U mnie też się tak stało na wahaczu MS. Musiałem wyjąć go bo zawinęła się gumka i zamontować pierścień zabezpieczający gumkę od nowa.magila pisze:Jestem po 16 tyś km. od wymiany wahaczy (górny + dolny) z lewej i prawej strony oraz dwóch końcówek drążków kierowniczych. Wszystko z firmy Master Sport. Niestety d....a. Z prawej już jest luz na końcówce drążka, a do tego wyciek na przegubie kulowym wahacza też prawa strona - tak to się chyba nazywa?
Objaw - czuć delikatny luz z prawej strony na nierównościach drogi, jeszcze nie tłucze.
Kupione przez stronę WWW firmy MS.
Montowane w warsztacie specjalizującym się w MB.
No cóż jest jak jest - zrobiłem to z pełną świadomością wyboru oraz konsekwencjami
A tak w ogóle to mechanik ci chyba zamontował starą nakrętkę, bo MS ma raczej inne.