Witam,
Nie wiem, czy jest to odpowiednie miejsce, ale chciałbym przestrzec przed nieuczciwym warsztatem/firmą Lktec z Przeźmierowa. Fragment historii znajduje się tu --> http://www.lktec.com.pl
Mam nadzieję, że już nikt się na nich nie"nadzieje".
LKtec Przeźmierowo Poznań - ucz się na moich błędach
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 24 wrz 2009, o 08:58
- VIN:
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
- *Mercedes_CDI*
- Użytkownik
- Posty: 578
- Rejestracja: 10 maja 2009, o 11:50
- VIN:
- Lokalizacja: UE
- Kontakt:
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
*Mercedes_CDI*, Kup sobie W220 i pojedź kilka razy do serwisu to zobaczysz o co chodzi. Krótko mówiąc to auto praktycznie nie potrafi żyć bez komputera diagnostycznego. Nie dziwię się, że szukał taniej bo koszty przy tym samochodzie są olbrzymie i można znaleźć serwis taniej niż w ASO a usługi nawet lepsze, ale on akurat trafił z deszczu pod rynnę.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
-
- Użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 maja 2009, o 22:47
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
To że warsztat zrobił ponad 200km po naprawie to dobrze. Zgodnie z zaleceniami Mercedesa po naprawie należy zrobić minimum 150km przed oddaniem auta klientowi. W tym czasie mogą wystąpić różne nieprawidłowości o których klient nie powinien wiedzieć a które nie mają wpływu na dalszą prawidłową prace skrzyni - uwierzcie mi bo wiem co piszę.
W warsztacie którego namiary już podawałem taka naprawa skrzyni (kiedy szarpie sprzęgło) kosztowałaby 2500PLN i obejmuje:
1. Diagnostykę komputerową przed naprawą podczas jazdy próbnej.
2. Zdjęcie i założenie skrzyni.
3. Wymianę zaworu lock-up na płycie sterowania (oryginał).
4. Nowy filtr, uszczelkę i olej (wszystko oryginał, olej najlepszy czyli 236.14)
5. Regenerację konwertera w profesjonalnej firmie (spawanie na specjalnym automatycznym urządzeniu itp.).
6. Adaptację elektroniczną i testy skrzyni po naprawie.
Na wszystko dają 6 miesięcy gwarancji bez limitu km. Jeżeli po diagnostyce i zdjęciu miski okazuje się, że trzeba rozbierać całą skrzynię na części pierwsze to koszt jest większy i razem z częściami może sięgnąć 4000PLN, ale podobno rzadko się to zdarza. Termin wykonania usługi 3-7 dni roboczych. E320CDI S211 mojego kolegi po takiej naprawie przejechało już kilka kkm i skrzynia chodzi jak nowa
Skoro można mieć skrzynię naprawioną za 2500 to czy warto płacić 5500 za sam konwerter? Moim zdaniem to bez sensu. Zakup drugiej skrzyni używanej to kupowanie kota w worku.
W warsztacie którego namiary już podawałem taka naprawa skrzyni (kiedy szarpie sprzęgło) kosztowałaby 2500PLN i obejmuje:
1. Diagnostykę komputerową przed naprawą podczas jazdy próbnej.
2. Zdjęcie i założenie skrzyni.
3. Wymianę zaworu lock-up na płycie sterowania (oryginał).
4. Nowy filtr, uszczelkę i olej (wszystko oryginał, olej najlepszy czyli 236.14)
5. Regenerację konwertera w profesjonalnej firmie (spawanie na specjalnym automatycznym urządzeniu itp.).
6. Adaptację elektroniczną i testy skrzyni po naprawie.
Na wszystko dają 6 miesięcy gwarancji bez limitu km. Jeżeli po diagnostyce i zdjęciu miski okazuje się, że trzeba rozbierać całą skrzynię na części pierwsze to koszt jest większy i razem z częściami może sięgnąć 4000PLN, ale podobno rzadko się to zdarza. Termin wykonania usługi 3-7 dni roboczych. E320CDI S211 mojego kolegi po takiej naprawie przejechało już kilka kkm i skrzynia chodzi jak nowa
Skoro można mieć skrzynię naprawioną za 2500 to czy warto płacić 5500 za sam konwerter? Moim zdaniem to bez sensu. Zakup drugiej skrzyni używanej to kupowanie kota w worku.
Pozdrawiam
dwiescietrojka
dwiescietrojka