Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 68
- Rejestracja: 5 lis 2017, o 20:13
- VIN: WDB2037451A127216
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Spokojnie, już w wyścigach stosują klimatyzację, wkrótce pewnie będzie i w rajdach.
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Od poniedziałku urlop więc cały czas działam ostro
Na początek najgorsze czyli wstawienie reperaturki tym razem drugi bok więc blacharka już ogarnięta na około 3 lata po tym czasie będzie zmiana karoserii a teraz działam ze zmianą koloru przez oklejenie folią
Na tym zdjęciu jest jeszcze koza oraz dołożony dystans 30mm który bardzo chciał bym założyć jednak trzeba by wyciąć nadkola i wstawić flary ...może kiedyś
Dalej montaż caberów
Tu to było ciekawie , sam wjazd i wyjazd na maszynę to już wyzwanie a przy ustawianiu dwóch mechaników się poddało powiedzieli że się nie da tego ustawić zaczęło się od tego że mechanik pierw ustawił negatyw potem kwsz następnie zbieżność i powiedział że jest okej no nie jest bo jak przechodził kolejno to wszystko się rozjeżdżało i trzeba było powtarzać ustawienie tego aż do skutku ... jak tylko usłyszałem że się nie da sam chwyciłem na klucze , mam jeszcze zapas na 3 stopnie negatywu
Tak się ostatecznie moje spasy prezentują
Na początek najgorsze czyli wstawienie reperaturki tym razem drugi bok więc blacharka już ogarnięta na około 3 lata po tym czasie będzie zmiana karoserii a teraz działam ze zmianą koloru przez oklejenie folią
Na tym zdjęciu jest jeszcze koza oraz dołożony dystans 30mm który bardzo chciał bym założyć jednak trzeba by wyciąć nadkola i wstawić flary ...może kiedyś
Dalej montaż caberów
Tu to było ciekawie , sam wjazd i wyjazd na maszynę to już wyzwanie a przy ustawianiu dwóch mechaników się poddało powiedzieli że się nie da tego ustawić zaczęło się od tego że mechanik pierw ustawił negatyw potem kwsz następnie zbieżność i powiedział że jest okej no nie jest bo jak przechodził kolejno to wszystko się rozjeżdżało i trzeba było powtarzać ustawienie tego aż do skutku ... jak tylko usłyszałem że się nie da sam chwyciłem na klucze , mam jeszcze zapas na 3 stopnie negatywu
Tak się ostatecznie moje spasy prezentują
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
- korni8808
- Użytkownik
- Posty: 73
- Rejestracja: 28 kwie 2016, o 23:23
- VIN: WDB2102701B094646
- Lokalizacja: Jawor
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Pornografia to czasem nie jest zabroniona? ;-)
SD C4
-
- VIP
- Posty: 632
- Rejestracja: 23 cze 2017, o 23:09
- VIN: WDB2030161F451606
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Głupie pytanie, czy reparaturek warto się bać? :E mam to z tyłu głowy jak ruda przyatakuje i widze tu piękny przykład.
W203 270CDI 2003r - użytkowany od Czerwca 2017
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Wspawanie nowej blachy to jedyny sposób na pozbycie się rudej na dłuższy czas , samo oczyszczenie rdzy do gołej blachy daje efekt na rok , te reperaturki z allegro są okej lepiej wybrać te w ocynku , nadkola to mały pikuś lepiej pilnować okolic tylnych sanek i progów to elementy konstrukcyjne które są bardzo dobrze zamaskowane , a jest tam dużo otworów przez które należy podać środek do profili
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
-
- VIP
- Posty: 1152
- Rejestracja: 8 cze 2016, o 08:59
- VIN: WDB2093541F238066
- Lokalizacja: RYBNIK
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Najlepiej, prezentuje się zderzak na trytytkach
-
- VIP
- Posty: 632
- Rejestracja: 23 cze 2017, o 23:09
- VIN: WDB2030161F451606
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Bardziej mi chodziło o sens takiej naprawy tzn trwałaość. Na co można liczyć? Rzeczywiście tak 3 lata spokoju? Pytam bo mimo napraw lakierniczych pół roku temu powoli coś tam zaczyna wyłazić znów. Ale to była sama lakierka..Z auta jestem zadowolony bardzo i mam jedynie 2 takie miejsca, lewe nadkole tył i rant lewych tylnych drzwi.przecinek pisze:Wspawanie nowej blachy to jedyny sposób na pozbycie się rudej na dłuższy czas , samo oczyszczenie rdzy do gołej blachy daje efekt na rok , te reperaturki z allegro są okej lepiej wybrać te w ocynku , nadkola to mały pikuś lepiej pilnować okolic tylnych sanek i progów to elementy konstrukcyjne które są bardzo dobrze zamaskowane , a jest tam dużo otworów przez które należy podać środek do profili
Jak kosztowo Cię to wyniosło (reparaturka + wstawienie + lakierowanie + robocizna)?
W203 270CDI 2003r - użytkowany od Czerwca 2017
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Sam robiłem więc zapłaciłem tylko za materiały reperaturki po 130zł i farba około 300zł na dwie strony, słyszałem że ludzie płaca miedzy 1.5 a 3 tys za dwie strony, jak wstawisz nową blachę ocynkowaną to rdza już tego nie powinna wziąć przez następne 20 lat , napisałem 3 lata bo mam już dość walki z rdzą... zrobisz jedno to w drugim miejscu się coś pojawia , oklejam to folią żebym nic nie widział a potem na złom
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Łączniki nie dały rady zastąpiły je wzmocnione febi 19685
Kontroler zmiennej fazy już na miejscu (jak już będzie zakres ustawiony to będzie schowany) , został jeszcze raz zmodyfikowany teraz działa tak jak na filmie
https://www.youtube.com/watch?v=2Ve393g7c1E
Dach oklejony folią , wciąż się zastanawiam czy mi się to podoba czy nie , ogólnie strasznie ciężko się to kładzie i nie jestem do końca zadowolony z jakości położenia xD myślę czy lakierować czy dalej się z tą folią bawić
Tutaj rozgrzebane turbina pojechała do regeneracji bo puszcza trochę oleju , trzeba też poprawić kolektor wydechowy oraz przyśpieszyć pracę nad kolektorem ssącym z aluminium , oraz dokonaniem zmian w rozrządzie i układzie zapłonowym bez tego nie ma sensu jechać na poważne strojenie na hamowni , obecnie sam sobie to stoję i zatrzymałem się na 1,3 bara jak poskładam turbinę to chcę jechać na hamownie sprawdzić co teraz jest i potem będę miał odniesienie do dalszych modyfikacji czyli kolektor ssący rozrząd i zapłon , na razie jeszcze nie będę zdradzał szczegółów
Kontroler zmiennej fazy już na miejscu (jak już będzie zakres ustawiony to będzie schowany) , został jeszcze raz zmodyfikowany teraz działa tak jak na filmie
https://www.youtube.com/watch?v=2Ve393g7c1E
Dach oklejony folią , wciąż się zastanawiam czy mi się to podoba czy nie , ogólnie strasznie ciężko się to kładzie i nie jestem do końca zadowolony z jakości położenia xD myślę czy lakierować czy dalej się z tą folią bawić
Tutaj rozgrzebane turbina pojechała do regeneracji bo puszcza trochę oleju , trzeba też poprawić kolektor wydechowy oraz przyśpieszyć pracę nad kolektorem ssącym z aluminium , oraz dokonaniem zmian w rozrządzie i układzie zapłonowym bez tego nie ma sensu jechać na poważne strojenie na hamowni , obecnie sam sobie to stoję i zatrzymałem się na 1,3 bara jak poskładam turbinę to chcę jechać na hamownie sprawdzić co teraz jest i potem będę miał odniesienie do dalszych modyfikacji czyli kolektor ssący rozrząd i zapłon , na razie jeszcze nie będę zdradzał szczegółów
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
-
- VIP
- Posty: 632
- Rejestracja: 23 cze 2017, o 23:09
- VIN: WDB2030161F451606
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Możesz pokazać efekt po wstawieniu reparaturki?:)
W203 270CDI 2003r - użytkowany od Czerwca 2017
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
-
- VIP
- Posty: 646
- Rejestracja: 8 maja 2016, o 17:09
- VIN: WDB2030071F447330
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Zawsze ceniłem ludzi, którzy mają pasje.
Kiedyś też taki byłem, ale teraz mam już zbyt dużo lat...
,,przecinek", życzę udanych projektów i wiele radości z własnoręcznych dokonań.
Kiedyś też taki byłem, ale teraz mam już zbyt dużo lat...
,,przecinek", życzę udanych projektów i wiele radości z własnoręcznych dokonań.
Największym wrogiem postępu nie jest błąd, lecz lenistwo.
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Dzięki
Układ zapłonowy już zrobiony
Wstawiłem zamiast jednego modułu edis dwa dzięki czemu mogłem wstawić pojedyncze fajkocewki , na jednym module wcześniej były zamontowane cewki starszego typu (jedna cewka na dwa cylindry zdjęcia na str 6 )
Nowe bardzo mocne cewki używane w sporcie , długość iskry 30mm dwa razy więcej niż seryjne mercedesa
Niestety przy pierwszym podłączeniu nowych cewek dawały taką samą iskrę jak te co miałem odpowiedzialny za to jest edis daje taki a nie inny czas ładowania i prąd , dzięki pomocy racingforum udało się to zmodyfikować i teraz działają tak jak powinny
Po lewej przed modyfikacją po prawej zmodyfikowany
Teraz jest pewność że zapłon nie będzie wypadać przy grubym doładowaniu
Układ zapłonowy już zrobiony
Wstawiłem zamiast jednego modułu edis dwa dzięki czemu mogłem wstawić pojedyncze fajkocewki , na jednym module wcześniej były zamontowane cewki starszego typu (jedna cewka na dwa cylindry zdjęcia na str 6 )
Nowe bardzo mocne cewki używane w sporcie , długość iskry 30mm dwa razy więcej niż seryjne mercedesa
Niestety przy pierwszym podłączeniu nowych cewek dawały taką samą iskrę jak te co miałem odpowiedzialny za to jest edis daje taki a nie inny czas ładowania i prąd , dzięki pomocy racingforum udało się to zmodyfikować i teraz działają tak jak powinny
Po lewej przed modyfikacją po prawej zmodyfikowany
Teraz jest pewność że zapłon nie będzie wypadać przy grubym doładowaniu
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
AA zapomniałem wcześniej wróciła turbina z regeneracji wymienili łożyska i uszczelniacze, założyłem też semi slick na przednia oś co by nie uciekała w zakrętach a dzień później wystawiłem auto na motoshow w Ostródzie
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
-
- VIP
- Posty: 632
- Rejestracja: 23 cze 2017, o 23:09
- VIN: WDB2030161F451606
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Można zbliżenie na miejsce reparaturki?
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
W203 270CDI 2003r - użytkowany od Czerwca 2017
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Zrobię zrobię
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961