Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Moderator: Dziki Mar
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Co miałem to poskładałem lepszy filmik złoży się na koniec ;p
https://youtu.be/MmrOylAQ_7o
https://youtu.be/MmrOylAQ_7o
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
- Dziki Mar
- Moderator
- Posty: 4166
- Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
- VIN: WDB2110891B355007
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Kurcze.... Teraz to musimy się zrzucić na opony dla kolegi za ładny pokaz. Fajnie zobaczyć na rondzie coś innego niż Było Mercedesa Wziąćprzecinek pisze:Co miałem to poskładałem lepszy filmik złoży się na koniec ;p
https://youtu.be/MmrOylAQ_7o
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
W203 C200 M271 2005 Był
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Odświeżone nowe felgi 17" 8.5j ET8 na razie 225/45 ale docelowo 215/45 , tył 10J ET 13 z oponą 235/40 , gwint skręcony na max a i tak jest jak dla mnie za wysoko żeby nic nie obcierało trzeba się nieźle nagimnastykować , finalnie na tył jeszcze mam 3cm dystans ale trzeba dobrać jakieś nakładki na nadkola a przód będzie wypchnięty przez tuleje mimośrodowe i camber plate do szybkiej regulacji kąta
Ostatnio zmieniony 30 mar 2020, o 23:23 przez przecinek, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
-
- VIP
- Posty: 58
- Rejestracja: 11 maja 2016, o 16:33
- VIN: WDB2030451A030552
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Witam.
Możesz mi powiedzieć jak podłączyć catch tank ? Dokładniej co zrobić z splywem oleju do miski (tak mi się przynajmniej wydaje ze to jest to;) )i tym cieniutkim wężykiem do kompresora ? Mam zamiar wyrzucić tą puszkę nad kompresorem i zrobić dolot z baypasem w atmosferę ale właśnie nie mogę za bardzo zrozumieć jak wpiąć catch tank. Pozdrawiam i gratuluję grubego projektu.
Możesz mi powiedzieć jak podłączyć catch tank ? Dokładniej co zrobić z splywem oleju do miski (tak mi się przynajmniej wydaje ze to jest to;) )i tym cieniutkim wężykiem do kompresora ? Mam zamiar wyrzucić tą puszkę nad kompresorem i zrobić dolot z baypasem w atmosferę ale właśnie nie mogę za bardzo zrozumieć jak wpiąć catch tank. Pozdrawiam i gratuluję grubego projektu.
W203 C200 Kompressor 163KM 2000R
VIN: WDB2030451A030552
VIN: WDB2030451A030552
- kamilspider
- VIP
- Posty: 241
- Rejestracja: 13 paź 2017, o 22:51
- VIN: WDB2030461A818858
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Dopiero widziałem filmik. Teraz widać, że to naprawdę jeździ
Pięknie lata bokiem na sztywnym moście!
Profi ustawiona kamerka, żeby nie było widać prędkości i profi docieranie opon najpierw w jedną potem w drugą
Trochę szkoda będzie nowych felg do takiego upalania.
Pięknie lata bokiem na sztywnym moście!
Profi ustawiona kamerka, żeby nie było widać prędkości i profi docieranie opon najpierw w jedną potem w drugą
Trochę szkoda będzie nowych felg do takiego upalania.
2005 C180 kompressoren LPG+
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej."
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej."
- bosniak_sg
- VIP
- Posty: 1268
- Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
- VIN: WDB2030641F581928
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
To nie sztywny most (takie były m.in w żukach, nysach i polonezach) to dyfer z mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu. Potocznie (szpera) z niemieckiego sperrdifferencial.
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 Nm by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Są zdjęcia na pierwszej stronie ;p spływ oleju jak i wężyk trzeba zaślepić gumą , catch tanka podłączasz do wylotu z pokrywy to wiadomo a drugie wyjście to wlotu kompresora trzeba tam dospawać kawałek króćca bo nie ma gdzie tam się podłączyć , chyba nawet mam przerobione te aluminium nad kompresor na oddanieelquako87 pisze:Witam.
Możesz mi powiedzieć jak podłączyć catch tank ?
Miałem już oddawać na strojenie ale przytrafiła się awaria, puścił spływ oleju z turbiny... trochę źle to wykonałem na początku bo zrobiłem na sztywno rurką a to jednak musi pracować ,dobrze że puściło jak kolektor miał 400stopni a nie wcześniej jak na expresów-ce byłem bo nie było by nawet poco z gaśnicą podchodzić, a jak by problemów było mało to holując auto trafiłem zająca intercoolerem ale na szczęście aby zderzak w jednym miejscu pękł ,była też dziwna akcja ostatnio po dotknięciu krawężnika na zimówkach na rondzie strzeliły 3 poduszki xD kurtyna i drzwi wiec i te z drugiej strony na zaś są już wymontowane wiec gdzie drwa rąbią tam wióry lecą
tu już na letnich jedno ostrożne kółko
https://youtu.be/AIKBEwATvqc
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
-
- VIP
- Posty: 58
- Rejestracja: 11 maja 2016, o 16:33
- VIN: WDB2030451A030552
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Dzięki Właśnie nie wiedziałem za bardzo co zrobić z tym spływem i rurką podciśnienia a na foto tak średnio widać . Ten króciec o którym mówisz mam zamiar dać w rurę miedzy filtrem a sc.
W203 C200 Kompressor 163KM 2000R
VIN: WDB2030451A030552
VIN: WDB2030451A030552
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Up:
Nowa pompa wspomagania bo stara po ostrzejszej jeździe głośno wyła i mocno podgrzewała płyn
wjechała porządna gaśnica na co2 po ostatniej akcji ze spływem oleju
w końcu dotarł kielich na przymiarki camber plates , wystarczy rozwiercić fabryczne zgrzewy żeby pozbyć się wystającego mocowania poduszki rozpiłować otwór na górze i dorobić pod to podobne mocowanie camber i gotowe
Byłem parę dni temu na strojeniu doszliśmy do 1.3 bara gdzie pełen boost jest już przy 3 tys Bardzo mi się podoba podejście kluczyk garage i ich obeznanie w temacie (byłem przy strojeniu) muszę poprawić dwie szybkie sprawy które zresztą są już poprawione i za kilka dni ładujemy 1.5 bara
Dodano 28.04.2018
Camber plate gotowe do założenia, nastąpi to jak wytoczę tuleje do przednich wahaczy z poliuretanu żeby dwa razy tego nie rozbierać ... Poli już zamówione 85sha
Nowa pompa wspomagania bo stara po ostrzejszej jeździe głośno wyła i mocno podgrzewała płyn
wjechała porządna gaśnica na co2 po ostatniej akcji ze spływem oleju
w końcu dotarł kielich na przymiarki camber plates , wystarczy rozwiercić fabryczne zgrzewy żeby pozbyć się wystającego mocowania poduszki rozpiłować otwór na górze i dorobić pod to podobne mocowanie camber i gotowe
Byłem parę dni temu na strojeniu doszliśmy do 1.3 bara gdzie pełen boost jest już przy 3 tys Bardzo mi się podoba podejście kluczyk garage i ich obeznanie w temacie (byłem przy strojeniu) muszę poprawić dwie szybkie sprawy które zresztą są już poprawione i za kilka dni ładujemy 1.5 bara
Dodano 28.04.2018
Camber plate gotowe do założenia, nastąpi to jak wytoczę tuleje do przednich wahaczy z poliuretanu żeby dwa razy tego nie rozbierać ... Poli już zamówione 85sha
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Poliuretan 85sha + mojej konstrukcji duża regulacja ... jest dużo lepiej i wcale nic nie tłucze czego się obawiałem
Przy okazji bo lubię takie porównania :
https://youtu.be/nYBE0arR7Io
Przy okazji bo lubię takie porównania :
https://youtu.be/nYBE0arR7Io
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
-
- VIP
- Posty: 995
- Rejestracja: 13 maja 2009, o 07:18
- VIN:
- Lokalizacja: wroc
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
tylko sworzeń przy PU może szybko polecieć bo to dość czuły element
C200 KOMPRESSOR SPORTCOUPE 2002,
WDB2037451A286150
C180 KOMPRESSOR KOMBI 2008
WDD2042461F232265
WDB2037451A286150
C180 KOMPRESSOR KOMBI 2008
WDD2042461F232265
- bosniak_sg
- VIP
- Posty: 1268
- Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
- VIN: WDB2030641F581928
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Ekstra, łącznik stabilizatora nie przykręcony
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 Nm by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
-
- Użytkownik
- Posty: 68
- Rejestracja: 5 lis 2017, o 20:13
- VIN: WDB2037451A127216
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Marcin co jest lepiej z tymi PU niż z gumą? Masz dostęp do tokarki, są uniballe z uszczelnieniami stosowane z seryjnych samochodach. Tylko wytoczyć mimośrodową tuleję i jazda, a Ty bawisz się w PU. O co tu kaman?
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Usztywniło się, lepiej go wyczuć i nie jest taki gumowaty w zakrętach na razie same plusy łącznik jest przerabiany tam też będą poli więc jeszcze nie jest zamontowany , luzy od razu wyczuję jak się pojawią na pewno dam znać po jakim przebiegu
Tu chodzi o to że to auto przede wszystkim jest do jazdy na co dzień nie jestem jakoś do uniballi przekonany musiał bym gdzieś u kogoś to zobaczyć jak to się ma gdyby to było auto do driftmasters to nie zastanawiał bym się ... genetykon podpowiesz coś w temacie rozrządu jak to rozwiązujesz u siebie w projekcie bo u mnie pow 5.5tys nie ma już czego szukać , tak wyglądają czasy wałków (bez luzu zaworowego)O co tu kaman?
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
-
- Użytkownik
- Posty: 68
- Rejestracja: 5 lis 2017, o 20:13
- VIN: WDB2037451A127216
Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
Dlatego Ci proponuję uniballe stosowane seryjnie z uszczelnieniami. Nawet w w203 masz z tyłu na dole przy zwrotnicy fabryczny uniball uszczelniony. Kojarzysz?
Takie same są stosowane w różnych pojazdach i mniejsze i większe. Wkrótce myślę wyjadę swoim wariatem i też będę robił uniball z przodu to Ci pokażę jak to się robi. Rozwiązanie na ulicę do jazdy codziennej jak i do sportu. Po prostu uszczelniony uniball.
Wałki wałkami. Przede wszystkim stroi się długością i średnicą rur pierwotnych wydechu i dolotu. Ścigacze się wysoko kręcą, a nie mają wcale długich wałków. Kwestia gry fal w dolocie i wydechu. Dlatego ja idę w N/A bo tu mam temat przerobiony i jest to sporo łatwiejsza zabawa.
Nawet jak kręcę wałkami na wszystkie strony to obroty momentu max można +/- 500 obr/min przenieść na danych wałkach, dolocie i wydechu. Podstawa to dolot i wydech. Jak poszukasz na streetdzieci.pl to tam jest wiele wykresów jak chłopaki walczyli z dolotem i wydechem, żeby podnieść moment wyżej i moje wątki też tam są sprzeda kilku dobrych lat.
P.S. Co do camber plate z przodu to przyjrzyj się uważnie jak jest mocowana w w203 zwrotnica do amortyzatora i jak tam łatwo się ustawia kąt i ultraszybko. Jak to zobaczyłem pierwszy raz to się aż uśmiechnąłem do tego. Być może łatwiej mi było to od razu zrozumieć ponieważ miałem kiedyś 126p i pamiętam jak się ustawiało z przodu kąty.
Takie same są stosowane w różnych pojazdach i mniejsze i większe. Wkrótce myślę wyjadę swoim wariatem i też będę robił uniball z przodu to Ci pokażę jak to się robi. Rozwiązanie na ulicę do jazdy codziennej jak i do sportu. Po prostu uszczelniony uniball.
Wałki wałkami. Przede wszystkim stroi się długością i średnicą rur pierwotnych wydechu i dolotu. Ścigacze się wysoko kręcą, a nie mają wcale długich wałków. Kwestia gry fal w dolocie i wydechu. Dlatego ja idę w N/A bo tu mam temat przerobiony i jest to sporo łatwiejsza zabawa.
Nawet jak kręcę wałkami na wszystkie strony to obroty momentu max można +/- 500 obr/min przenieść na danych wałkach, dolocie i wydechu. Podstawa to dolot i wydech. Jak poszukasz na streetdzieci.pl to tam jest wiele wykresów jak chłopaki walczyli z dolotem i wydechem, żeby podnieść moment wyżej i moje wątki też tam są sprzeda kilku dobrych lat.
P.S. Co do camber plate z przodu to przyjrzyj się uważnie jak jest mocowana w w203 zwrotnica do amortyzatora i jak tam łatwo się ustawia kąt i ultraszybko. Jak to zobaczyłem pierwszy raz to się aż uśmiechnąłem do tego. Być może łatwiej mi było to od razu zrozumieć ponieważ miałem kiedyś 126p i pamiętam jak się ustawiało z przodu kąty.