Przednie zagłówki

Moderator: Dziki Mar

gniatek
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 14 maja 2009, o 20:56
VIN:
Lokalizacja: poznań

Przednie zagłówki

Post autor: gniatek »

Witam wszystkich ! mam pytanie czy przednie zagłówki w cklasa kombi 2006 220cdi są jakoś chowane ? Chodzi mi o zagłówki lędzwiowe chyba dobrze je nazwałem?.Dlatego pytam bo kupiłem dzisiaj merca i niewiem czy one powinny tak odstawać ? mb mb mb :?: :?:
Ostatnio zmieniony 15 maja 2009, o 10:44 przez gniatek, łącznie zmieniany 1 raz.
Muciek_(Y)
Użytkownik
Posty: 336
Rejestracja: 25 kwie 2008, o 13:55
VIN:
Lokalizacja: ...

Post autor: Muciek_(Y) »

Ale w jakim sensie odstawać? Powinny chodzić w górę i w dół :ok:
Do kiedyś ;)
gniatek
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 14 maja 2009, o 20:56
VIN:
Lokalizacja: poznań

Post autor: gniatek »

Muciek_(Y) pisze:Ale w jakim sensie odstawać? Powinny chodzić w górę i w dół :ok:
chodzi mi oto że te zagłówki są wychylone mocno do przodu i widać cały mechanizm zagłówka ??????????????????????
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Możesz je zwyczajnie ścisnąć, taka jest ich regulacja do głowy, góra dół lub wyciąganie i chowanie "poduszki" w przód lub w tył. Oczywiście łapiesz za dolną część bo górna się nie rusza.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
gniatek
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 14 maja 2009, o 20:56
VIN:
Lokalizacja: poznań

Post autor: gniatek »

niemoge ich wcisnąć! to jest system bezpieczeństwa ! zagłówek wygląda jak by jeden wchodził w drugi.

[ Dodano: 2009-05-14, 23:51 ]
mercfan pisze:Możesz je zwyczajnie ścisnąć, taka jest ich regulacja do głowy, góra dół lub wyciąganie i chowanie "poduszki" w przód lub w tył. Oczywiście łapiesz za dolną część bo górna się nie rusza.
to są takie jak masz na zdjeciu w tej zielonej
Awatar użytkownika
Wesoł
VIP
Posty: 915
Rejestracja: 9 wrz 2008, o 14:33
VIN:
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Wesoł »

Czy auto jest powypadkowe? Czy ma el regulowane fotele i zagłówki?
Ktoś kiedyś pisał, że po wypadku miał "wystrzelone" zagłówki, poszukaj.
A jak nie to może przyciskiem, a nie na siłę...
ex w203 200CDI T
WDB2112201B000001
akism
Użytkownik
Posty: 185
Rejestracja: 2 kwie 2009, o 22:49
VIN:
Lokalizacja: Łódź

Post autor: akism »

W saabie miałem taki bajer (standart),że przy czołówce zagłówki wysuwają się z oparć i przechylają do przodu.Ma to uchronić kręgi szyjne przed uszkodzeniem.Być może podobne ustrojstwo jest w meśku..?
W203 1,8 kombi kompresor 2004(sprzedany),obecnie audi A6 C5 avant 2.0
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

No w meśku też jest tyko czy w C klasie?? necpro ochrona szyi i karku.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
gniatek
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 14 maja 2009, o 20:56
VIN:
Lokalizacja: poznań

Post autor: gniatek »

mercfan pisze:No w meśku też jest tyko czy w C klasie?? necpro ochrona szyi i karku.
Dalem rade z tym ,jest tylko jeden patent żeby je schować!
Awatar użytkownika
Wesoł
VIP
Posty: 915
Rejestracja: 9 wrz 2008, o 14:33
VIN:
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Wesoł »

gniatek pisze:Dalem rade z tym ,jest tylko jeden patent żeby je schować!
To może się nim z nami podziel. Żebyśmy w przyszłości wiedzieli jak to naprawić :ok:
ex w203 200CDI T
WDB2112201B000001
gniatek
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 14 maja 2009, o 20:56
VIN:
Lokalizacja: poznań

Post autor: gniatek »

Wesoł pisze:
gniatek pisze:Dalem rade z tym ,jest tylko jeden patent żeby je schować!
To może się nim z nami podziel. Żebyśmy w przyszłości wiedzieli jak to naprawić :ok:
Trzeba włożyć w otworek który znajduje się samym środku na górze precik! i tak cyknie blokada sie zwolni i jest GIT
Awatar użytkownika
kSmuk
Użytkownik
Posty: 1968
Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
VIN:
Lokalizacja: Garmisch-P.

Post autor: kSmuk »

W autach po lifcie Nec-pro bylo opcja. Wystrzeliwuja przy przeciazeniu pojazdu, znajomemu wystrzelily przy przyspieszeniu. Sa niezalezne od ukladu poduszek powietrznych. Byc moze Tobie tez wystrzelily, a wciskajac je precikiem, zwolniles blokade i zlozyles je spowrotem do stanu uzywalnosci.

Tez bym chcial miec taki Nec-pro w aucie. Ciekawe co by trzeba bylo montowac w auto oprocz zaglowkow Nec-Pro.
Pozdrawiam.

Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Awatar użytkownika
Dorsześ
Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 4 wrz 2011, o 19:35
VIN:
Lokalizacja: Aberdeen
Kontakt:

Post autor: Dorsześ »

Witajcie Szanowni Forumowicze.


Borykam się z kilkoma problemami elektryki w moim CLK.
Pierwszym z nich jest problem z elektrycznie opuszczanymi zagłówkami.
Zagłówki idą w górę, ale już nie chcą zejść na sam dół. Niestety kiedy są podniesione ciężko usiąść z tyłu.
Mój MB posiada pełną elektrykę foteli.
Co może być tego powodem? Czasem czuć ich chęć do pracy ruszając przyciskiem.
Czy to moze być wina silniczka? Zaśniedziałych styków?

Czy jest coś od czego powinienem zacząć sprawdzenie ów obwodu?



Pozdrawiam!

[ Dodano: 2011-09-05, 11:25 ]
gniatek pisze:
Wesoł pisze:
gniatek pisze:Dalem rade z tym ,jest tylko jeden patent żeby je schować!
To może się nim z nami podziel. Żebyśmy w przyszłości wiedzieli jak to naprawić :ok:
Trzeba włożyć w otworek który znajduje się samym środku na górze precik! i tak cyknie blokada sie zwolni i jest GIT
Czy mogę prosić o dokładniejsze objaśnienie, w którym miejscu pręcik powinien penetrować ten otwór? :wysmiewacz:
Doświadczenie powiększa naszą wiedzę, lecz nie zmniejsza naszej głupoty.

Jaguar S-Type 2.7D
Mercedes CLK 270 CDI W209
_XaL_

Post autor: _XaL_ »

[post usunięty przez autora]
Ostatnio zmieniony 10 lut 2022, o 13:52 przez _XaL_, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Dorsześ
Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 4 wrz 2011, o 19:35
VIN:
Lokalizacja: Aberdeen
Kontakt:

Post autor: Dorsześ »

Ja wiem, że to o to chodzi :haha:
Sęk w tym, że nie bardzo jestem zorientowany gdzie ten otwór :wysmiewacz:
Doświadczenie powiększa naszą wiedzę, lecz nie zmniejsza naszej głupoty.

Jaguar S-Type 2.7D
Mercedes CLK 270 CDI W209
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze”