kontaktKontakt  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload



Poprzedni temat «» Następny temat
EPC i błąd p1187
Autor Wiadomość
Fazi_Gdansk 
VIP

Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 13
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-05-07, 10:59   EPC i błąd p1187

Witam
Mam problem ze swoim mietkiem. Otóż podczas przyspieszania lub jazdy pod górkę auto potrafi zgasnąć. Na wyświetlaczu pojawia się EPC. Po takim "żarcie" auto zapala normalnie i jedzie dalej. Auto jest na automatycznej skrzyni.
Po podłączeniu pod kompa rejestruje się błąd P1187 - ciśnienie CR- odchylenie regulacji
Podmieniałem już regulator ciśnienia wraz z zestawem oringów, czujnik ciśnienia CR, filtr paliwa nowy. Brak nieszczelności w układzie. Zbiornik pełen paliwa. 4 wtryski po pełnej regeneracji.

Planuję jeszcze oddać pompę wysokiego ciśnienia do sprawdzenia
Macie jakieś pomysły?
_________________
w203 C200 CDI
 
 
Gdyniak 
VIP

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 2075
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2012-05-07, 11:33   

Fazi_Gdansk napisał/a:
Macie jakieś pomysły?
\


Sprawdziłeś na SD jakie są odczyty ciśnienia na listwie?


Z tego co wymieniłeś, to jeszcze brakuje czujnika ciśnienia - może on podaje błędne sygnały.
_________________
W203 OM612

"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
 
 
Fazi_Gdansk 
VIP

Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 13
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-05-07, 11:37   

Gdyniak napisał/a:
Fazi_Gdansk napisał/a:
Macie jakieś pomysły?
\


Sprawdziłeś na SD jakie są odczyty ciśnienia na listwie?


Z tego co wymieniłeś, to jeszcze brakuje czujnika ciśnienia - może on podaje błędne sygnały.


Zapomniałem dodać że czujnik oczywiscie też był podmianiany.
Ciśnienie na wolnych obrotach ok 260-280 barów.
Moim testerem (SOLUS) nie moge niestety sprawdzić wartości rządanej ciśnienia, widzę tylko aktualne. Podczas jazdy czasami zgaśnie przy 900 barach a czasami przy 1300
Ciekawa rzecz to interperetacja błędu.
Podczas wymiany filtra nie zalałem go do końca i auto po odpaleniu zgasło za chwilę.
Komp wyrzucił tez błąd 1187 ale z opisem " za niskie ciśnienie w CR"
Kiedy gasnie podczas jazdy to opis błędu jest " odchylenie regulacji"
Pozdrawiam
_________________
w203 C200 CDI
 
 
w0wacik 

Pomógł: 14 razy
Wiek: 28
Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 718
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-07, 12:14   

Z którego roku masz auto? Piszesz, że wtryski po pełnej regeneracji - gdzie i na jakich częściach? Jeśli masz kodowane wtryski, to czy były poprawnie zakodowane po regeneracji? W moim aucie tak było jak właśnie wtryski padały... Jeżeli podmieniałeś i czujnik i regulator ciśnienia, to sprawdź w takim razie wiązkę od czujnika, regulatora i wtryskiwaczy - lubią się przecierać przy wtyczce. Sprawdź też dokręcenie przewodów metalowych - delikatnie :!: . Chociaż jeśli piszesz, że układ szczelny :mysli: . Jakiej produkcji filtr założyłeś?
_________________
S203 C270 CDI Avantgarde '02

"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"


Pozdrawiam

w0wacik
 
 
Fazi_Gdansk 
VIP

Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 13
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-05-07, 12:18   

w0wacik napisał/a:
Z którego roku masz auto? Piszesz, że wtryski po pełnej regeneracji - gdzie i na jakich częściach? Jeśli masz kodowane wtryski, to czy były poprawnie zakodowane po regeneracji? W moim aucie tak było jak właśnie wtryski padały... Jeżeli podmieniałeś i czujnik i regulator ciśnienia, to sprawdź w takim razie wiązkę od czujnika, regulatora i wtryskiwaczy - lubią się przecierać przy wtyczce. Sprawdź też dokręcenie przewodów metalowych - delikatnie :!: . Chociaż jeśli piszesz, że układ szczelny :mysli: . Jakiej produkcji filtr założyłeś?

Witaj
Auto jest z 2001r. Wtryski nie są kodowane a regeneracja polegała na wymianie zaworków i końcówek. wysyłałem do jaworzna do firmy Turbo-TEc. wiążkę sprawdzałem . kiedy nie ma komunikacji z ktróryms z czujników sterownik łapie inne błędy ( jedym słowem widzi brak czujnika) poza tym na wykresach parametrów nie widac nic niepokojącego

Filtr założony bosha przed wymianą miałem mana
_________________
w203 C200 CDI
Ostatnio zmieniony przez Fazi_Gdansk 2012-05-07, 12:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
w0wacik 

Pomógł: 14 razy
Wiek: 28
Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 718
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-07, 12:22   

Fazi_Gdansk napisał/a:
w0wacik napisał/a:
Z którego roku masz auto? Piszesz, że wtryski po pełnej regeneracji - gdzie i na jakich częściach? Jeśli masz kodowane wtryski, to czy były poprawnie zakodowane po regeneracji? W moim aucie tak było jak właśnie wtryski padały... Jeżeli podmieniałeś i czujnik i regulator ciśnienia, to sprawdź w takim razie wiązkę od czujnika, regulatora i wtryskiwaczy - lubią się przecierać przy wtyczce. Sprawdź też dokręcenie przewodów metalowych - delikatnie :!: . Chociaż jeśli piszesz, że układ szczelny :mysli: . Jakiej produkcji filtr założyłeś?

Witaj
Auto jest z 2001r. Wtryski nie są kodowane a regeneracja polegała na wymianie zaworków i końcówek. wysyłałem do jaworzna do firmy Turbo-TEc. wiążkę sprawdzałem . kiedy nie ma komunikacji z ktróryms z czujników sterownik łapie inne błędy ( jedym słowem widzi brak czujnika) poza tym na wykresach parametrów nie widac nic niepokojącego

Filtr założony bosha przed wymianą miałem mana


Turbo-TECa o to nie posądzam, ale czy założyli Ci końcówki Boscha, czy chińskie? Nawet nie wiedziałem, że oni robią wtryski. Czy na Twoim testerze masz możliwość sprawdzenia wtrysków na przelew jak w Star Diagnose? Jeśli nie, to wyjmij "siusiaki" od powrotu ropy z wtryskiwaczy, odpal silnik i zobacz, czy z powrotów równomiernie leje i czy ładną mgiełką, czy pluje i kaszle. Tylko będziesz miał silnik do mycia. Sprawdzaj na wolnych obrotach.
_________________
S203 C270 CDI Avantgarde '02

"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"


Pozdrawiam

w0wacik
 
 
Fazi_Gdansk 
VIP

Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 13
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-05-08, 11:35   

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem.
Chodzi tobie o test przelewowy?
Po regeneracji nie robiłem. A od kiedy z przelewów ma podawac mgiełkę?

Poza tym rozebrałem wczoraj pompę wysokiego ciśnienia i co dziwne niektóre śruby od głowiczek były bardzo lekko dokręcone, znalazłem 2 oringi które były zniszczone.
Założyłem cały nowy komplet uszczelnień. Może dzisiaj uda mi sie klamota złożyc bo jeszcze rozrusznik mam do założenia.
O efektach napewno napiszę
_________________
w203 C200 CDI
 
 
w0wacik 

Pomógł: 14 razy
Wiek: 28
Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 718
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-08, 13:35   

Fazi_Gdansk napisał/a:
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem.
Chodzi tobie o test przelewowy?
Po regeneracji nie robiłem. A od kiedy z przelewów ma podawac mgiełkę?

Poza tym rozebrałem wczoraj pompę wysokiego ciśnienia i co dziwne niektóre śruby od głowiczek były bardzo lekko dokręcone, znalazłem 2 oringi które były zniszczone.
Założyłem cały nowy komplet uszczelnień. Może dzisiaj uda mi sie klamota złożyc bo jeszcze rozrusznik mam do założenia.
O efektach napewno napiszę


Mój błąd, nie chodziło mi o mgiełkę, tylko o równy "wytrysk" :wysmiewacz: , a nie plucie...
_________________
S203 C270 CDI Avantgarde '02

"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"


Pozdrawiam

w0wacik
 
 
Fazi_Gdansk 
VIP

Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 13
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-05-09, 09:26   

w0wacik napisał/a:
Fazi_Gdansk napisał/a:
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem.
Chodzi tobie o test przelewowy?
Po regeneracji nie robiłem. A od kiedy z przelewów ma podawac mgiełkę?

Poza tym rozebrałem wczoraj pompę wysokiego ciśnienia i co dziwne niektóre śruby od głowiczek były bardzo lekko dokręcone, znalazłem 2 oringi które były zniszczone.
Założyłem cały nowy komplet uszczelnień. Może dzisiaj uda mi sie klamota złożyc bo jeszcze rozrusznik mam do założenia.
O efektach napewno napiszę


Mój błąd, nie chodziło mi o mgiełkę, tylko o równy "wytrysk" :wysmiewacz: , a nie plucie...


Wczoraj udało się wszystko poskładać. Pompa dostała nowe uszczelnienie i została gruntownie wyczyszczona. Narazie problem się rozwiązał , zobaczymy na jak długo
Pozdrawiam
_________________
w203 C200 CDI
 
 
w0wacik 

Pomógł: 14 razy
Wiek: 28
Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 718
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-09, 12:13   

Fazi_Gdansk napisał/a:
w0wacik napisał/a:
Fazi_Gdansk napisał/a:
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem.
Chodzi tobie o test przelewowy?
Po regeneracji nie robiłem. A od kiedy z przelewów ma podawac mgiełkę?

Poza tym rozebrałem wczoraj pompę wysokiego ciśnienia i co dziwne niektóre śruby od głowiczek były bardzo lekko dokręcone, znalazłem 2 oringi które były zniszczone.
Założyłem cały nowy komplet uszczelnień. Może dzisiaj uda mi sie klamota złożyc bo jeszcze rozrusznik mam do założenia.
O efektach napewno napiszę


Mój błąd, nie chodziło mi o mgiełkę, tylko o równy "wytrysk" :wysmiewacz: , a nie plucie...


Wczoraj udało się wszystko poskładać. Pompa dostała nowe uszczelnienie i została gruntownie wyczyszczona. Narazie problem się rozwiązał , zobaczymy na jak długo
Pozdrawiam


To informuj nas o postępach :tak:
_________________
S203 C270 CDI Avantgarde '02

"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"


Pozdrawiam

w0wacik
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Support forum by phpBB3 Assistant


sklep motoryzacyjny









regeneracja turbosprężarek warszawa

części Mercedes

regeneracja wtryskiwaczy

regeneracja wtryskiwaczy warszawa