Prośba o schemat zawieszenia przedniego.
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 maja 2009, o 10:59
- VIN:
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Prośba o schemat zawieszenia przedniego.
Witam!!
Mam taką trochę nietypową prośbę. Może ma ktoś jakiś rysunek opisujący elementy zawieszenia szczególnie z przodu, ponieważ też mi coś stuka, a w tych wszystkich wachaczach, końcówkach, sworzniach itp. trochę się pogubiłem.
Pozdrawiam
Mam taką trochę nietypową prośbę. Może ma ktoś jakiś rysunek opisujący elementy zawieszenia szczególnie z przodu, ponieważ też mi coś stuka, a w tych wszystkich wachaczach, końcówkach, sworzniach itp. trochę się pogubiłem.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 6 paź 2009, o 17:19 przez chitozz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
-
- VIP
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 maja 2009, o 10:59
- VIN:
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
Generalnie masz VIP-a. W strefie VIP jest rosyjski katalog części, w którym można sobie przejrzeć pobieżnie elementy składowe zawieszenia i przy odrobinie chęci przetłumaczyć sobie nazwy np. w jakimś słowniku internetowym.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Druga opcja to pobranie EPC i będziesz miał schematy wszystkich mercedesów do 2008 roku. Linki na końcu tego tematu viewtopic.php?t=806 Wystarczyło poszukać, do czego uderzał Kompressor, ale po co szukać, lepiej zapytać, a może będzie gotowe.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
- *Mercedes_CDI*
- Użytkownik
- Posty: 578
- Rejestracja: 10 maja 2009, o 11:50
- VIN:
- Lokalizacja: UE
- Kontakt:
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
Wystarczy chwilę pogrzebać po różnych forach dotyczących MB i znaleźć bezproblemowy dostęp do EPC on-line na rosyjskich stronach. Działa świetnie.
Pomóc potrafię, ale za którymś tam razem człowiekowi się już nie chce. Żeby chociaż chodziło o naprawdę trudne do znalezienia rzeczy. Ale guzik prawda, chodziło tylko o zawieszenie. Zapłaciłeś składkę, wykorzystaj to co daje to forum i co już jest na nim od dawna. Z biegiem czasu i ilości postów sam będziesz irytował się, kiedy nowi koledzy będą setny raz pytali o to samo. Żeby mnie odrobinę zrozumieć, polecam lekturę poniżej zamieszczonej rozprawki sporządzonej przez jednego z kolegów z innego forum:
Pomóc potrafię, ale za którymś tam razem człowiekowi się już nie chce. Żeby chociaż chodziło o naprawdę trudne do znalezienia rzeczy. Ale guzik prawda, chodziło tylko o zawieszenie. Zapłaciłeś składkę, wykorzystaj to co daje to forum i co już jest na nim od dawna. Z biegiem czasu i ilości postów sam będziesz irytował się, kiedy nowi koledzy będą setny raz pytali o to samo. Żeby mnie odrobinę zrozumieć, polecam lekturę poniżej zamieszczonej rozprawki sporządzonej przez jednego z kolegów z innego forum:
Krótki opis hu is hu ( czyt hu is hu ) - czyli kto jest do cholery kim na naszym prężnie rozwijającym się Forum
Statystyczny internauta trafiający w mniej lub bardziej przypadkowy sposób na nasze forum , który postanawia tu nieco dłużej zabawić to:
BISZKOPT - czyli ktoś nowy zapoznający się dopiero z Klubem, Stroną i Forum.
Tuż po zarejestrowaniu się, przed Biszkoptem stoi problem typu egzystencjalnego czyli Pierwszy Post.
W tym miejscu Biszkoptów należy podzielić na dwie grupy:
1 . Mocne wejście - czyli w pierwszym poście Biszkopt zapytuje jak wsadzić silnik z escorta RS 2000 do fiesty 1.1 i czy trzeba będzie wymienić skrzynię i sprzęgło bo ma taki silnik na oku i na najbliższym Zlocie to on pokaże .
2 . Zagubiona Owieczka - czyli pierwszy post pod wszystko mówiącym tytułem:
" Pomocy !! ! " Z treścią w stylu wczoraj jeździł a dziś nie jeździ - co to i ile będzie kosztować??
O ile Biszkopt Mocne Wejście na ogół po dwóch, góra trzech wątkach przenosi się do kolejnej kategorii ( * ) o tyle z Biszkoptem Zagubioną Owieczką jest większy problem gdyż rozwija się on w ściśle sprecyzowanych kierunkach mających nazwy:
"Jaki olej do fiesty ", "Ciężkie kręcenie kierownicą w mk3 " , "Jak samemu pod blokiem wstawić nowy wlew paliwa do mk3" itp.
Przy czym łączy się on w swojej nierównej walce z niewidzialnym przeciwnikiem
(niewidzialnym bo ukrytym w FAQ) z innymi Biszkoptami Zagubionymi Owieczkami i nawzajem się napędzają w tej batalii oraz w poczuciu własnej krzywdy wyrządzanej co rusz przez innych Forumowiczów ( ** )
Większość Biszkoptów Mocne Wejście i duża część Biszkoptów Zagubiona Owieczka przechodzi niestety do Kategorii wyjściowej (dosłownie) czyli do grupy BATONÓW * .
Baton to Forumowicz który jest tak rozeźlony na Klub i panujące w nim zasady, że jedyne co go trzyma jeszcze na tym Forum to potrzeba zaakcentowania swojego odejścia w celu spowodowania jak największego poczucia pustki i niespełnienia u pozostających .
W przypadku Testamentu Baton Mocne Wyjście (zwany w skrócie Zatwardzeniem) na ogół określa jasno poziom umysłowy pozostających oraz docelowe miejsce składowania wszystkich pojazdów klubowych jak również często ucieka się do porównań co bardziej znanych Forumowiczów do intymnych części ciała.
Baton Zagubiona Owieczka na ogół jest bardziej płodny i wydaje tomik trenów, w których boleje nad swym losem i odejściem w ilości zależnej od ilości postów które napisał .
Jeżeli którykolwiek z Biszkoptów pójdzie jednak inną drogą i postanowi zostać w Klubie - staje się on KLUBOWICZEM.
Klubowicz brzydzi się Biszkoptem jako podkategorią, oraz płaci składkę, klucze do domu zaczyna nosić na Klubowej Smyczy a pod jego blachami pojawiają się Podkładki Klubowe .
Aha, no i jeszcze nieco krzywo przyklejona naklejka z logo, na tylnej klapie .
Na forum uwypukla swoja obecność poprzez mroczny obrazek w atavarze oraz złote myśli w stylu : " z głodu się jeszcze nikt nie zesrał " w podpisie.
Z czasem jednak Klubowicz odczuwa potrzebę bycia MEGAKLUBOWICZEM czyli dostania się do FKP-SQUAD.
Sposób ? Bardzo prosty, musi swoje cudo na kołach przez co najmniej 2 lata odganiać od rdzy, Policji, dziur w drogach, wandali oraz kwaśnych deszczów czyli przetrwać przywiązany, do tracącego 1 % wartości z każdym dniem użytkowania, wehikułu .
Jeżeli mu się uda i będzie nadal osoba wykazującą podniecenie ruchowe nie tylko na widok jedzenia oraz osobników płci przeciwnej, ale także bliżej nieokreślonych czynników zewnętrznych (często przypadkowych) oraz będzie wystarczająco rozpoznawalny w swoim gronie (w wojsku nazywa się to: Podpadziochą ) wtedy poprzez demokratyczne wskazanie palcem może trafić do GRUPY TRZYMAJĄCEJ WŁADZĘ (skrót GTW) czyli do Zarządu.
Żółwik Tuptuś ®
Anno Domini 2006
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
To jest prawda.Kompresssor pisze:Z biegiem czasu i ilości postów sam będziesz irytował się, kiedy nowi koledzy będą setny raz pytali o to samo.
Co do katalogu tych części ułatwię sprawę, kończąc tym samym viewtopic.php?p=32797#32797
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
- homontos
- Moderator VIP
- Posty: 504
- Rejestracja: 4 lis 2007, o 21:58
- VIN:
- Lokalizacja: gdynia
Jak chcesz to ci odsprzedam mego starego laptoka z tym juz zainstalowanym programemmercfan pisze:No i to całe EPC zajmuje kilka dni pobranie, a ja nadal nie mogę tego uruchomić i tyle z tego mam.
W203 C180 Kombi
album_personal.php?user_id=54
album_personal.php?user_id=54
- Wesoł
- VIP
- Posty: 915
- Rejestracja: 9 wrz 2008, o 14:33
- VIN:
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt: