Mialem jeszcze tlumik z A3 3.2 i sie jednak przydal:)Koncowki sa teraz na mesiu:p
Bylo tak:
Teraz jest tak:
Na razie przyspawalem kazda koncowke tylko 2 punktami.Jak by co moge jeszcze pozycje poprawic.Ewentualnie wsune lewa koncowke bardziej do srodka.Jutro musze tez ladnie wypolerowac.Dzisiaj nie mialem czym:(
Mała modyfikacja końcówek tłumika
Moderator: Dziki Mar
- Cohones
- Użytkownik
- Posty: 142
- Rejestracja: 17 lip 2008, o 00:01
- VIN:
- Lokalizacja: Bretten/Gdańsk
Mała modyfikacja końcówek tłumika
Ostatnio zmieniony 30 sty 2009, o 22:25 przez Cohones, łącznie zmieniany 1 raz.
2006-Audi S3 8L/ 2007-Audi A3 3.2 Quattro/2008-BMW 130i,Mercedes C320CDI/2009-BMW E92 335i/2010-???
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
- Cohones
- Użytkownik
- Posty: 142
- Rejestracja: 17 lip 2008, o 00:01
- VIN:
- Lokalizacja: Bretten/Gdańsk
- bartek.iz
- VIP
- Posty: 750
- Rejestracja: 13 mar 2008, o 00:12
- VIN: WDB2030461F850320
- Lokalizacja: Warszawa
- Cohones
- Użytkownik
- Posty: 142
- Rejestracja: 17 lip 2008, o 00:01
- VIN:
- Lokalizacja: Bretten/Gdańsk
- Misugi
- Użytkownik
- Posty: 53
- Rejestracja: 5 cze 2014, o 19:10
- VIN:
A propos końcówek tłumika, chciałem zapytać czy jest jakaś reguła w tym, że jedne końcówki są proste, a inne zakrzywione w dół? Jedne są montowane w benzynie a drugie w dieslu?
Pytam, bo mam końcówki tłumika właśnie tak zakrzywione do dołu i raczej średnio mi się to podoba. Chyba wolałbym, żeby były proste...
Pytam, bo mam końcówki tłumika właśnie tak zakrzywione do dołu i raczej średnio mi się to podoba. Chyba wolałbym, żeby były proste...
C180/Classic/2003 r./Vin: WDB2030461A523294
Silnik: 1.8 kompressor/105 kw (143 km)
Silnik: 1.8 kompressor/105 kw (143 km)