Forum Mercedes C klasa W203

Forum Mercedesa klasy C (2000-2007)


Teraz jest 24 mar 2017, o 21:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2012, o 21:36 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 26 paź 2007, o 13:53
Posty: 535
Lokalizacja: Trojmiasto
VIN:
Skoro 4 raz juz wkladasz przekladnie to moze juz czas sobie odpuscic regeneracje wogole lub chociaz w tej firmie.

_________________
C 200 kompressor 2004r sedan
E 250 CGI AMG sedan


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwi 2012, o 06:09 
Offline
VIP

Dołączył(a): 17 kwi 2011, o 16:32
Posty: 37
Lokalizacja: Kazimierza
VIN:
A czy jeżeli nie mam sevotronica to mogę założyć przekładnię z sevotronic-kiem? wołałbym założyć młodsza przekładnie a one już go maja. Czy są tam kable aby go podłączyć i będzie działał?

_________________
Sport Coupe 2.2Cdi 143KM. 2001


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2012, o 20:39 
Offline
VIP

Dołączył(a): 25 paź 2008, o 10:30
Posty: 222
Lokalizacja: Lublin
VIN:
V126 napisał(a):
generalnie jednym palcem kierownicy nie przekręcisz

jest na to rozwiązanie:
kupujemy olej od skrzyni automatycznej ( ja użyłem ELF ELFMATIC G3 SYN 1.5L)
wyciągamy ze zbiorniczka olej i kilka razy kręcimy kierownica prawo-lewo wyciągamy to co pokazało się w zbiorniczku.
następnie odkręcamy przewód kolo wlewu płynu do spryskiwaczy na metalowa końcówkę nakładamy przewód i do pojemnika wkładamy.
wlewamy do pełna :!: oleju do zbiorniczka
odpalamy samochód i kręcimy kierownica prawo-lewo aż zacznie lecieć olej "nowy" kontrolując stan płynu w zbiorniczku
skręcamy przewody tak jak były.
kręcimy jeszcze kilka razy kierownica prawo-lewo.
czekamy aż wszystko ostygnie do okolic temperatury dla dolnej wartości temperatury na miarce :usmiech: u płynu ma być max dla tej wartości.
po tej operacji można kręcić jednym palcem wskazującym kierownica :haha: (jak w mojej w202)
p.s wina słabego wspomagania jest zużycie pompy i rzadkiego oleju :usmiech:
na zdjęciu zaznaczyłem przewód który trzeba rozpiąć


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Ostatnio edytowano 18 maja 2012, o 20:42 przez jarekter, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2012, o 20:52 
Offline
VIP

Dołączył(a): 29 sie 2010, o 09:09
Posty: 2060
Lokalizacja: Trójmiasto
VIN:
jarekter napisał(a):
po tej operacji można kręcić jednym palcem wskazującym kierownica :haha: (jak w mojej w202)



Zastanowiłeś się kiedyś, że taka charakterystyka pracy układu kierowniczego może być założona przez producenta?? Dlaczego zmieniasz to co ktoś kiedyś przemyślał i zrobił dobrze?

_________________
W203 OM612

"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2012, o 21:16 
Offline
VIP

Dołączył(a): 25 paź 2008, o 10:30
Posty: 222
Lokalizacja: Lublin
VIN:
Gdyniak siedziałem w benzynowej w203 z przelotem 40tyś km i kierownica chodziła lekko tak że można było kręcić jednym palcem a po jakimś czasie przyjechał jakiś niemieć w identyczna w203 jak tą ze zdjęcia i też tak lekko chodziła kierowca po rozmowie z nim powiedział ze przy przebiegu 180tyś km wymieniał pompę wspomagania na nowa bo też topornie chodziło :!:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2012, o 09:16 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sty 2012, o 23:07
Posty: 20
Lokalizacja: Lincoln Uk
VIN:
ahhh no i stalo sie , cieszylem sie jazda az do dzisiejszego ranka. Zawiozlem zone do pracy i wracajac stwierdzilem ze sobie zrobie nawrot na 180stopni. Bylo strasznie mokro wiec zrobilem to bez problemu i przy wyjezdzie z parkingu zaobserwowalem calkowity brak wspomagania :zly: jak przygazuje do 1,5 tys to wtedy czuc ze uklad chodzi lzej ale w miejscu nie moge praktycznie ruszyc kierownica :mysli: odczekalem pol gtodziny sprawdzilem poziom tego plynu niby jest na full , ma zielonkawy kolor wzxialem na palec bardziej przezroczysty lekko gesty zaczalem wachac i tak mi sie wydaje jakby ten plyn byl przepalony nigdzie nie cieknie ale jak jade wolno to slychac wycie z pod maski bardziej z prawej strony :placz: czyzby pompa juz kompletnie padla ?

_________________
C180 coupe 2.0 2001r


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2012, o 20:02 
Offline
VIP

Dołączył(a): 29 sie 2010, o 09:09
Posty: 2060
Lokalizacja: Trójmiasto
VIN:
Lysy84 napisał(a):
poziom tego plynu niby jest na full



Na miarce są dwa zakresy pomiary - dla silnika zimnego i ciepłego - odczytałeś poziom dla nagrzanego silnika?

_________________
W203 OM612

"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sie 2013, o 23:15 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 20 sie 2013, o 22:26
Posty: 3
Lokalizacja: Opolskie
VIN:
Mam tak samo jak Łysy...

Lysy84 napisał(a):
ahhh no i stalo sie , cieszylem sie jazda az do dzisiejszego ranka. Zawiozlem zone do pracy i wracajac stwierdzilem ze sobie zrobie nawrot na 180stopni. Bylo strasznie mokro wiec zrobilem to bez problemu i przy wyjezdzie z parkingu zaobserwowalem calkowity brak wspomagania :zly: jak przygazuje do 1,5 tys to wtedy czuc ze uklad chodzi lzej ale w miejscu nie moge praktycznie ruszyc kierownica :mysli: odczekalem pol gtodziny sprawdzilem poziom tego plynu niby jest na full , ma zielonkawy kolor wzxialem na palec bardziej przezroczysty lekko gesty zaczalem wachac i tak mi sie wydaje jakby ten plyn byl przepalony nigdzie nie cieknie ale jak jade wolno to slychac wycie z pod maski bardziej z prawej strony :placz: czyzby pompa juz kompletnie padla ?


Do usterki doszło w niemal identyczny sposób (wyobraźnia poniosła :P), pełny skret kół i but w podłogę. Ładnie obruciło i mialem chwile radochy... dokładnie to krótką chwile ;].

Przed zdarzeniem, pompkę było słychać lekko, mocniej tylko przy skrajnych położeniach kierownicy, a kierownica obracała się lekko na postoju (obroty jedna reką nie stanowiły problemu).
Teraz pompka jest słyszalna w znacznym stopniu ale najuciążliwsze jest zanikanie wspomagania przy skrętach, na skrzyżowaniach, przy wytracaniu predkości. (czyli przy niskich obrotach silnika, a tego wcześniej nie było). W tych sytuacjach kierownica chodzi strasznie ciężko a nawracanie na skrzyżowaniu jest ledwo wykonalne oburącz.

Co wróżycie? Czy wystarczy wymienić płyn na zalecany 345.0 ?? czy jednak czeka mnie wymiana pompki?

Dodam, że poziom płynu w zbiorniczku wskazuje max dla temperatury 20st. C. Poszukiwałem również wycieków ale nic nie znalazłem.

czekam na sugestie.

_________________
Mietek 2001r. C200 2.0 Kompresor 163KM Sportcupe ... czarny :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sie 2013, o 09:55 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2013, o 21:07
Posty: 5235
Lokalizacja: Muranów
VIN:
Wymiana płynu na pewno nie zaszkodzi. Czasem z własnego doświadczenia wiem, że pomaga. Jednak jestem pesymistą. Nie jeździj tak. Podejdź do warsztatu i trzeba zobaczyć czy tylko pompa. Tak mi się wydaje. Płyn radzę z ASO. W przypadku innej marki to robiło różnice.

_________________
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2013, o 19:31 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 wrz 2013, o 16:43
Posty: 197
Lokalizacja: Olsztyn
VIN: WDB2030451A011961
Hej przeczytałem większosc postów ale nie znalazłem czy pompe powinno byc słychać w kabinie przy wszystkich oknach zamknietych i kreceniu kierownica na odpalonym silniku?

_________________
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2013, o 19:39 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 paź 2012, o 22:09
Posty: 779
Lokalizacja: Rumia
VIN:
przecinek napisał(a):
czy pompe powinno byc słychać w kabinie przy wszystkich oknach zamknietych
Raczej nie, a płynu masz odpowiednią ilość?

_________________
Pozdrawiam Adam
WDB2032161F389561


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2013, o 19:42 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 wrz 2013, o 16:43
Posty: 197
Lokalizacja: Olsztyn
VIN: WDB2030451A011961
odpowiedni poziom , dzięki tak myślałem ze cos za głośno chodzi :dobani:

_________________
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lis 2013, o 13:36 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 gru 2012, o 12:06
Posty: 22
Lokalizacja: Słupsk
VIN:
przecinek napisał(a):
Hej przeczytałem większosc postów ale nie znalazłem czy pompe powinno byc słychać w kabinie przy wszystkich oknach zamknietych i kreceniu kierownica na odpalonym silniku?


na pewno nie.. w mercedesach nie tylko ważny jest poziom, ale i odpowiednia specyfikacja płynu - najlepiej kupić oryginalny mercedesa..

_________________
S203 C220 CDI Elegance, 143KM, 2002r., kombi, manual


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lis 2013, o 17:19 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2013, o 12:26
Posty: 4573
Lokalizacja: DLW
VIN: Honda_PILOT
głośna pompa, to zapowietrzona pompa :haha: ..... czasami :)

_________________
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2014, o 01:19 
Offline
VIP

Dołączył(a): 11 cze 2009, o 08:44
Posty: 42
Lokalizacja: Bełchatów
VIN:
Wszyscy piszecie aby wymieniać płyn na wyłaczonym silniku ( poczatkowo).
Co myślicie o tym? : film
Co prawda nie w203 ale w tym przypadku tochyba nie ma znaczenia.

_________________
***C200 CDI Classic 2002***


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


sklep motoryzacyjny

Sklep internetowy MotoCentrum.pl



Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group