Forum Mercedes C klasa W203

Forum Mercedesa klasy C (2000-2007)


Teraz jest 25 wrz 2016, o 11:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 paź 2008, o 16:16 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 28 paź 2008, o 16:08
Posty: 19
Lokalizacja: Nowa Ruda/Wrocław
VIN:
Witam,
mam pytanie do kolegów...zakupiłem w203 c200 2000r. nie działa wskaźnik paliwa tzw. cały czas poniżej "zera" .sprzedawa mówił, że zawiesił się pływak...rozkręciłem oba są OK. poza tym jak się rusza pływakiem to zmienia się opór prądu jak mierzyłem wiec nie wiem... po zmostkowaniu wtyczki wskaźnik się nie rusza.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2008, o 17:45 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2008, o 09:47
Posty: 4372
Lokalizacja: Rzgów/Łódź
VIN:
No to raczej coś w zegarach siedzi skoro reszta sprawna. Nie wiem co to może być.

_________________
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2008, o 20:14 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2008, o 18:06
Posty: 214
Lokalizacja: Ostróda
VIN:
tylko wskaźnik nie działa? czy może jeszcze kierunki, wycieraczki, klamka bagażnika nie działa?

_________________
c240, 2.6l, 170KM, 2000r
http://www.w203.pl/album_personal.php?user_id=165


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2008, o 21:01 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 28 paź 2008, o 16:08
Posty: 19
Lokalizacja: Nowa Ruda/Wrocław
VIN:
Tak tylko wskaźnik nie działa. nie wiem czy może gdzieś przewód pękł...czy może faktycznie się "zawiesił" ale nie sesu stricto tzn. mechanicznie ale gdzieś w komputerze to w końcu can wszytko idzie przez komputer...czy cos z tablicą jest ale kontrolka się zapala przy zapalaniu i potem gaśnie...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 29 paź 2008, o 17:14 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2008, o 19:43
Posty: 1988
Lokalizacja: Garmisch-P.
VIN:
Cytuj:
ale kontrolka się zapala przy zapalaniu i potem gaśnie...

Jaka kontrolka?

_________________
Pozdrawiam.

Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 29 paź 2008, o 17:55 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2008, o 07:53
Posty: 1551
Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
VIN:
Przed rozruchem zapala się żółta lampka rezerwy po rozruchu gaśnie.

_________________
C230K 05' WDB2030401F598521
CLK240
YAMAHA XVS 650 DRAG STAR


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 29 paź 2008, o 20:37 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 28 paź 2008, o 16:08
Posty: 19
Lokalizacja: Nowa Ruda/Wrocław
VIN:
Tak kontrolka od rezerwy. Poprzedni włąsciciel powiedział mi ze to częsta awaria w tych modelach...może ktoś coś miał podobnego. Jakieś podpowiedzi proszę..:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwi 2012, o 12:31 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2009, o 11:52
Posty: 56
Lokalizacja: Gliwice
VIN:
Po długiej przerwie związanej z bezawaryjnością Mercedesa wracam tutaj aby przedstawić mój problem, który pojawił się wczoraj. Odświeżam stary temat.

Jade autem, wskaźnik paliwa miedzy rezerwa a 1/4, auto gaśnie i nie odpala. Brak paliwa. Dopchałem na stacje, zatankowałem i pojechałem dalej. Drugi dzień - to samo. Prawie 1/4 w baku a zgasł z powodu braku paliwa. Dolałem 20l i mam ponad 1/2. Wskaźnik paliwa na pewno nie działa poprawnie. Zauważyłem też, ze od wczoraj jak otwieram bagażnik, to zatrzask w zamku bagażnika odskakuje po 4 razy, wariuje - tak samo jak wskaźnik poziomu paliwa. Proszę o pomoc, każda informacja się przyda! Pozdrawiam!

(Jeżeli w jakimś temacie sprawa już była rozwiązana to przepraszam, szukałem ale nic nie znalazłem, może źle szukałem!)

_________________
C200 KOMPRESSOR 00'


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2012, o 15:21 
Offline
VIP

Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 20:52
Posty: 93
Lokalizacja: Kraków
VIN:
Ja mam podobny problem ze wskazaniem poziomu benzyny. Raz pokazuje 1, raz pokazuje 1/4, raz pokazuje 1/2, te wskazania są podczas jazdy na max 20km, z przerwami (np wyjście do sklepu).
Czy ktoś już walczył z podobnym problemem?

_________________
www.autocentergaz.pl
W210 E200K Pb+LPG
W203 C180 Pb+LPG


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sty 2013, o 08:39 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 11 sty 2013, o 22:26
Posty: 4
Lokalizacja: okolice Gdańska
VIN:
Witajcie koledzy.
W moim aucie jak w temacie - wskaźnik paliwa nie żyje. Podczas jazdy gdy w paliwa było 1/4 zbiornika dosłownie w jednej chwili wskaźnik opadł do zera i już nie chce się podnieśc. Teraz tylko tak jak u autora tematu - przed rozruchem zapala się żółta lampka rezerwy po rozruchu gaśnie a wskaźnik stoi w miejscu. Wczoraj dzwoniłem do serwisu MB i pan mi powiedział że to czujnik poziomu paliwa. Po podaniu numeru VIN okazało się, że ten czujnik w moim aucie jest integralną częścią pompy (cena 1150 + 350 robocizna). Trochę posmutniałem po tej rozmowie.
Drodzy koledzy, czy ktoś z was miał podobny przypadek a może ktoś wie co można by było sprawdzic we własnym zakresie zanim wymienię całą pompę.

_________________
C240 4matic 2004r automatic - USA


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sty 2013, o 11:19 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2008, o 07:53
Posty: 1551
Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
VIN:
umwp napisał(a):
może ktoś wie co można by było sprawdzic we własnym zakresie zanim wymienię całą pompę.

Możesz sam sprawdzić demontując z prawej komory zbiornika pompę, może zawiesił ci się pływak. W załączniku rysunek poglądowy pompa poz.110.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
C230K 05' WDB2030401F598521
CLK240
YAMAHA XVS 650 DRAG STAR


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sty 2013, o 15:33 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 11 sty 2013, o 22:26
Posty: 4
Lokalizacja: okolice Gdańska
VIN:
Dzięki kolego pleban
Właśnie wróciłem po sprawdzeniu tak jak mówiłeś. Pływak Przy był samej powierzchni ale dziwi mnie że w tym zbiorniku było full paliwa pomimo tego że ostatnie wskazanie było 1/4 i do tego jeszcze trochę jeździłem. Czy ten drugi zbiornik za kierowcą jest większy Co mam dalej robic?

_________________
C240 4matic 2004r automatic - USA


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sty 2013, o 16:29 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2008, o 07:53
Posty: 1551
Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
VIN:
umwp napisał(a):
ostatnie wskazanie było 1/4 i do tego jeszcze trochę jeździłem. Czy ten drugi zbiornik za kierowcą jest większy Co mam dalej robic?

Podejrzewam, że paliwo nie jest przepompowywane z prawej na lewą komorę. W prawej komorze jest pompa odpowiedzialna za podanie paliwa do listwy wtryskiwaczy i do przepompowywania paliwa, w lewej komorze jest pływak, który jest odpowiedzialny za sterowanie przepływu paliwa, sprawdź lewą komorę czy dobrze działa pływak. Na załączonym rysunku poz.120. W załącznikach zdjęcia obydwu elementów.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
C230K 05' WDB2030401F598521
CLK240
YAMAHA XVS 650 DRAG STAR


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sty 2013, o 13:11 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 11 sty 2013, o 22:26
Posty: 4
Lokalizacja: okolice Gdańska
VIN:
Witam
Sprawdziłem lewą komorę. Paliwa zero a pływak na samym dole. Czy możliwe jest że odłączył się w środku jakiś wąż?

_________________
C240 4matic 2004r automatic - USA


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sty 2014, o 10:32 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 28 gru 2013, o 11:30
Posty: 6
Lokalizacja: Lublin
VIN:
Witam
Ja w swoim mam taki problem iż również nie działa mi wskaźnik paliwa jest na samym dole i cały czas świeci się rezerwa strasznie denerwujące. Czynności jakie zrobiłem to sprawdziłem zbiorniki w obydwu jest paliwo (zatankowane do pełna), pływaki działają, po podpięciu SD wyszło że jest uszkodzony moduł sam z tyłu. Moduły pasujące to:
203 545 47 01
203 545 32 01
209 545 07 01
209 545 01 01
002 545 97 01
I tutaj mam pytanie czy jest jakaś możliwość naprawy modułu sam z tyłu, czy jest jakiś magik który naprawia takie rzeczy i czy na pewno muszę go wymieniać?
A może ktoś z Was ma taki moduł do sprzedania w przystępnej cenie :usmiech:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


sklep motoryzacyjny

Sklep internetowy MotoCentrum.pl



Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group