Forum Mercedes C klasa W203

Forum Mercedesa klasy C (2000-2007)


Teraz jest 22 sty 2017, o 21:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 lip 2016, o 21:33 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 11 sty 2016, o 10:37
Posty: 23
Lokalizacja: Kraków
VIN:
Witam,
I jak kolego oliwer138, zaradziłeś coś na ten wypadający zapłon? Pytam bo mam podobny problem.

_________________
WDB2030351F135130
C180 W203, silnik 2,0 doładowany podtlenkiem LPG :haha:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 25 lip 2016, o 22:11 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2015, o 23:55
Posty: 34
Lokalizacja: Wrocław
VIN:
Jak mam być szczery to listwa wtryskowa Valteka to już zabytek, kto to jeszcze montuje? Ile dałeś za taki piękny montaż?

_________________
MB :mb: S203 C200K 163KM 2002 - WDB2032421F329664


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 3 sie 2016, o 13:13 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 2 cze 2016, o 13:05
Posty: 10
Lokalizacja: Warszawa
VIN:
Sorry, że bez odpowiedzi, ale wyjazdy i okres wakacyjny oderwały mnie skutecznie od internetu :ok:

Nic narazie nie robiłem z gazem, bo nie miałem na to czasu. Oprócz wyjazdów wymieniałem tłoczki w tylnym zacisku hamulca :rotfl: . Dopiero teraz zaczynam coś działać i będę informował. Za montaż Valteka dałem koło 100 zł, nie licząc ceny samej listwy (150zł ?). Zabytek czy nie, listwa jest nowa więc powinna działać. Liczę się jednak z jej wymianą za jakiś czas, bo słyszałem opinie, że długo nie pociągnie. W ramach ciekawostki, ostatnio dawno nie sprawdzałem błędów licząc, że coś się przez wakacje nowego zapisze. Wyskoczyło mi, oprócz standardowego wypadania zapłonu (teraz P0302 - drugi cylinder), także:
P0172 - za bogata mieszanka paliwowo-powietrzna zasilająca blok cylindrów nr 1
P0102 - obwód przepływomierza mierzącego za niska wartość sygnału wejściowego
P0113 - obwód czujnika temperatury powietrza dolotowego za wysoka wartość sygnału wejściowego

Tak czy siak - pierwszą rzeczą, za którą się biorę w tej chwili jest wymiana elektromagnesu.

Pozdrawiam!

_________________
W203 C180 / 2001 r. WDB2030351A127077


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 15 wrz 2016, o 22:19 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2016, o 18:49
Posty: 13
Lokalizacja: Warszawa
VIN:
Cześć,

mam taki sam problem, jak wy wszyscy. Silnik się dusi na niższych obrotach, o wiele częściej na rozgrzanym silniku. Gazownicy zaproponowali mi wymianę świec zapłonowych. Wymieniłem je na nowe NGK i problem się powtarzał. Teraz proponują mi wymianę cewek zapłonowych (też nowe - NGK 480zł). Zostawiłem samochód z dwoma usterkami:

P0410 - Secondary Air Injection System
P0302 - Cylinder 2 Misfire Detected

Odebrałem go z dodatkowym błędem... :
P0131 - O2 Sensor Circuit Low Voltage <Bank 1 Sensor..>

Znajomy elektryk polecił mi, żebym pojeździł 200 km na benzynie i wtedy podpiął komputer, sprawdził czy wypada zapłon cylindra. Dodatkowo powiem, że na benzynie silnik pracuje idealnie. Pytanie moje jest następujące:

Czy cewki zapłonowe mają oddzielne własne sterowanie z komputera gazu? Jeśli nie, to przecież cewka podaje tak samo często napięcie niezależnie od czynnika roboczego (gaz lub benzyna). Gazownicy nie wiedzą co jest przyczyną i próbują wymienić wszystko oprócz elementów pokrytych gwarancją? (jeszcze jeden rok obejmuje). Czytając wasze przypadki, chyba wolę oddać samochód do elektryka, żeby sprawdził ten sterownik silnika lub czasy ładowania tych cewek...

Pozdrawiam

_________________
MB CL203 C230 Kompressor WDBRN47J02A298706


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 17 wrz 2016, o 17:08 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2013, o 12:26
Posty: 4573
Lokalizacja: DLW
VIN: Honda_PILOT
Przypomnę, że każda usterka (nawet ta minimalna) przy pracy silnika na LPG uwidoczni się z dziesięciokrotnie większą siłą jak na etylinie .. Dlatego silnik poddany gazyfikacji MUSI być SPRAWNY. Znajomy elektryk kombinuje w dobrym kierunku ...

_________________
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 20 wrz 2016, o 15:19 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 6 lis 2014, o 17:05
Posty: 253
Lokalizacja: Turek/Dobra
Pochwały: 3
VIN:
Swiking napisał(a):
Cześć,

mam taki sam problem, jak wy wszyscy. Silnik się dusi na niższych obrotach, o wiele częściej na rozgrzanym silniku. Gazownicy zaproponowali mi wymianę świec zapłonowych. Wymieniłem je na nowe NGK i problem się powtarzał. Teraz proponują mi wymianę cewek zapłonowych (też nowe - NGK 480zł). Zostawiłem samochód z dwoma usterkami:

P0410 - Secondary Air Injection System
P0302 - Cylinder 2 Misfire Detected

Odebrałem go z dodatkowym błędem... :
P0131 - O2 Sensor Circuit Low Voltage <Bank 1 Sensor..>

Znajomy elektryk polecił mi, żebym pojeździł 200 km na benzynie i wtedy podpiął komputer, sprawdził czy wypada zapłon cylindra. Dodatkowo powiem, że na benzynie silnik pracuje idealnie. Pytanie moje jest następujące:

Czy cewki zapłonowe mają oddzielne własne sterowanie z komputera gazu? Jeśli nie, to przecież cewka podaje tak samo często napięcie niezależnie od czynnika roboczego (gaz lub benzyna). Gazownicy nie wiedzą co jest przyczyną i próbują wymienić wszystko oprócz elementów pokrytych gwarancją? (jeszcze jeden rok obejmuje). Czytając wasze przypadki, chyba wolę oddać samochód do elektryka, żeby sprawdził ten sterownik silnika lub czasy ładowania tych cewek...

Pozdrawiam

Cewka w M111 jak już się uszkodzi to szansa jak jeden do miliona.

_________________
Jeden z ostatnich M111 kompressor
WDB2032451F248605


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 20 wrz 2016, o 15:23 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 6 lis 2014, o 17:05
Posty: 253
Lokalizacja: Turek/Dobra
Pochwały: 3
VIN:
Jakie masz korekty?
Przepływkę podmieniałeś?

_________________
Jeden z ostatnich M111 kompressor
WDB2032451F248605


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 22 wrz 2016, o 22:03 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2016, o 18:49
Posty: 13
Lokalizacja: Warszawa
VIN:
polofix napisał(a):
Jakie masz korekty?
Przepływkę podmieniałeś?


Przepraszam, nie rozumiem. Jednak nie oddałem samochodu do elektryka. Rozmawiałem ze znajomym z niezależnego serwisu mercedesa i powiedział, że to cewki. Polecił mi tylko te ze znaczkiem mercedesa. Kończy się na tym, że kupię oryginalne używane (70zł/sztuka) lub nowe OEM (obstawiam, że >200zł/sztuka) i sam je wymienię.

Gazownicy co prawda powiedzieli, że są pewni, że to cewki i że zapłacę jak je wymienią i gdy samochód będzie sprawny.

Przejechałem 200 km na benzynie i jedyny błąd jaki wywalił komputer to ten O2 Sensor Circuit.. i O2 High Voltage (wcześniej był Low Voltage co ciekawe). Sonda pewnie też trochę kosztuje :szok:

_________________
MB CL203 C230 Kompressor WDBRN47J02A298706


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 23 wrz 2016, o 09:54 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 6 lis 2014, o 17:05
Posty: 253
Lokalizacja: Turek/Dobra
Pochwały: 3
VIN:
Swiking napisał(a):
polofix napisał(a):
Jakie masz korekty?
Przepływkę podmieniałeś?


Przepraszam, nie rozumiem. Jednak nie oddałem samochodu do elektryka. Rozmawiałem ze znajomym z niezależnego serwisu mercedesa i powiedział, że to cewki. Polecił mi tylko te ze znaczkiem mercedesa. Kończy się na tym, że kupię oryginalne używane (70zł/sztuka) lub nowe OEM (obstawiam, że >200zł/sztuka) i sam je wymienię.

Gazownicy co prawda powiedzieli, że są pewni, że to cewki i że zapłacę jak je wymienią i gdy samochód będzie sprawny.

Przejechałem 200 km na benzynie i jedyny błąd jaki wywalił komputer to ten O2 Sensor Circuit.. i O2 High Voltage (wcześniej był Low Voltage co ciekawe). Sonda pewnie też trochę kosztuje :szok:

Kupuj nowe cewki BERU. BERU produkuje dla mercedesa. Nowe to koszt ok 100zł/szt. w sklepie. Na allegro taniej.
Czyli starych się nie opłaci.

_________________
Jeden z ostatnich M111 kompressor
WDB2032451F248605


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 28 wrz 2016, o 20:44 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2014, o 10:34
Posty: 941
Lokalizacja: Warszawa
VIN: WDB2030451F1606605
Swiking - zanim cokolwiek kupisz, poczytaj moje tematy.
Słynny P0410 nie świadczy tylko o elektronice :) - demontaż kolektora się kłania :)
Nie słuchaj ludzi, którzy nie mają o tym pojęcia, bo wydasz kupę kasy i d... z tego i tak będzie.
Ja jak bym się nie znał, oddał bym auto do specjalisty, wydał 800 zł i miał z bani.
Jak będziesz jeździł po wymieniaczach, to zabulisz 200 zł razy 8 wizyt, bo błąd będzie co chwile wracał.

Powodzonka

_________________
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 15 lis 2016, o 22:15 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 24 lis 2015, o 15:02
Posty: 17
Lokalizacja: Białystok
VIN: WDB2030451F079009
Witam, mam ten sam problem wypadanie zapłonu, za bogata mieszanka. Obroty faluja też na benzynie przy zatrzymywaniu się i szarpie przy przyspieszaniu. Wymieniona przeplywka, świece, ori cewki, czyszczona przepustnica i robiona adaptacja. Gazownik rozkłada ręce, wymienili mi wtryski i dalej to samo. Za co powinienem teraz się zabrać?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 15 lis 2016, o 22:26 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 6 lis 2014, o 17:05
Posty: 253
Lokalizacja: Turek/Dobra
Pochwały: 3
VIN:
steryd napisał(a):
Witam, mam ten sam problem wypadanie zapłonu, za bogata mieszanka. Obroty faluja też na benzynie przy zatrzymywaniu się i szarpie przy przyspieszaniu. Wymieniona przeplywka, świece, ori cewki, czyszczona przepustnica i robiona adaptacja. Gazownik rozkłada ręce, wymienili mi wtryski i dalej to samo. Za co powinienem teraz się zabrać?

To niech ci mechanik odda kasę i włoży stare części. Jedź do innego. Wydałeś kupę kasy i na nic.
Jakie konkretnie błędy wyszły?
Miał SD i nie umiał naprawić?

_________________
Jeden z ostatnich M111 kompressor
WDB2032451F248605


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 15 lis 2016, o 22:47 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 24 lis 2015, o 15:02
Posty: 17
Lokalizacja: Białystok
VIN: WDB2030451F079009
Wyskakiwal błąd przeplywki więc ją wymieniłem. Świece wymienilem bo to nie jest aż tak wielki koszt, cewki miałem na podmianke a wtryski gazu w ramach gwarancji. Nie ukrywam wydałem trochę pieniążków ale jeśli trzeba to trzeba nic niepotrzebnego nie wymienialem

2-0-kompressor-falowanie-vt19679.html#p190326 jak ktoś ma jakąś cenna radę lub pomysł to serdecznie zapraszam do tego watku


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 15 lis 2016, o 22:56 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 6 lis 2014, o 17:05
Posty: 253
Lokalizacja: Turek/Dobra
Pochwały: 3
VIN:
steryd napisał(a):
Wyskakiwal błąd przeplywki więc ją wymieniłem. Świece wymienilem bo to nie jest aż tak wielki koszt, cewki miałem na podmianke a wtryski gazu w ramach gwarancji. Nie ukrywam wydałem trochę pieniążków ale jeśli trzeba to trzeba nic niepotrzebnego nie wymienialem

2-0-kompressor-falowanie-vt19679.html#p190326 jak ktoś ma jakąś cenna radę lub pomysł to serdecznie zapraszam do tego watku

Moim zdaniem masz na 99% uszkodzoną przepływkę.
Jeśli mechanik ci ją wymienił i była to podróba to przyczyna już jest znana. Ona nie będzie lepsza jak ta twoja zepsuta.
Bo jeśli dobrej firmy,a koszt co najmniej 800zł w co wątpię, to pewnie używkę niewiadomego pochodzenia i stanu.
Druga ew opcja to olej w sterowniku.

_________________
Jeden z ostatnich M111 kompressor
WDB2032451F248605


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 15 lis 2016, o 23:05 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 24 lis 2015, o 15:02
Posty: 17
Lokalizacja: Białystok
VIN: WDB2030451F079009
Możesz przeplywke wyeliminować, Bosch trochę za nią zaplacilem i u nie jednego mechanika bylem i to nie wina przepływomierza


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


sklep motoryzacyjny

Sklep internetowy MotoCentrum.pl



Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group