Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 923
- Rejestracja: 23 mar 2018, o 22:05
- VIN: WDB2030421A649606
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Masz jakiś to gdzie jeździsz czy krecisz bączki po mieście?
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Już tyle razy się powtarzam że jest to auto przede wszystkim na co dzień a latać bokiem można na każdym zakręcie jeśli nikogo nie ma w pobliżu
Wracając do układu hamulcowego tarczo bęben 330mm wygląda tak ( wytoczony bęben pod ręczny i na to przyjdzie tarcza)
Przód już postawiony na Brembo 4tłoczkowym ,głównie chodziło o to że musiałem kupić jakieś zaciski pod 330 więc od razu kupiłem 4 tłoczki zawsze to lepiej a dwutłoczek idzie na tył chyba że napotkam jakieś problemy to wtedy 4 tłoczek będzie na tyle , różnica 4t a 2t jest taka ze 2t trzeba dać 10mm więcej dystansu żeby felga nie obcierała więc nie wiem czy mi to się zmieści z tyłu gdzie na wyrolowanym nadkolu rant już lekko wystaje
CDN...
Wracając do układu hamulcowego tarczo bęben 330mm wygląda tak ( wytoczony bęben pod ręczny i na to przyjdzie tarcza)
Przód już postawiony na Brembo 4tłoczkowym ,głównie chodziło o to że musiałem kupić jakieś zaciski pod 330 więc od razu kupiłem 4 tłoczki zawsze to lepiej a dwutłoczek idzie na tył chyba że napotkam jakieś problemy to wtedy 4 tłoczek będzie na tyle , różnica 4t a 2t jest taka ze 2t trzeba dać 10mm więcej dystansu żeby felga nie obcierała więc nie wiem czy mi to się zmieści z tyłu gdzie na wyrolowanym nadkolu rant już lekko wystaje
CDN...
Ostatnio zmieniony 11 gru 2018, o 19:07 przez przecinek, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Tym się akurat nie chwaliłem wcześniej ale teraz bardzo się przydało , mianowicie tarcza kotwicza dorobiona na laserze ze stali kwasoodpornej gdyby nie to to ręcznego poprostu by nie było gdyż jak na fotce niżej trzeba w tym miejscu wyciąć pod zacisk :
Tak wygląda adapter przykręcony w miejscu starego zacisku :
i złożone :
Teraz coś o efektach ręczny nożny działa jak w serii , ręczny hydrauliczny blokuje koła pociągnięciem jednym palcem , a hamulec zasadniczy jest dużo lepszy , tył się nie blokuje bo było to moją obawą tak że same plusy +++ Poza jednym koniecznie muszę wymienić serwo i pompkę od hydrołapki na większe (większym tłoczkiem) gdyż pedał jest dużo miększy (później łapie) ale myślę że od amg coś powinno być większe ... Jeśli ktoś też chciał by taka modyfikację przeprowadzić to dużo łatwiej było by zrobić to wywalając ręczny nożny właściwie to brakowało by wam adaptera i wszystko p&p ale jednak ręczny jest często potrzebny poza tym nie przejdzie przeglądu a jeśli ręczny ma zostać jak u mnie to trzeba dorobić bęben i nową tarczę kotwiczą , dużo prościej było by też wstawić tam zacisk 4tłoczkowy z racji tego że nie ma między otworami tego łączenia
Tak że to była już ostatnia modyfikacja w tym aucie , więcej już nie planuję gdyż z racji słabego stanu blacharskiego nie ma sensu ratowania tego , na wiosnę auto zostanie rozebrane na części i te które się sprawdziły w tym przeswapuję do nowej bazy Clk w209 które będzie już bezbłędne dzięki doświadczeniu które zdobyłem przy tym projekcie
Dodano 04.01.19
Seryjna pompa 20/23mm została zamieniona na większą łatwo dostępną od większych silników 20/25 a ta została "rozwiercona" na 23/25 + dotoczenie większego tłoczka i nowe uszczelniacze teraz pedał jest taki jak powinien do tego jeszcze zamontowany korektor z regulacją i hamuje idealnie
Tak wygląda adapter przykręcony w miejscu starego zacisku :
i złożone :
Teraz coś o efektach ręczny nożny działa jak w serii , ręczny hydrauliczny blokuje koła pociągnięciem jednym palcem , a hamulec zasadniczy jest dużo lepszy , tył się nie blokuje bo było to moją obawą tak że same plusy +++ Poza jednym koniecznie muszę wymienić serwo i pompkę od hydrołapki na większe (większym tłoczkiem) gdyż pedał jest dużo miększy (później łapie) ale myślę że od amg coś powinno być większe ... Jeśli ktoś też chciał by taka modyfikację przeprowadzić to dużo łatwiej było by zrobić to wywalając ręczny nożny właściwie to brakowało by wam adaptera i wszystko p&p ale jednak ręczny jest często potrzebny poza tym nie przejdzie przeglądu a jeśli ręczny ma zostać jak u mnie to trzeba dorobić bęben i nową tarczę kotwiczą , dużo prościej było by też wstawić tam zacisk 4tłoczkowy z racji tego że nie ma między otworami tego łączenia
Tak że to była już ostatnia modyfikacja w tym aucie , więcej już nie planuję gdyż z racji słabego stanu blacharskiego nie ma sensu ratowania tego , na wiosnę auto zostanie rozebrane na części i te które się sprawdziły w tym przeswapuję do nowej bazy Clk w209 które będzie już bezbłędne dzięki doświadczeniu które zdobyłem przy tym projekcie
Dodano 04.01.19
Seryjna pompa 20/23mm została zamieniona na większą łatwo dostępną od większych silników 20/25 a ta została "rozwiercona" na 23/25 + dotoczenie większego tłoczka i nowe uszczelniacze teraz pedał jest taki jak powinien do tego jeszcze zamontowany korektor z regulacją i hamuje idealnie
Ostatnio zmieniony 4 sty 2019, o 20:35 przez przecinek, łącznie zmieniany 3 razy.
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
-
- VIP
- Posty: 646
- Rejestracja: 8 maja 2016, o 17:09
- VIN: WDB2030071F447330
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
@przecinek, jesteś niesamowity ze swoją pasją i umiejętnościami.
Największym wrogiem postępu nie jest błąd, lecz lenistwo.
- Dziki Mar
- Moderator
- Posty: 4173
- Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
- VIN: WDB2110891B355007
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
I wolnym czasem.
W203 C200 M271 2005 Był
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP