Carrat-Auto z Lublina, za pomoc w rozwiązaniu problemu.
Świetny kontakt, sprawny zamek dostałem na drugi dzień po przelewie, po odesłaniu uszkodzonego zwrócono kaucję.
Całkowity koszt:
-100 PLN - regeneracja zamka (12 miesięcy gwarancji)
-20 PLN - przesyłka zregenerowanego zamka do mnie
-100 PLN - kaucja
-20 PLN - odesłanie kurierem uszkodonego (naszego) zamka do Lublina
+100PLN - zwrot kaucji
Suma 140 PLN
A mam zamek, w którym nie tylko sprężynkę wymieniono, ale także uszczelki, trybiki i ... nie wiem co tam jeszcze jest.
Niestety wymiany go w samochodzie, już nie wliczono w cenę , ja ośmieliłem się zrobić to sam. Koło trzech godzin mi zeszło, łatwo nie było, bez rozwiercania nitów się nie da. Ale cała operacja zakończona sukcesem.
UWAGA! Po zamontowaniu zregenerowanego i podłączeniu Aku, byłem załamany - wszystko działało ale zamek nie zamykał drzwi (otwierał ale nie zamykał). Nie wiem o co chodzi, mało się nie poryczałem po poskładaniu drzwi, myślałem że będę reklamował, jednak po przejechaniu paru metrów i włączeniu Auto-Lock'a coś się wzbudziło i zaczęło pracować prawidłowo. Teraz chodzi jak należy.
Nie bijcie mnie, to mój pierwszy , i mogę czegoś nie wiedzieć
Na początku dziękuję za instrukcję, ale ja jednak zdecydowałem sie na wymianę "szyjącego" zamka na zregenerowany. Dlaczego? Dlatego że nie wiedziałem, jak długo ten zamek już "szył", gdyż w momencie gdy został moją własnością, ten zamek już tak miał .
Nie wiedziałem czy on już tak ma od roku, czy może od 12 lat i jak wyglądają jego podzespoły (nie tylko sprężynka), bo po niej mogło się zacząć sypać wszystko, zdecydowałem się na wymianę całości, czyli kompletnego zamka.
I tutaj dziękuję, nie tylko kolegom którzy polecili, ale również samej firmie Carrat-Auto z Lublina, za pomoc w rozwiązaniu problemu.
Świetny kontakt, sprawny zamek dostałem na drugi dzień po przelewie, po odesłaniu uszkodzonego zwrócono kaucję.
Całkowity koszt:
-100 PLN - regeneracja zamka (12 miesięcy gwarancji)
-20 PLN - przesyłka zregenerowanego zamka do mnie
-100 PLN - kaucja
-20 PLN - odesłanie kurierem uszkodonego (naszego) zamka do Lublina
+100PLN - zwrot kaucji
Suma 140 PLN
A mam zamek, w którym nie tylko sprężynkę wymieniono, ale także uszczelki, trybiki i ... nie wiem co tam jeszcze jest.
Niestety wymiany go w samochodzie, już nie wliczono w cenę , ja ośmieliłem się zrobić to sam. Koło trzech godzin mi zeszło, łatwo nie było, bez rozwiercania nitów się nie da. Ale cała operacja zakończona sukcesem.
UWAGA! Po zamontowaniu zregenerowanego i podłączeniu Aku, byłem załamany - wszystko działało ale zamek nie zamykał drzwi (otwierał ale nie zamykał). Nie wiem o co chodzi, mało się nie poryczałem po poskładaniu drzwi, myślałem że będę reklamował, jednak po przejechaniu paru metrów i włączeniu Auto-Lock'a coś się wzbudziło i zaczęło pracować prawidłowo. Teraz chodzi jak należy.
Nie bijcie mnie, to mój pierwszy , i mogę czegoś nie wiedzieć
Była: Alfa Romeo 145 1,3 Boxer
Była: Alfa Romeo 156 SW 1,9 JTD
Był: C200 Kompressor S203
Jest: Renault Laguna III 2,0 16V
Była: Alfa Romeo 156 SW 1,9 JTD
Był: C200 Kompressor S203
Jest: Renault Laguna III 2,0 16V
-
- Użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 1 paź 2016, o 01:08
- VIN: WDB2037401A613029
Re: NAPRAWA ZAMKA
Witam.
Pytanie dotyczące nitów - czy można te fabryczne, zastąpić aluminiowymi kupionymi np w Castoramie?
I drugie pytanie - nity są określane przez fi i długość -fi ma być 5mm a jaka długość?.
Pytanie dotyczące nitów - czy można te fabryczne, zastąpić aluminiowymi kupionymi np w Castoramie?
I drugie pytanie - nity są określane przez fi i długość -fi ma być 5mm a jaka długość?.
Mercedes W203 Sport Coupe
C230 Kompressor
1796 cm3, 141 kW
2003 r - przed lift.
Wersja Indianapolis
6 BIEGOWA SKRZYNIA SEQUENTRONIC
WDB2037401A613029
C230 Kompressor
1796 cm3, 141 kW
2003 r - przed lift.
Wersja Indianapolis
6 BIEGOWA SKRZYNIA SEQUENTRONIC
WDB2037401A613029
- Lopezius
- Użytkownik
- Posty: 23
- Rejestracja: 10 mar 2017, o 21:40
- VIN: WDB2032421F373285
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: NAPRAWA ZAMKA
Z tego co udało mi sie znaleźć,to chyba nity katalogowo powinny mieć 4,8 x 8 mm (nr części A0039902497), ja kupiłem i 4,8 i piątki, ale po rozwierceniu zastosowałem 5-ki gdyż po usunięciu starych luz zrobił się taki że 4,8 latały, a 5 mm były w sam raz.qla44 pisze:Witam.
Pytanie dotyczące nitów - czy można te fabryczne, zastąpić aluminiowymi kupionymi np w Castoramie?
I drugie pytanie - nity są określane przez fi i długość -fi ma być 5mm a jaka długość?.
Dlaczego stalowe a nie aluminiowe? Ja na to pytanie odpowiedziałem sobie sam używając mojej własnej logiki, te elementy poddawane są cały czas pracy która próbuje te nity "ściąć" a stal jest na ten typ obciążenia bardziej odporna niż aluminium.
Jeśli źle myślę poprawcie mnie.
Zanitować stalówki można spokojnie ręczną nitownicą kupioną w markecie za ok 60 PLN. Patrzcie tylko na opis nitownicy czy producent podaje info, że daje radę ze stalą do 5 mm, jeśli sie rozsypie na takim nicie, zwracacie ją w ramach reklamacji i od razu dostajecie kasę do ręki (przynajmniej u tych od "bohaterów domu"), ich NEO posiada taki opis, dlatego takiej użyłem i się nie rozleciała, ale ponoć lepszy stanley (w tej samej cenie) już nie miał informacji do jakiej średnicy nitu i jego materiału daje radę.
EDIT: Aha. no i jeszcze jedno takich stalowych nitów nie dostaniesz w Castodramie czy LM, trzeba poszukać jakiegoś dobrego sklepu metalowego w swojej okolicy, a ich koszt waha się w granicach 1-2 PLN, chyba że chcesz kupić na zapas ze 100 to może sięgnąć 5-ciu złotych
Była: Alfa Romeo 145 1,3 Boxer
Była: Alfa Romeo 156 SW 1,9 JTD
Był: C200 Kompressor S203
Jest: Renault Laguna III 2,0 16V
Była: Alfa Romeo 156 SW 1,9 JTD
Był: C200 Kompressor S203
Jest: Renault Laguna III 2,0 16V
-
- Użytkownik
- Posty: 9
- Rejestracja: 6 mar 2017, o 18:42
- VIN: WDB2030451F178873
Re: NAPRAWA ZAMKA
Ja z bratem bez rozwiercania daliśmy radę tylko opuszczając zamek do dziury na dole drzwi ale kosztem trzech zaczepów plastykowej pokrywy zamka. Cały zamek na pozostałych trzech i śrubie trzyma całkiem dobrze więc raczej tylko niesmak pozostał.
-
- Użytkownik
- Posty: 13
- Rejestracja: 7 mar 2015, o 20:22
- VIN:
- Lokalizacja: Ldz
Re: NAPRAWA ZAMKA
Witam, ja mam problem z zamkiem straszny gdyż mój potżedni zamek był zepsuty, kupiłem na allegro niby dobry używany zamek a niestety on nie zamyka drzwi z pilota... cóż robić może jest jakiś sposób na rozwiązanie, na naprawę. Pozdrowienia
CL203 2004r m271 C180
WBD2037461A592104
WBD2037461A592104
-
- Użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 17 paź 2016, o 10:54
- VIN: WDB2037461A458813
- Lokalizacja: lubuskie
Re: NAPRAWA ZAMKA
Witam,
mam pytanie:
Jak wyciągnąć ten zamek w CL203. Namęczyłem się. Rozwierciłem nity i nie dałem rady. Przez otwór po głośniku też nie idzie.
mam pytanie:
Jak wyciągnąć ten zamek w CL203. Namęczyłem się. Rozwierciłem nity i nie dałem rady. Przez otwór po głośniku też nie idzie.
Teraz W203 Coupe 1.8 Kompressor
Prędzej:
Peugeot 106
Citroen AX
Golf III
Toyota Corolla
Toyota Celica
Mazda MX 5
VW Passat
Prędzej:
Peugeot 106
Citroen AX
Golf III
Toyota Corolla
Toyota Celica
Mazda MX 5
VW Passat
-
- Użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 17 paź 2016, o 10:54
- VIN: WDB2037461A458813
- Lokalizacja: lubuskie
Re: NAPRAWA ZAMKA
Odpowiadam sobie sam. Przez otwór od głośnika. Dziękuje, dobranoc.0
Teraz W203 Coupe 1.8 Kompressor
Prędzej:
Peugeot 106
Citroen AX
Golf III
Toyota Corolla
Toyota Celica
Mazda MX 5
VW Passat
Prędzej:
Peugeot 106
Citroen AX
Golf III
Toyota Corolla
Toyota Celica
Mazda MX 5
VW Passat
-
- Użytkownik
- Posty: 340
- Rejestracja: 5 lip 2011, o 23:27
- VIN:
- Lokalizacja: WLKP
Re: NAPRAWA ZAMKA
Witam,Lopezius pisze: UWAGA! Po zamontowaniu zregenerowanego i podłączeniu Aku, byłem załamany - wszystko działało ale zamek nie zamykał drzwi (otwierał ale nie zamykał). Nie wiem o co chodzi, mało się nie poryczałem po poskładaniu drzwi, myślałem że będę reklamował, jednak po przejechaniu paru metrów i włączeniu Auto-Lock'a coś się wzbudziło i zaczęło pracować prawidłowo. Teraz chodzi jak należy.
Nie bijcie mnie, to mój pierwszy , i mogę czegoś nie wiedzieć
mój zamek nie 'szyje', ale przy okazji rozbierania drzwi rygiel przestał się opuszczać. Sam się podnosi ale nie opuszcza. Ja niestety wszystko robiłem przy włączonym akumulatorze, więc nie wiem, czy to problem mechaniczny, czy związany z komputerem. Jakieś pomysły?
'05 MB C180 Kompressor M271 Avantgarde. Jest komfortowo...
'03 Saab 9-3 SS 227KM/367Nm. Jest dobrze...
'03 Saab 9-3 SS 227KM/367Nm. Jest dobrze...
- noc
- Ekspert
- Posty: 2082
- Rejestracja: 26 kwie 2009, o 17:20
- VIN: WDB2030461F911681
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort.
Re: NAPRAWA ZAMKA
O ile pamiętam było coś z dokręcaniem śrub głównych zamka.Poluzuj je i zobacz.Robiłem to lata temu w W203 mogłem coś pomylić.
Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K
Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K
Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
-
- Użytkownik
- Posty: 340
- Rejestracja: 5 lip 2011, o 23:27
- VIN:
- Lokalizacja: WLKP
Re: NAPRAWA ZAMKA
Problem rozwiązany. Po prostu komputer jak nie widzi zamka, to nie pozwoli zamknąć dzwi. Ale pozwoli otworzyć. Myślę, że miał wpływ na to fakt, że podczas grzebania był włączony akumulator i czasem zapłon. W każdym razie co zrobiłem:iee pisze:Witam,Lopezius pisze: UWAGA! Po zamontowaniu zregenerowanego i podłączeniu Aku, byłem załamany - wszystko działało ale zamek nie zamykał drzwi (otwierał ale nie zamykał). Nie wiem o co chodzi, mało się nie poryczałem po poskładaniu drzwi, myślałem że będę reklamował, jednak po przejechaniu paru metrów i włączeniu Auto-Lock'a coś się wzbudziło i zaczęło pracować prawidłowo. Teraz chodzi jak należy.
Nie bijcie mnie, to mój pierwszy , i mogę czegoś nie wiedzieć
mój zamek nie 'szyje', ale przy okazji rozbierania drzwi rygiel przestał się opuszczać. Sam się podnosi ale nie opuszcza. Ja niestety wszystko robiłem przy włączonym akumulatorze, więc nie wiem, czy to problem mechaniczny, czy związany z komputerem. Jakieś pomysły?
- odłączyłem akumulator
- popsikałem kontaktem na wszystkie wtyczki
- złożyłem wszystko do kupy
- podłączyłem akumulator.
Zamek działa.
Uwaga: gdzieś na zagranicznych forach wyczytałem, że podobny problem pojawia się, jak nie ma tej plastikowej obudowy zamka drzwi. Wtedy komputer też się tak zachowuje.
'05 MB C180 Kompressor M271 Avantgarde. Jest komfortowo...
'03 Saab 9-3 SS 227KM/367Nm. Jest dobrze...
'03 Saab 9-3 SS 227KM/367Nm. Jest dobrze...
- topek
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 24 lip 2014, o 16:59
- VIN:
- Lokalizacja: Gdańsk/Toruń
Re: NAPRAWA ZAMKA
Przy próbie wymiany zamka prawego tylnego (kompletny zamek, nie sprężynka) okazało się, że śruba trzymająca klamkę - ta którą odkręcamy długim torxem, kręci się w koło bez oporu. Ktoś miał może podobny przypadek? Czy jest możliwość wyciągnięcia zamka bez demontażu klamki?
W203 C180 kompressor '2004
-
- Użytkownik
- Posty: 27
- Rejestracja: 28 maja 2014, o 22:10
- VIN: WDB2030081A568591
- Lokalizacja: Kraków
Re: NAPRAWA ZAMKA
hej, troche odzwieze temat, czy te sprezynki beda okej?
https://allegro.pl/oferta/zamek-rygiel- ... C6EALw_wcB
czy ich niska? cena nie wplynie na jakosc materiału, używał ktos podobnych?
https://allegro.pl/oferta/zamek-rygiel- ... C6EALw_wcB
czy ich niska? cena nie wplynie na jakosc materiału, używał ktos podobnych?
WDB2030081A568591 220CDI '03 Classic Sedan
-
- Użytkownik
- Posty: 85
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 19:49
- VIN: WDB2032061F381627
- Lokalizacja: Wrocław
Re: NAPRAWA ZAMKA
Powinny być ok. To jest naprawdę niewielka cześć wiec i kosztować wiele nie wypada:-)
Ja swoją wymiotowałem ze starego zamka z VW i gra do dzisiaj
Ja swoją wymiotowałem ze starego zamka z VW i gra do dzisiaj
MB C220 143km Automat, kombi, 2003
WDB2032061F381627
WDB2032061F381627
-
- Użytkownik
- Posty: 17
- Rejestracja: 30 gru 2019, o 14:02
- VIN: WDB2030041A451123
Re: NAPRAWA ZAMKA
Ja włożyłem po prostu zapałkę między obok grzybka żeby dostał oporu.smiga jak nowy, zapałki nie widać i obyło się bez czasochłonnej naprawy :p
W203 C200 CDI 2002r.