Strona 1 z 1
Po wymianie klockow przy hamowaniu piszczy
: 3 lip 2008, o 22:13
autor: e7us
Tak jak w temacie po wymianie klockow na TRW przy hamowaniu strasznie piszczy czym moze byc to spowodowane?
: 3 lip 2008, o 22:26
autor: _tata_
Złe klocki! Chyba zamienniki
i są za twarde.
: 3 lip 2008, o 22:28
autor: e7us
Zle
Kosztowaly mnie 250 zl
[ Dodano: 2008-07-03, 22:29 ]
Dodam ze nie zawsze piszcza
: 3 lip 2008, o 22:44
autor: Alxxx
a posmarowales specjalna pasta ranty i zewnetrzna strone klockow?pozdrawiam
: 3 lip 2008, o 23:06
autor: _tata_
Nie mówię ,że są złe.Ale kiedyś wymienili mi w serwisie klocki i co kilka dni reklamowałem piszczenie. Rozbierali zaciski,czyścili i nic. Wyminili na inne i było OK. Obejrzyj ostatni odcinek ,,OPERACJA TUNING" na tvn TURBO .Jest tam obszerna kwestia doboru klocków hamulcowych.
: 3 lip 2008, o 23:34
autor: krolik2002
Alxxx pisze:a posmarowales specjalna pasta ranty i zewnetrzna strone klockow?pozdrawiam
że co???? po co smarować??? trza kupić dobre klocki lub modlić się ..... może się dotrą. W dobrych klockach są takie taśmy pomiędzy klockiem (blachą) a tłoczyskiem
: 3 lip 2008, o 23:36
autor: _tata_
Czytaj wyżej i oglądaj
: 4 lip 2008, o 01:22
autor: Alxxx
mi tez piszczaly,posmarowalem .przestalo oczywiscie jesli nie piszczy powierzchnia cierna,np taka pasta
http://moto.allegro.pl/item370616690_wu ... wych_.html
: 5 lip 2008, o 00:00
autor: krolik2002
w większości hamulce mogą piszczeć z czterech powodów:
1. mikrodrgania klocka - można "obsmarować" go pastą ceramiczną i liczyć, że drgania się wytłumią i będzie cisza ale nie wierzę w takie patenty
2. Niewłaściwy "spiek" cierny klocka - nie znam patentu i wątpię by taki był (mogę się mylić jeśli klocek jest hydroskopijny)
3. Niedotarty klocek do tarczy - pojeździć
4. Tarcze nawiercano-nacinane
- przywyknąć i cieszyć się skutecznością
: 6 lip 2008, o 13:54
autor: benzik
lub tez przegrzanie klockow prowadzi do piszczenia...