Kontrolka silnika i błąd ciśnienia paliwa poniżej 1/4 baku
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 42
- Rejestracja: 18 mar 2011, o 10:12
- VIN:
- Lokalizacja: Konin
Kontrolka silnika i błąd ciśnienia paliwa poniżej 1/4 baku
Witam !
Zaczynając od początku- wracając do domu , nagle wyświetliła się kontrolka pomarańczowego silnika samochód zgasł.Samochód odrazu odpalił jednak błąd nie zniknął.Po podłączeniu do komputera, komputer wykazał następujące błędy :
czujnik ciśnienia na listwie CR i Regulator ciśnienia na listwie CR.
Elektronik sprawdził komputerem czujnik ciśnienia na CR działa poprawnie ale nie wiem czy też działa poprawnie...
Ale następną ciekawą rzeczą którą zaobserwowałem że dzieje się to dopiero kiedy mam poniżej 1/4 baku paliwa.Następną ciekawą rzeczą jest że błąd po zatankowaniu więcej niż 1/4 baku sam zniknął ....
Mechanik wymienił mi oringi z listwy do pompy ale niczego to nowego nie wniosło.
Miał może ktoś podobny problem ? Znalazłem podobne tematy na tym forum ale nigdy nie odpowiadały w 100% mojemu problemowi.
Zaczynając od początku- wracając do domu , nagle wyświetliła się kontrolka pomarańczowego silnika samochód zgasł.Samochód odrazu odpalił jednak błąd nie zniknął.Po podłączeniu do komputera, komputer wykazał następujące błędy :
czujnik ciśnienia na listwie CR i Regulator ciśnienia na listwie CR.
Elektronik sprawdził komputerem czujnik ciśnienia na CR działa poprawnie ale nie wiem czy też działa poprawnie...
Ale następną ciekawą rzeczą którą zaobserwowałem że dzieje się to dopiero kiedy mam poniżej 1/4 baku paliwa.Następną ciekawą rzeczą jest że błąd po zatankowaniu więcej niż 1/4 baku sam zniknął ....
Mechanik wymienił mi oringi z listwy do pompy ale niczego to nowego nie wniosło.
Miał może ktoś podobny problem ? Znalazłem podobne tematy na tym forum ale nigdy nie odpowiadały w 100% mojemu problemowi.
Ostatnio zmieniony 24 lis 2011, o 20:58 przez r3sid3nt, łącznie zmieniany 4 razy.
Mercedes Benz C 270 CDI T 2005 rok [sprzedam]
-
- VIP
- Posty: 414
- Rejestracja: 2 lis 2009, o 12:19
- VIN:
- Lokalizacja: Otwock
Re: Problem! Kontrolka silnika!
Masz problem z nieszczelnym układem paliwowym, co powoduje słabe przepompowywanie paliwa w komorach zbiornika.r3sid3nt pisze:
Miał może ktoś podobny problem ? Znalazłem podobne tematy na tym forum ale nigdy nie odpowiadały w 100% mojemu problemowi.
Wpisz w szukajkę słowo komory to znajdziesz wątki które Cię zainteresują.
Ostatnio zmieniony 24 lis 2011, o 19:49 przez sq5npb, łącznie zmieniany 1 raz.
Piotruś
C180K
C180K
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
Było o tym już dużo wylanych potów w tym temacie: viewtopic.php?t=6227&highlight=zbiornik wystarczyło poszukać.
ML W164 350
Opel Ampera
Opel Ampera
-
- Użytkownik
- Posty: 42
- Rejestracja: 18 mar 2011, o 10:12
- VIN:
- Lokalizacja: Konin
Tak, tylko że każdy opisuje zapowietrzenie układu paliwowego a nikt nie mówi o błędach które pojawiają się w sterowniku i wyświetla "CHECK" Mianowicie:
P1187 - obwód czujnika ciśnienia w listwie CR
P1190 - Obwód zaworu regulacji ciśnienia paliwa
Co prawda pompa wysokiego cisnienia na czole silnika "pociła" się od ropy ale umyłem silnik i wymieniłem O-ringi i nadal to samo.
Dodam jeszcze że silnik ciężko odpala tz. długo kreci.
Przepraszam że wcześniej nie wspomnialem chodzi o Mercedesa CLK z 2004 roku silnik 2,7 CDI
Obstawiam na Pompe wysokiego ciśnienia bo po zgaszeniu auta w przewodach paliwa wychodzacych z pompy wysokiego ciśnienia są pęcherzyki powietrza które unoszą sie w kierunku pompy niskiego ciśnieia.
sprawdziłem przelewy wtrysków i są ok.
dziwną sprawą było to gdy zatankowałem auto rezerwa zgasła i wraz z nią "CHECK" ale w pamięci sterownika nadal błędy były.
Błędy sprawdzam CDIF/2
Co wy na to??
P1187 - obwód czujnika ciśnienia w listwie CR
P1190 - Obwód zaworu regulacji ciśnienia paliwa
Co prawda pompa wysokiego cisnienia na czole silnika "pociła" się od ropy ale umyłem silnik i wymieniłem O-ringi i nadal to samo.
Dodam jeszcze że silnik ciężko odpala tz. długo kreci.
Przepraszam że wcześniej nie wspomnialem chodzi o Mercedesa CLK z 2004 roku silnik 2,7 CDI
Obstawiam na Pompe wysokiego ciśnienia bo po zgaszeniu auta w przewodach paliwa wychodzacych z pompy wysokiego ciśnienia są pęcherzyki powietrza które unoszą sie w kierunku pompy niskiego ciśnieia.
sprawdziłem przelewy wtrysków i są ok.
dziwną sprawą było to gdy zatankowałem auto rezerwa zgasła i wraz z nią "CHECK" ale w pamięci sterownika nadal błędy były.
Błędy sprawdzam CDIF/2
Co wy na to??
Mercedes Benz C 270 CDI T 2005 rok [sprzedam]
-
- VIP
- Posty: 414
- Rejestracja: 2 lis 2009, o 12:19
- VIN:
- Lokalizacja: Otwock
-
- Użytkownik
- Posty: 42
- Rejestracja: 18 mar 2011, o 10:12
- VIN:
- Lokalizacja: Konin
-
- Użytkownik
- Posty: 142
- Rejestracja: 6 mar 2009, o 21:52
- VIN:
- Lokalizacja: łódzkie
Walczyłem z tym problemem pół roku a sprawa była prosta.W nieautoryzowanej stacji chcieli rozbierać pompę wysokiego ciśnienia a w ASO czujniki w zbiorniku paliwa.Wcześniej sam wymieniłem wszystkie oringi i nic to nie dało.Nadal pojawiał się pęcherzyk powietrza między pompą a rejlem.ASO twierdziło że jest to dopuszczalne.Zdjąłem ten wężyk i okazało się że oring który wcześniej wymieniłem jest spłaszczony ! Oringi kupione poza ASO(10zł./szt.)Kupiłem w ASO(4zł.) i jest ok. zero powietrza i nie gaśnie .
c 220 CDI, 2001r. 143 KM automat, VIN WDB2030061A119508
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
-
- Użytkownik
- Posty: 42
- Rejestracja: 18 mar 2011, o 10:12
- VIN:
- Lokalizacja: Konin
Właśnie dostałem sie do zbiornika paliwa. Sa dwie komory bo MB ma napę na tł i jest miejsce na wał. dziwne jest to że w komorze za pasażerem jest paliwo a za kierowcą pusto susza czytałem o tym na forum i chyba odpowiada za to kosz wraz z pływakiem. U mnie są aż 3 wężyki a wszędzie widać tylko 2
http://www.installuniversity.com/mbgrap ... 0house.jpg
http://www.installuniversity.com/mbgrap ... 0house.jpg
Mercedes Benz C 270 CDI T 2005 rok [sprzedam]
-
- VIP
- Posty: 414
- Rejestracja: 2 lis 2009, o 12:19
- VIN:
- Lokalizacja: Otwock
-
- Użytkownik
- Posty: 42
- Rejestracja: 18 mar 2011, o 10:12
- VIN:
- Lokalizacja: Konin
"Brawo Jasiu, potwierdziłeś tylko to o czym próbujemy Ci powiedzieć od dwóch dni. "
Dobra. To powiedz mi co myślisz o Tym, że zalałem tą pustą komorę bezpośrednio po odkręceniu dekla i zrobiłem próbę i auto zgasło przy gwałtownym przyśpieszeniu przy 120 km/h "check" znowu się zapalił czyli ta sama sytuacja. Więc zbiornik jest ok i wracam do poprzedniej diagnozy że pompa wysokiego ciśnienia padła i się zapowietrza.
Dobra. To powiedz mi co myślisz o Tym, że zalałem tą pustą komorę bezpośrednio po odkręceniu dekla i zrobiłem próbę i auto zgasło przy gwałtownym przyśpieszeniu przy 120 km/h "check" znowu się zapalił czyli ta sama sytuacja. Więc zbiornik jest ok i wracam do poprzedniej diagnozy że pompa wysokiego ciśnienia padła i się zapowietrza.
Mercedes Benz C 270 CDI T 2005 rok [sprzedam]
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Czy zdajesz sobie sprawę z jaką prędkością jest przetłaczane paliwo z baku do silnika i z silnika do bakur3sid3nt pisze:To powiedz mi co myślisz o Tym, że zalałem tą pustą komorę
Czy wiesz że pompa jest w stanie przetłoczyć pełny zbiornik paliwa w 30min
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
-
- Użytkownik
- Posty: 42
- Rejestracja: 18 mar 2011, o 10:12
- VIN:
- Lokalizacja: Konin
No prędkość jest niezła bo zdjąłem wąż od przelewu i włożyłem do kanistra żeby sprawdzić czy przelew dobrze podaje i idzie dość szybko ale nie wierzę że przepompował całą komorę w 5min od startu. Dzisiaj wykręcam pompę wysokiego ciśnienia i jak znajdę coś podejrzanego to dam znać.
Mercedes Benz C 270 CDI T 2005 rok [sprzedam]
-
- Użytkownik
- Posty: 142
- Rejestracja: 6 mar 2009, o 21:52
- VIN:
- Lokalizacja: łódzkie
-
- VIP
- Posty: 324
- Rejestracja: 15 gru 2009, o 18:45
- VIN: brak vin
- Lokalizacja: Gdańsk
jeszcze jest wariant jak do dupy filtr paliwa ,może być nawet nowy założony a mimo to może robić takie numery ,znam takie właśnie przypadki gdzie szukano robiono cuda i nic , wymiana filtra na nowy i było po problemie ,auta zaczynały jeździć normalnie . Nie twierdzę że to jest właśnie to ale często proste rozwiązania są trudne do wymyślenia i w razie podobnych objawów jakie tutaj są opisywane ,może warto pomyśleć o wymianie filtra ,nawet dopiero co założonego nowego na inny nowy może pomóc .
Pozdrawiam