Forum Mercedes C klasa W203

Forum Mercedesa klasy C (2000-2007)


Teraz jest 26 maja 2017, o 05:35

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sie 2011, o 16:07 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lis 2008, o 21:46
Posty: 6977
Lokalizacja: Lublin
VIN:
maniutek jakie miałeś objawy padającej pompy? Bo u mnie przy ruszaniu oraz przy przyspieszaniu z małej prędkości tak mniej więcej w okolicy 1800 obrotów pojawia się buczenie (jakby Golf z tłumikiem z wiaderka), które występuje tylko przy mniej więcej tych obrotach i jest tym silniejsze im bardziej skręcone są koła i im mocniej próbuję ruszać. Obstawiam pompę, ponieważ kiedyś pękł przewód i trochę popracowała przy braku/poważnym niedoborze płynu. Od tamtego czasu wspomaganie pracuje niby normalnie, ale po odpalaniu silnika po całej nocy słychać pewien odgłos. W garażach podziemnych jest to jakby sprężarka tłokowa na biegu jałowym (CZ CZ CZ), a na wolnym powietrzu nabiera bardziej metalicznego brzmienia. Poza tym przy gaszeniu jest takie jakby piśnięcie/skrzypnięcie. O ile te objawy były i wszystko było normalnie, o tyle ostatnio pojawiło się to buczenie i tak się zastanawiam ile tej pompie pozostało życia i czy można ją regenerować?

_________________
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 27 gru 2011, o 22:15 
Offline
VIP

Dołączył(a): 17 kwi 2011, o 17:32
Posty: 37
Lokalizacja: Kazimierza
VIN:
Witam mam pytanie czy podczas gwałtownego hamowania gdy ABS intensywnie pracuje to czy może być czuć lekkie szarpnięcia na kierownicy? oraz czy w czasie jazdy po drodze z wielkimi wybojami (np. polna droga itp.) to czy kierownica może sama się poruszać). maglownica regenerowana z Łodzi na oryginalnej nie przypominam sobie takich objawów lecz teraz może jestem bardziej wyczulony. Pozdrawiam

_________________
Sport Coupe 2.2Cdi 143KM. 2001


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 28 gru 2011, o 17:17 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 26 paź 2007, o 14:53
Posty: 535
Lokalizacja: Trojmiasto
VIN:
tak, to normalne zachowanie.

_________________
C 200 kompressor 2004r sedan
E 250 CGI AMG sedan


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2011, o 00:24 
Offline
VIP

Dołączył(a): 17 kwi 2011, o 17:32
Posty: 37
Lokalizacja: Kazimierza
VIN:
u brata w Jaguarze i u drugiego w BMW E46 czuć bardzo delikatne ruchy a u mnie są spore

_________________
Sport Coupe 2.2Cdi 143KM. 2001


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2011, o 00:59 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 28 gru 2011, o 03:23
Posty: 35
Lokalizacja: Toruń
VIN:
to jak najbardziej normalne zachowanie , a moc szarpniecia zalezy od wielkosci dziury predkosci z jaka sie poruszamy i zawieszenia jakim dysponuje dane auto ;)

_________________
W203 2.2 cdi 2003 rok


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwi 2012, o 11:35 
Offline
VIP

Dołączył(a): 17 kwi 2011, o 17:32
Posty: 37
Lokalizacja: Kazimierza
VIN:
Witam pojechałem reklamować maglowinice wymienili wyjechałem sprawdzić wszystko ok nie szarpało już na boki na dziurach jednak w drodze do domu słychać było buczenie pompy oraz jak kierownica przy powolnym kręceniu na postoju pulsuje sprawdziłem poziom płynu i brakowało dolałem i okazało się ze maglownica jest nieszczelna. Pojechałem znów reklamować złożyli kolejną przekładnie buczenie ustało ale kierownica nadal pulsuje przestaje gdy zwiększę obroty i wtedy też pracuje jeszcze lżej, dodam iż pasek był zmieniany 3tyg temu. Czy mogła paść pompa z braku płynu? Dodam iż przez cały czas kierownica chodzi dość lekko kręcę jednym palcem ciężko ale się da. tylko te pulsacje takie jak gdyby kierownica chciała wracać.

[ Dodano: 2012-04-15, 11:38 ]
dodam iż końcówki drążków kierowniczych, drążki jak i wahacze dolne są nowe na pozostałych elementach niema żadnych luzów

_________________
Sport Coupe 2.2Cdi 143KM. 2001


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwi 2012, o 12:20 
Offline
VIP

Dołączył(a): 29 sie 2010, o 10:09
Posty: 2056
Lokalizacja: Trójmiasto
VIN:
wilkm09 napisał(a):
Czy mogła paść pompa z braku płynu?



Oczywiście. Płyn hydrauliczny spełnia jednocześnie funkcję smarowania dla pompy.


Pytanie dodatkowe - czy masz zalaną pompę wspomagania prawidłowym płynem hydraulicznym?

_________________
W203 OM612

"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwi 2012, o 13:55 
Offline
VIP

Dołączył(a): 17 kwi 2011, o 17:32
Posty: 37
Lokalizacja: Kazimierza
VIN:
zalewali w tym warsztacie czerwony maja w beczkach 20L wiec nie wiem jaki :bezradny:

[ Dodano: 2012-04-15, 13:59 ]
Czy jest szansa iż to właśnie płyn powoduje takie zachowanie wspomagania. Dodam jeszcze iż przy pierwszej wizycie zalali płynem z małej butelki która otwierał przy mnie i nie było takiego efektu ale to była inna przekładnia no i jeszcze przed tym powrotem gdzie było mało płynu.

_________________
Sport Coupe 2.2Cdi 143KM. 2001


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwi 2012, o 18:09 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 9 mar 2012, o 18:41
Posty: 76
Lokalizacja: kraków
VIN:
...że dołącze do wontku :) mianowicie koledzy a co to za objaw na zimno kierownica chodzi prawidlowo na max w lewo na max w prawo z lekkim oporem i tak ma byc a jak plyn cieply krecimy w prawo na max to pozniej w lewo pudzian by nie dał rady tak cieżko, podobny objaw krecimy w lewo to pozniej w prawo ciezko ale tylko podczas manewrowania tzw. Parkingowego podczas jazdy wszystko normalnie. Aha no i pod czas tego manewrowania jak dodamy gazu too od razu lepiej ;) a plyn nowy czyżby pompa się kończyła??

_________________
Peeter

W203 CDI 2003r
W211 CDI 2008r


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwi 2012, o 21:55 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 25 paź 2009, o 12:56
Posty: 481
Lokalizacja: olsztyn
VIN:
Peeter napisał(a):
a plyn nowy czyżby pompa się kończyła??
Pewnie tak :mysli:

_________________
C 200 CDI 2004


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwi 2012, o 22:09 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 26 paź 2007, o 14:53
Posty: 535
Lokalizacja: Trojmiasto
VIN:
wilkm09 napisał(a):
zalewali w tym warsztacie czerwony maja w beczkach 20L wiec nie wiem jaki :bezradny:


Powinien byc zielony (typowy dla w203), ewentualnie żółty (tez czasem stosowany).

_________________
C 200 kompressor 2004r sedan
E 250 CGI AMG sedan


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwi 2012, o 22:12 
Offline
VIP

Dołączył(a): 17 kwi 2011, o 17:32
Posty: 37
Lokalizacja: Kazimierza
VIN:
Witam zalałem oryginalny płyn niestety objawy nie ustąpiły :smutny: ma ktoś jakieś propozycje ? i jak sprawdzić ciśnienie pompy? albo czy jest uszkodzona?

_________________
Sport Coupe 2.2Cdi 143KM. 2001


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwi 2012, o 21:04 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 25 paź 2009, o 12:56
Posty: 481
Lokalizacja: olsztyn
VIN:
wilkm09 napisał(a):
jak sprawdzić ciśnienie pompy? albo czy jest uszkodzona?
Wymontować uszkodzoną pompę i zregenerować :tak: :usmiech: lub wymienić na nową :usmiech:

_________________
C 200 CDI 2004


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwi 2012, o 21:08 
Offline
expert VIP
expert VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 kwi 2009, o 17:20
Posty: 1173
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 16
VIN: WDB1681331J939300
Lub auto ma w nr.Vin PML i wysiadło.Np: "kabelek". :dokuczacz:

_________________
Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Naprawiam MB 40 lat.
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
Spróbuję pomóc, za efekt nie gwarantuję.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2012, o 21:48 
Offline
VIP

Dołączył(a): 17 kwi 2011, o 17:32
Posty: 37
Lokalizacja: Kazimierza
VIN:
Pompa według mechanika daje 116 barów twierdzi ze takie ciśnienie jest poprawne i niewiele odbiega od normy.Natomiast na aucie dziś wylądowała 4 z kolei maglownica, po 20km drogi powrotnej do domu wyciek oleju w poprzedniej to samo było. Regenerują w Łodzi w firmie Dynamika ale zakładają w ich fili w Sosnowcu czy ktoś miał doświadczenia z nimi? :zly:

_________________
Sport Coupe 2.2Cdi 143KM. 2001


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


sklep motoryzacyjny

Sklep internetowy MotoCentrum.pl



Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group serwis komputerowy