Czujnik pasów pasażera

Moderator: Dziki Mar

italiano24
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 10 kwie 2012, o 19:31
VIN:
Lokalizacja: Konin

Czujnik pasów pasażera

Post autor: italiano24 »

Czujnik pasów pasażera bez przerwy pika i zmusza mnie do zapinania ich nawet kiedy nie ma tam pasażera. Moje pytanie to czy można w jakiś sposób wyłączyć ten uporczywy sygnał dźwiękowy dopóki tego nie naprawie?
C180, 2.0 sportcoupe, 2001r.
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 2082
Rejestracja: 26 kwie 2009, o 17:20
VIN: WDB2030461F911681
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort.

Post autor: noc »

Najprostszy- zapnij pas na pustym siedzeniu. :dokuczacz:
Ale go znasz.
Dalej komputer SD.Jest problem jaki? SD pokaże.
Chyba coś kodowaniem wersji auta.
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2012, o 21:29 przez noc, łącznie zmieniany 1 raz.
Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K

Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
italiano24
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 10 kwie 2012, o 19:31
VIN:
Lokalizacja: Konin

Post autor: italiano24 »

Hehe znam ten sposób domyśliłeś się;) no będę musiał podjechać do kogoś kto mi go podepnie pod komputer ale miałem cichą nadzieje że może da się to zrobić z poziomu komputera pokładowego..
C180, 2.0 sportcoupe, 2001r.
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

italiano24 pisze:Moje pytanie to czy można w jakiś sposób wyłączyć ten uporczywy sygnał dźwiękowy dopóki tego nie naprawie?
Można dezaktywować brzęczyk poprzez kodowanie sterownika.
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
italiano24
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 10 kwie 2012, o 19:31
VIN:
Lokalizacja: Konin

Post autor: italiano24 »

loneraider pisze:
italiano24 pisze:Moje pytanie to czy można w jakiś sposób wyłączyć ten uporczywy sygnał dźwiękowy dopóki tego nie naprawie?
Można dezaktywować brzęczyk poprzez kodowanie sterownika.
Tzn jak? Sam to zrobię czy muszę skorzystać z czyjejś pomocy?
C180, 2.0 sportcoupe, 2001r.
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

Starka panie potrzebna

Lunch chyba też ogarnia
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
italiano24
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 10 kwie 2012, o 19:31
VIN:
Lokalizacja: Konin

Post autor: italiano24 »

hmm.. nie mam pojęcia o czy mowa.. jestem zielony w tym temacie niestety więc pewnie nie obejdzie się bez pomocy:)
C180, 2.0 sportcoupe, 2001r.
ruto2
VIP
Posty: 194
Rejestracja: 9 gru 2011, o 21:42
VIN:
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: ruto2 »

Wyciągnij licznik , z tyłu jest "buczek" wylutuj , wywal do kosza i masz błogą ciszę , tylko kontrolka będzie "mrygać"
CDI 220
Gdyniak
VIP
Posty: 1952
Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
VIN:
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Gdyniak »

ruto2 pisze:Wyciągnij licznik , z tyłu jest "buczek" wylutuj , wywal do kosza i masz błogą ciszę , tylko kontrolka będzie "mrygać"

Druciarstwo :dobani:
W203 OM612

"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 2082
Rejestracja: 26 kwie 2009, o 17:20
VIN: WDB2030461F911681
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort.

Post autor: noc »

Star Diagnosis z funkcją DK.Obsługa wg. danych warsztatowych.To taki komputerek za minimum 6.
Można też auto wymienić na zabytkową Syrenkę, cena podobna, a kłopot z głowy. :dokuczacz:
Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K

Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
ruto2
VIP
Posty: 194
Rejestracja: 9 gru 2011, o 21:42
VIN:
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: ruto2 »

Gdyniak - wylutowanie buzera to druciarstwo ? ( ty jakiś poważny jesteś) - moim zdaniem druciarstwem było by , gdybyś zamiast buzera walnął głośniki z tonsila o średnicy 25 cm i mocy 100W.
PS .
Można też wywalić cały licznik do kosza , i w tedy będzie cisza ,i co najważniejsze kontrolka też nie będzie wkur....
CDI 220
Gdyniak
VIP
Posty: 1952
Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
VIN:
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Gdyniak »

Gdyniak - wylutowanie buzera to druciarstwo ?

Oczywiście - nie mam co do tego jakichkolwiek wątpliwości.


Problemy Kolego najpierw diagnozuje się a potem naprawia. Zwłaszcza jeżeli dotyczy to elementów układu odpowiedzialnego za bezpieczeństwo pasażerów.
W203 OM612

"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Gdyniak pisze:Problemy Kolego najpierw diagnozuje się a potem naprawia. Zwłaszcza jeżeli dotyczy to elementów układu odpowiedzialnego za bezpieczeństwo pasażerów.
Jeśli silnik się zepsuje, to się go wyjmuje, wstawia pedały i już można jeździć?

Jeśli kontrolka informuje o niezapiętym pasie pomimo, że niema tam pasażera, to znaczy, że mata kontaktowa błędnie informuje system, że ktoś tam siedzi. Uszkodzona musi być mata, lub coś pomiędzy matą, a modułem.

Ale, ok. Sztuka perswazja polega na tym, żeby tak przemówić do człowieka, żeby go przekonać, więc powiem tak:

Wyobraź sobie kolego, że będziesz miał MAŁĄ stłuczkę, moduł SRS odpali poduszkę w desce, bo będzie myślał, że siedzi tam pasażer bez pasów i w tym przypadku nawet przy małej stłuczce wyrżnąłby głową w szybę, bo przecież ma niezapięty pas. Reasumując zaoszczędzisz teraz trochę swoich pieniążków, których nie chcesz wypuścić z ręki, ale wtedy wydasz już grube stówy na deskę rozdzielczą, jej wymianę, kasowanie kolizji w module i kasowanie błędów SRS. :haha: Śmiać mi się chce z ludzi oszczędzających w taki sposób. :wysmiewacz:
Więc jeśli chcesz naprawdę zaoszczędzić, to lepiej to napraw.
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2012, o 13:48 przez V126, łącznie zmieniany 3 razy.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
italiano24
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 10 kwie 2012, o 19:31
VIN:
Lokalizacja: Konin

Post autor: italiano24 »

Dzięki i tak miałem zamiar to naprawić ale mój mechanik którego już znam jest na urlopie i do tego czasu chciałem w jakiś prosty sposób to wyłączyć ale nie mam zamiaru niczego wylutowywać czy inne takie najlepiej będzie jak do czasu naprawy będę zapinał pas pasażera. Pozdrawiam

[ Dodano: 2012-04-18, 23:46 ]
Okazało się że jest uszkodzona mata w siedzeniu która wyczówa pasażera i że mam takie coś(zapomniałem kal się nazywa) co udaje że ktoś tam siedzi żeby poduszka była ciągle aktywna. Wole już zapinać pasy niż wydawać sporo pieniędzy na tą mate.. dziękuje i pozdrawiam
C180, 2.0 sportcoupe, 2001r.
Meniu
VIP
Posty: 923
Rejestracja: 23 mar 2018, o 22:05
VIN: WDB2030421A649606

Re: Czujnik pasów pasażera

Post autor: Meniu »

U mnie też ktoś zrobił obejście bo zepsuła mu się mata pasażera i wstawił emulator a dodatkowo żeby mu kontrolka pasów się nie pokazywała to zamiast wtyczki od czujnika zapięcia pasa wstawił opornik 110 ohm.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze”