Regeneracja filtra cząstek stałych

Moderator: Dziki Mar

mrbraindeath
expert
Posty: 2754
Rejestracja: 22 cze 2011, o 10:48
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mrbraindeath »

Sorry, ale Ty lubisz takie bzdury pisac?

1: Jaki pracownik ASO Ci doradzil wyciac DPF? Prosze, podaj imie i nazwisko. Powinien wyleciec z pracy za to. Zyjesz w kraju wspolnoty gdzie sa jakies normy spalinowe. Wycinajac DPF z samochodu ktory w papierach ECE spelnia jakas norme pozbywasz sie dopuszczenia do ruchu. Ja wiem ze w Twoim wypizdowie Cie to nie interesuje i w ogole najwyrazniej lejesz na wszelkie prawa, normy, wytyczne bo jestes kolejnym Polaczkiem wiedzacym wszystko lepiej i oczywiscie kto Ci zabroni.. przeciez jestes wielkim Panem.

Wpisales do dowodu ze usunales DPF? Byles na badaniach i wystapiles o zmiane w papierach ECE? No dajesz.. nie ma bata ze tego dokonales i tego nie zrobisz.. tylko na cwaniaka poleciales i wyciales jak kolejny partacz.

2: Nie wiem co loneraider widzial w swoim zyciu i gdzie pracowal, zatem ja wiem z doswiadczenia w ASO.. tak tak, moge sie tym chwalic.. ze Sprintery normalnie serwisowane robia ponad 600tkm na jednym DPF. Do tego.. rowniez z doswiadczenia.. wiem ze popularne osobowki MB typu 220CDI/280CDI/320CDI robia spokojnie 300-400tkm bez problemow jesli sa stosowane jak tego producent przewidzial.. i sluchaj tego, nawet gowniane taryfy w Niemczech robia pol miliona bez problemu - a sa mistrzami krotkich odcinkow :wysmiewacz: Skad Twoje wypowiedzi sie biora czasem nie wiem..

3: To ze trzylitrowa rzedowka N57 sie nie nadaje do jazdy po miesicie slyszales zapewnie.. co wiecej, nawet Cie przed zakupem o tym poinformowano a Ty i tak "wiedziales swoje" tak? Wiesz ze w ASO w normalnych krajach podczas zakupu ludziom mowia by nie jezdzili duzo po miescie takimi samochodami i by wybierali benzynowe? Dlaczego robia co raz mniejsze doladowane jednostki benzynowe dla SUV-ow? By ludzie diesel-ow nie kupowali do miasta!

Wlasnie tym pokazujesz swoja glupote i myslenie jak reszta tych skretynialych imbecylow Polskich. Po co Niemcy robia duze diesel-e?! Na autostrade czlowieku.. kto zapierda*a X5 40d czy 550d po miescie? Ty z choinki spadles? Ty na prawde myslisz ze duze dyzle sie nadaja do miasta? Powtarzam.. to Polaczek kupuje taki silnik do miasta a potem sie dziwi ze mu sie zapycha. Zastanawiam sie ile Ty masz lat? Od razu widac ze nie dorosles do pewnej kultury jazdy jak i obyczajow panujacych w normalnym swiecie..

Szkoda mi Ciebie ale nic na to nie poradze.. zyj w swoim zasciankowym swiecie i marudz. Dopiero co bylo "NIGDY WIECEJ AUDI".. zaraz bedzie "NIGDY WIECEJ BMW".. jak sie nie potrafi eksploatowac to i Maybach sie okaze gownem.

[ Dodano: 2013-12-27, 12:56 ]
supi - idz sobie wlacz TV, rozmawiasz z czlowiekiem przekroju buly czytajacym auto-swiat. Strata czasu :D
Dziadek
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: 26 lis 2009, o 12:38
VIN:
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Dziadek »

mrbraindeath pisze:Wlasnie tym pokazujesz swoja glupote i myslenie jak reszta tych skretynialych imbecylow Polskich. Po co Niemcy robia duze diesel-e?! Na autostrade czlowieku.. kto zapierda*a X5 40d czy 550d po miescie? Ty z choinki spadles?
Gdybyś pofatygował się i przeczyta dokładnie wszystko może byś nie wmawiał mi ,że kupiłem diesla na miasto i bardziej zrozumiałbyś problemy z 4d ,ale po co lepiej nazwać wielki Panem .Mam nadzieje ,że Ci co przeprowadzili Chip tuning również zmienili dowody kwh

Skoro dbasz o ekologie to wiesz ile kosztuje energii produkcja filtra DPF i jak odbywa się wypalanie sadzy (stosując większą dawkę paliwa i często bywa nieskuteczne.

Mam nadzieje ,że używasz ogrzewania geotermalnego w domu/mieszkaniu lub wiatraki i panele słoneczne
w aucie używasz tylko części po regeneracji
-opony energooszczędne,
-oleje niskopopiołowe ,a najlepiej o indeksie 0W20 które zmniejszają tarcie
-paliwa z serii Verva o zmniejszonej zawartości min. siarki
-nie poruszasz się powyżej 100km/h bo wtedy drastycznie wzrastają opory powietrza, toczenia co wiąże się ze wzrostem zużycia paliwa
-nigdy dynamicznie nie ruszasz z pod świateł i masz star-stop!!
-i kryterium główne przy poruszani się autem to EURO 5 to całe może życie

Zrozum ,że DPF zamontowano po to by silniki diesla przeszło nową normę emisji spalin Euro 5 i silniki bez tego filtra spokojnie sobie radzą bez szkody dla niej .Zastanów się czemu tak wiele aut jest teraz awaryjnych -przez skomplikowaną elektrykę która nie została przetestowana dostatecznie bo czas goni przed coraz to nowszymi normami. Za pogonią zapomnieliśmy o samych sobie .Dlatego taki kraj jak polska leżąca na węglu i prawdopodobnie na gazie łupkowym ma uwiązane ręce bo płaci za każdą tonę podatek ekologiczny co prowadzi do absurdu w postaci importowania go z Ukrainy i nawet Chin. Dlatego Ameryka, Canada itp. zrozumiała dawno swój błąd ,że gospodarki się na tym nie da zbudować bo co im z absurdalnych przepisów jak ludzie tracą miejsca pracy.

Jak dalej uparcie bronisz Eco to owiń się zielonym liściem i kup sobie TESLE choć czy ktoś się zastanawiał skąd ta energia do ładowania powstaje??

Tak zgadzam się za DPF ,ale ma ona służyć ona mnie ,a nie przeciwko i skoro nawet producenci głośno mówią ,że ta technologia jest nie dopracowana to wybacz ,ale się temu nie podporządkuje ...i możesz mi mówić ,że jestem wielbłądem
Ostatnio zmieniony 27 gru 2013, o 14:16 przez Dziadek, łącznie zmieniany 1 raz.
Byłem przeciwny .Moderator loneraider zablokował możliwość dalszej mej wypowiedzi na forum bo byłem przeciwko antysemityzmowi mrbraindeath-a usuwają mój temat tuszując wszystko. Dla zainteresowanych mam orginalną treść .
mrbraindeath
expert
Posty: 2754
Rejestracja: 22 cze 2011, o 10:48
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mrbraindeath »

1: Tak, po tuningu w Carlssonie i odpowiedniej dokumentacji otrzymalem wpis 144kW w dowodzie :wysmiewacz:

2: Co Ty mi chcesz udowodnic? Ze nie jestem eko? Prosze bardzo nie jestem eko. Jezdze Mustangami i syfie nasze powietrze.. caly czas kupuje nowe czesci, niczego nie regeneruje. I co z tego? Co moge zrobic dla srdowiska to robie. Segreguje smieci, nie syfie na ulicach, w lasach czy na wodzie. Nie biore tysiaca workow plastikowych podczas zakupow i zglaszam do gminy jak widze ze ktos syfi. Oszczedzam prad i duzo jezdze na rowerze. Jej, nie jestem eko. Super.

Ty zatem jestes partaczem ktory wedlug prawa pozbawil samochodu certyfikatu zgodnosci i dopuszczenia do ruchu.. To do Ciebie w ogole dociera czlowieku? Pindolisz o tym eko jak nie o to chodzi.

Znowu robisz to samo co w watku z olejem.. probujesz usprawiedliwic swoja durnote. Czlowieku albo wyloz swoje zolte papiery i sie wszyscy zamkniemy albo Ty sie zamknij..

3: Dokladnie wiem po co jest DPF w tym silniku.. Wycinajac go - nie spelniasz norm Euro5. Wiec patrz powyzej. Pozbyles sie dopuszczenia do ruchu, ile razy Ci to mam powtarzac?

4: To ze sie nie podporzadkujesz to wiadomo. Bo jestes po prostu debilem. Nikt Ci nie kazal kupowac tego samochodu - teraz usprawiedliwiasz zakup swoimi idiotycznym mysleniem. Jestes niebezpieczny dla otoczenia. Dzisiaj masz w dupie normy i nakazy i wycinasz DPF, jutro bedziesz mial w dupie czerwone swiatlo i przejedziesz przez skrzyzowanie.. Idz sie leczyc.

5: Masz tylko szczescie ze zyjesz w Panstwie gdzie znaczna ilosc idiotow mysli jak Ty. Jest to miedzy innymi powod dlaczego tutaj jest jak jest - przez takich jak Ciebie. Do tego mieszkasz w wygwizdowie dolnym gdzie to nikogo nie interesuje czy zakopiesz stara lodowke w ogrodzie czy wytniesz w DPF.

W normalnym kraju by Ci zamkneli ryja, skasowali dowod, kazali zamowic lawete i przywrocic samochod do normalnego stanu.

Ale to sie jeszcze zmieni, wierze w to. Narazie tacy jak Ty musza wykitowac..
Ostatnio zmieniony 27 gru 2013, o 14:38 przez mrbraindeath, łącznie zmieniany 1 raz.
Aet C200Kompr.
Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 17 lut 2014, o 15:57
VIN: WDB2032421F586862
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: Aet C200Kompr. »

Sorki mrbraindeath, ale przegladałem ostatnio giełdę i to cytat z twojego ogłoszenia:
mrbraindeath pisze:1:
Dodam jeszcze ze to jeden z ostatnich C270CDI. W 2005r nowe C320CDI zastapilo
C270CDI. Zaleta tego silnika jest brak DPF-ki jak i dobra niezawodna skrzynia 5-biegowa.
;)

Niektóre normy bardzo dały w kośc szczególnie naszym kieszeniom podczas wymiany masy padających czujników, parciejących przewodóe etc. ale akura ty Ty powinieneś miec tego świadomośc bo obracasz się tu i tam i wiesz, że nie zawsze to co nowsze - spełniające normy - to lepsze ;)
C200 Kompressor 1.8/163km 2004r. (Lift) Kombi
LPG

WDB2032421F586862
Awatar użytkownika
zezek1990
Użytkownik
Posty: 673
Rejestracja: 17 paź 2007, o 21:44
VIN:
Lokalizacja: GOSTYNIN PŁOCK

Post autor: zezek1990 »

Oj Dawno mnie tu nie było ale widzę że niedobrze się dzieje na tym forum... Mam nadzieje ze w innych wątkach nie jest tak jak w tym temacie... :smutny:


Ja tylko powiem tak perełki z Polski
to tak tylko z ostatniego tygodnia
w211 270CDI na blacie... 250k km po chwili poświęconej z SD tadddadam 560k km
w211 220CDI na blacie .. 280k km --------------------||------------------- 490k km


Mercedes naprawdę robi dobre samochody... Szkoda że te w Polsce mają średnio 400k Km :/

Normy normami.... Wprowadzono je to wprowadzono takie mamy prawo
Byłbym szczęśliwy jak by w Polsce się zaczęło je wreszcie przestrzegać, i nie chodzi tu tylko o emisje ale o bezpieczeństwo..
Ale jak wiadomo u nas się tylko kombinuje..
Ostatnio zmieniony 4 mar 2014, o 21:38 przez zezek1990, łącznie zmieniany 2 razy.
Diagnostyka: STAR DIAGNOSIS
CLIP-RENAULT, TECH -OPEL , LEXIA PLANET CITROEN PEUGEOT. VAG..

Jeśli pomogłem, kliknij przycisk POMÓGŁ :)
domwr
Użytkownik
Posty: 30
Rejestracja: 19 kwie 2011, o 17:44
VIN:
Lokalizacja: ??

Post autor: domwr »

interesujący temat, zwłaszcza ostatnie parę stron :bravo: :haha:
Czy ktoś będzie tak dobry i po numerze VIN sprawdzi mi czy mam ten filtr, czy też nie mam :bezradny: ?

WDB2032061F304951

Wielkie dzięki!
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

Kolega szanowny sam może uczynić :D Do działu VIP zapraszamy :D
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
domwr
Użytkownik
Posty: 30
Rejestracja: 19 kwie 2011, o 17:44
VIN:
Lokalizacja: ??

Post autor: domwr »

jarod32 pisze:Kolega szanowny sam może uczynić :D Do działu VIP zapraszamy :D
nie mam dostępu :wstyd:
power
Użytkownik
Posty: 219
Rejestracja: 27 gru 2010, o 13:26
VIN:
Lokalizacja: Ropczyce

Post autor: power »

domwr, na 99% nie masz tego filtra.
Zawsze możesz to sprawdzić organoleptycznie. Jeśli masz DPF to od układu wydechowego będą odchodziły przewody czujników, jeśli masz zwykły katalizator, to żadnych dodatkowych połączeń nie będzie. Możesz też poszukać jak wygląda taki filtr i porównać z tym, co masz pod maską.
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

power pisze:będą odchodziły przewody czujników,
... czujnika ..... różnicy ciśnień (dwie stalowe rurki przed i za DPFem, w dalszej części przewody gumowe aż do czujnika)
... sonda O2
... czujnik temperatury DPF z dwoma kabelkami :rotfl:
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
domwr
Użytkownik
Posty: 30
Rejestracja: 19 kwie 2011, o 17:44
VIN:
Lokalizacja: ??

Post autor: domwr »

power pisze:domwr, na 99% nie masz tego filtra.
Zawsze możesz to sprawdzić organoleptycznie. Jeśli masz DPF to od układu wydechowego będą odchodziły przewody czujników, jeśli masz zwykły katalizator, to żadnych dodatkowych połączeń nie będzie. Możesz też poszukać jak wygląda taki filtr i porównać z tym, co masz pod maską.
Filtr juz wiem jak wyglada, ale raczej "pod maska" szukac go nie powinienem chyba, raczej pod autem? :ostr:

wielkie dzięki za odp :bravo:
power
Użytkownik
Posty: 219
Rejestracja: 27 gru 2010, o 13:26
VIN:
Lokalizacja: Ropczyce

Post autor: power »

loneraider pisze:... czujnika ..... różnicy ciśnień (dwie stalowe rurki przed i za DPFem, w dalszej części przewody gumowe aż do czujnika)
... sonda O2
... czujnik temperatury DPF z dwoma kabelkami
Dziękuje za uzupełnienie mojej wypowiedzi.
domwr pisze:raczej "pod maska" szukac go nie powinienem chyba, raczej pod autem
Jest to pierwsza "bańka" za turbiną (nie mylić ze zwykłym katalizatorem). Widoczna z góry i dołu, po zdemontowaniu części osłon.
domwr
Użytkownik
Posty: 30
Rejestracja: 19 kwie 2011, o 17:44
VIN:
Lokalizacja: ??

Post autor: domwr »

power pisze:
loneraider pisze:... czujnika ..... różnicy ciśnień (dwie stalowe rurki przed i za DPFem, w dalszej części przewody gumowe aż do czujnika)
... sonda O2
... czujnik temperatury DPF z dwoma kabelkami
Dziękuje za uzupełnienie mojej wypowiedzi.
domwr pisze:raczej "pod maska" szukac go nie powinienem chyba, raczej pod autem
Jest to pierwsza "bańka" za turbiną (nie mylić ze zwykłym katalizatorem). Widoczna z góry i dołu, po zdemontowaniu części osłon.
No to wydaję mi się, że coś takiego tam właśnie siedzi ... :censored:
Podeślę później zdjęcie, będę bardzo wdzięczny za weryfikacje :)

[ Dodano: 2014-03-31, 14:39 ]
zamieszczam zdjęcie, proszę o zweryfikowanie tego "czegoś" za turbiną :prosi:
2 sprawa, czy to normalne zabrudzanie koło turbo, czy może cieknie?http://s30.postimg.org/o7l6sldjl/zdj_cie.jpg
Awatar użytkownika
piasektt
VIP
Posty: 647
Rejestracja: 14 sty 2009, o 17:58
VIN:
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: piasektt »

domwr pisze:interesujący temat, zwłaszcza ostatnie parę stron :bravo: :haha:
Czy ktoś będzie tak dobry i po numerze VIN sprawdzi mi czy mam ten filtr, czy też nie mam :bezradny: ?

WDB2032061F304951

Wielkie dzięki!
Nie masz DPF, sprawdziłem w EPC
bubba
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 31 maja 2012, o 20:17
VIN:
Lokalizacja: stockholm

Post autor: bubba »

po przeczytaniu calego tematu niewiele sie dowiedzialem czy ktos bylby sklony podac instrukcje wypalania pdf jak rozpoznac ze fitr jest zapchany bez podpiecia sie pod SD ? jak zainicjowac czyszczenie ? czy mozna to zrobic bez podpiecia sie pod SD jaki odcinek potrzeba przejechac ? z jakimi obrotami ? jak rtozpoznac ze wypala sie pdf ? jak rozpoznac ze sie skonczyl proces wypalania temat olejow prosze pominac bo juz wiele na ten temat napisano poprostu czysta instrukcja
MB 220CDI KOMBI W203 06 2005 100KW ELEGANCE
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wydech”