Check Engine - Kody błedów
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 24 lut 2008, o 21:59
- VIN:
- Lokalizacja: Wlkp
Check Engine - Kody błedów
Witam
Sprawa dotyczy w203 c200 kompressor rok 2004 po lifcie.
Pewnego slonecznego dnia zapalila sie nieszczesna kontrolka check engine. Auto nie weszlo w zaden tryb serwisowy, poruszalo sie normalnie. Gdy juz nakrecalem temat z wizyta w serwisie po 2 dniach kontrolka sama zgasla. Nie dawalo mi to spokoju i podjechalem do pobliskiego service bosh'a aby podpiac pod kompa, tam spisali mi wszystkie kody bledow od poczatku istnienia auta, na koniec wizyty od razu nowe swiece NGK wsadzili i pokasowali bledy z kompa.
Niestety po tygodniu znow sie zapalila kontrolka "check engine" - auto jezdzi normalnie.
Oto bledy z kompa przed ich skasowaniem (ostatnim byl: 201 B-008 - zanik zapłonu w cylindrze 2) - nie wiem czy to program tak tlumaczy te bledy czy ten diagnosta
2029-001 - auto dopasowanie tworzenia mieszanki przy granicy miaszanki bogatej
201 B-002 - zanik zapłonu w cylindrze 3 [PO303]
201 B-004 - zanik zapłonu w cylindrze 4
201 B-008 - zanik zapłonu w cylindrze 2
201C-001 - auto dopasowanie tworzenia mieszanki, mieszanka w obszarze obciazenia częściowego jest za bogata [PO172]
Z racji tego ze mam daleko do ASO najpierw chcialem przed wizyta wiedziec na czym stoję co by mi Panowie w ASO czasami bez powodu pol silnika nie wymienili.
Mial ktos podobny problem?
Pozdrawiam
Sprawa dotyczy w203 c200 kompressor rok 2004 po lifcie.
Pewnego slonecznego dnia zapalila sie nieszczesna kontrolka check engine. Auto nie weszlo w zaden tryb serwisowy, poruszalo sie normalnie. Gdy juz nakrecalem temat z wizyta w serwisie po 2 dniach kontrolka sama zgasla. Nie dawalo mi to spokoju i podjechalem do pobliskiego service bosh'a aby podpiac pod kompa, tam spisali mi wszystkie kody bledow od poczatku istnienia auta, na koniec wizyty od razu nowe swiece NGK wsadzili i pokasowali bledy z kompa.
Niestety po tygodniu znow sie zapalila kontrolka "check engine" - auto jezdzi normalnie.
Oto bledy z kompa przed ich skasowaniem (ostatnim byl: 201 B-008 - zanik zapłonu w cylindrze 2) - nie wiem czy to program tak tlumaczy te bledy czy ten diagnosta
2029-001 - auto dopasowanie tworzenia mieszanki przy granicy miaszanki bogatej
201 B-002 - zanik zapłonu w cylindrze 3 [PO303]
201 B-004 - zanik zapłonu w cylindrze 4
201 B-008 - zanik zapłonu w cylindrze 2
201C-001 - auto dopasowanie tworzenia mieszanki, mieszanka w obszarze obciazenia częściowego jest za bogata [PO172]
Z racji tego ze mam daleko do ASO najpierw chcialem przed wizyta wiedziec na czym stoję co by mi Panowie w ASO czasami bez powodu pol silnika nie wymienili.
Mial ktos podobny problem?
Pozdrawiam
- Adam W203
- VIP
- Posty: 96
- Rejestracja: 28 sty 2008, o 21:20
- VIN:
- Lokalizacja: Ostrołęka
-
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 24 lut 2008, o 21:59
- VIN:
- Lokalizacja: Wlkp
-
- Użytkownik
- Posty: 44
- Rejestracja: 23 sie 2008, o 22:21
- VIN:
- Lokalizacja: wlkp
mam podobny problem w w203 200 kompressor coupe '02.
zapalila sie kontrolka, ale auto jezdzilo normalnie. pojechalem do mechanika, cos poplumkal na laptopie i stwierdzil, ze "katalizator sie konczy". badal przeplyw powietrza i na niskich obrotach nie bylo reakcji. dopiero po przegazowce na wyzszych obrotach jakis czujnik zajarzyl i zaczal pokazywac przeplyw powietrza w normie.
po przejechaniu ok. 800 km znow zapalila sie kontrolka i co ciekawe w podobnych okolicznosciach, przy wolnej jezdzie. przez te 800km jezdzilem dosc dynamicznie i bylo ok. a gdy dla relaksu toczylem sie jak na procesji (ok. 90km/h), zapalila sie kontrolka.
czy jazda z nia nie jest szkodliwa? silnik pracuje normalnie. mozna to skasowac samemu wchodzac w tryb serwisowy? tylko u mnie nijak wejsc nie moge. slychac pikniecie przy probie wejscia, ale nic sie nie wyswietla
zapalila sie kontrolka, ale auto jezdzilo normalnie. pojechalem do mechanika, cos poplumkal na laptopie i stwierdzil, ze "katalizator sie konczy". badal przeplyw powietrza i na niskich obrotach nie bylo reakcji. dopiero po przegazowce na wyzszych obrotach jakis czujnik zajarzyl i zaczal pokazywac przeplyw powietrza w normie.
po przejechaniu ok. 800 km znow zapalila sie kontrolka i co ciekawe w podobnych okolicznosciach, przy wolnej jezdzie. przez te 800km jezdzilem dosc dynamicznie i bylo ok. a gdy dla relaksu toczylem sie jak na procesji (ok. 90km/h), zapalila sie kontrolka.
czy jazda z nia nie jest szkodliwa? silnik pracuje normalnie. mozna to skasowac samemu wchodzac w tryb serwisowy? tylko u mnie nijak wejsc nie moge. slychac pikniecie przy probie wejscia, ale nic sie nie wyswietla
-
- Użytkownik
- Posty: 60
- Rejestracja: 25 mar 2008, o 03:43
- VIN:
- Lokalizacja: Kalifornia
- KrysikTDI
- Użytkownik
- Posty: 73
- Rejestracja: 26 lut 2008, o 14:33
- VIN:
- Lokalizacja: ostrów wielkopolski
oryginalne świece żarowe w dieslach mb to beru
Zamówiłem w serwisie jedną świecę (bo mi sie przepaliła) Koszt takiego czegoś w serwisie MB to chyba 70zł. Pudełko świecy z napisem mercedes benz a w środku świeca z napisem BERU
Mercedes C 270 CDI Avantgarde T-modell Automat 2003
-
- Użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 31 sie 2017, o 21:30
- VIN: WDB2032071F94535
Re: Check Engine - Kody błedów
Witam!
Wyskoczyły mi trzy błedy
2641
2073
2134
Czy ktoś z was wie co mogą oznaczać?
Wyskoczyły mi trzy błedy
2641
2073
2134
Czy ktoś z was wie co mogą oznaczać?