Jakie paliwo??

Moderator: Dziki Mar

Jakie paliwo tankujesz?

"Zwykła" etylina 95
39
35%
"Zwykła" etylina 98
7
6%
BP Ultimate
11
10%
Orlen Verva
21
19%
Lotos Dynamic
3
3%
V-Power
13
12%
V-Power Racing
5
5%
Inne wysokooktanowe
1
1%
Inne
10
9%
 
Liczba głosów: 110
Awatar użytkownika
*Mercedes_CDI*
Użytkownik
Posty: 578
Rejestracja: 10 maja 2009, o 11:50
VIN:
Lokalizacja: UE
Kontakt:

Post autor: *Mercedes_CDI* »

rekord - 940km na pelnym baku :rotfl:

shell diesel v power :haha:
*Mercedes coupe sport ; C200CDI ; 2003 ;*
*Mercedes_CDI* pozdrawia [you] :hejka:

"The best or nothing"

**
Awatar użytkownika
zezek1990
Użytkownik
Posty: 673
Rejestracja: 17 paź 2007, o 21:44
VIN:
Lokalizacja: GOSTYNIN PŁOCK

Post autor: zezek1990 »

wredny pisze: A mnie ciekawi ile Ty ciśniesz, że na zbiorniku 800km nie przejezdzasz :) Może w powrotnej drodze oszczędniej deptałeś. Albo było pod wiatr ;) Różnice w paliwach są, ale kilka procent!
Pozdrawiam
Wskazówka zadomowiła się w przedziale 180-240.
Rożnica była taka że w jedną stronę było 32 stopnie, w drodze powrotnej 24. jednak nie mówię tutaj o klimatyzacji. tylko raczej zawartości tlenu w powietrzu. Ale paliwo musiało być lepsze żwawszy był i naprawdę mniej palił nawet komputer pokazywał prawie 0,5 litra mniej.
Diagnostyka: STAR DIAGNOSIS
CLIP-RENAULT, TECH -OPEL , LEXIA PLANET CITROEN PEUGEOT. VAG..

Jeśli pomogłem, kliknij przycisk POMÓGŁ :)
Awatar użytkownika
wredny
VIP
Posty: 363
Rejestracja: 23 lip 2008, o 07:18
VIN:
Lokalizacja: podlasie

Post autor: wredny »

zezek1990 pisze: Wskazówka zadomowiła się w przedziale 180-240.
Rożnica była taka że w jedną stronę było 32 stopnie, w drodze powrotnej 24. jednak nie mówię tutaj o klimatyzacji. tylko raczej zawartości tlenu w powietrzu. Ale paliwo musiało być lepsze żwawszy był i naprawdę mniej palił nawet komputer pokazywał prawie 0,5 litra mniej.
Zapomniałem uwzględnić, że masz 3L silnik, to i tak bardzo dobry rezultat :)
*Mercedes_CDI* pisze: rekord - 940km na pelnym baku

shell diesel v power
Ja po autostradach+warmii (ostre zakręty i szybkie wyprzedzania) zrobiłem na prawie pełnym zbiorniku (ok.60L) około 1000...1050km ale na kiepskiej mieszance paliw (trochę nafty, sporo bio i białoruskiego paliwa). Wskazówka pokazywała 4,9L/100km.
Po wlaniu lepszych paliw i wyjeżdzie w góry komp pokazał zużycie 5,5L/100km i spalił zbiornik w 950...1000km więc nie jest zbytnio pazerny :)
[center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
Gosia
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 7 sie 2010, o 18:23
VIN:
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: Gosia »

ja wcześcniej lałam na Orlenie Verve a teraz leje BP Ultimate, jakoś tak lepiej silniczek chodzi, a może to autosugestia :bezradny:
des34
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 2 wrz 2009, o 03:13
VIN:
Lokalizacja: Koszalin

jakie paliwo?

Post autor: des34 »

Witam!
Jakie paliwo do :mb: c230 kompresor, 95 czy 98 :?:
:hejka:
C230 Kompresor 2005r.
marek grunenberg
Użytkownik
Posty: 468
Rejestracja: 25 paź 2009, o 11:56
VIN:
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: marek grunenberg »

Tankuj co chcesz, można lać i 95 i 98 do wyboru i do koloru :usmiech:
C 200 CDI 2004
des34
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 2 wrz 2009, o 03:13
VIN:
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: des34 »

Dzięki! :hurra:
Właśnie o taką odpowiedź chodziło :wysmiewacz:
C230 Kompresor 2005r.
Awatar użytkownika
Viper_PDT
VIP
Posty: 470
Rejestracja: 28 gru 2008, o 00:46
VIN:
Lokalizacja: Wrocław CiTy

Post autor: Viper_PDT »

Na stacje BP, Lukoil i Lotos sa zrzucane te same paliwa - rozmawiałem kiedyś z kierowcami cystern, którzy jeżdżą dla BP. Jeśli chodzi o Shell to podobno nie jest to dobre paliwo.

Jeśli chodzi o to, żeby unikać stacji ajenckich, a nie firmowych (tzw. sieciowych) to możecie sobie włożyć między bajki historie, ażeby ajenci mieli gorsze paliwa od sieciówek, bo nie mają poprostu dostępu do zbiorników - jedyne połączenie to cysterna-zbiornik i obejść się tego nie da. A jak ktoś nadal chce rozróżniać stacje ajencką od sieciówki to na każdej ajenckiej przed wejściem jest tabliczka do kogo ona należy np: BP Center Jan Kowalski etc.
Bóg stworzył Ziemię, Niemcy - Mercedesa...

W203 FL 220CDI - Elegance - Full Option - 2005 EX

W204 FL 250CGI - Avantgarde - Full Option - 2011 obecnie

NOWE zdjęcia w galerii album_personal.php?user_id=1421
pmad
Użytkownik
Posty: 64
Rejestracja: 16 lip 2010, o 00:23
VIN: WDB2037461A641883
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: pmad »

Viper_PDT pisze:Jeśli chodzi o to, żeby unikać stacji ajenckich, a nie firmowych (tzw. sieciowych) to możecie sobie włożyć między bajki historie, ażeby ajenci mieli gorsze paliwa od sieciówek, bo nie mają poprostu dostępu do zbiorników - jedyne połączenie to cysterna-zbiornik i obejść się tego nie da. A jak ktoś nadal chce rozróżniać stacje ajencką od sieciówki to na każdej ajenckiej przed wejściem jest tabliczka do kogo ona należy np: BP Center Jan Kowalski etc.
To ciekawe dlaczego większość trefnych paliw znajduję się na jakiś stacjach-krzakach http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=8815
C180 Kompressor Sportcoupe 2004r.
Awatar użytkownika
Viper_PDT
VIP
Posty: 470
Rejestracja: 28 gru 2008, o 00:46
VIN:
Lokalizacja: Wrocław CiTy

Post autor: Viper_PDT »

Bez obrazy, ale najpierw radze przeczytać definicję słowa "ajent". Odpowiem Ci na przykładzie BP - dzielą się na sieciówki i ajenckie. Sieciówka to taka, która w całości należy do BP (czyt. paliwo, sklep, myjnia itd), a ajencka stacja to paliwo należy do BP, a sklep, myjnia itd do prywatnego właśniciela. A wszystko jest pod jednym szyldem BP, więc nie ma mowy o jakimkolwiek chrzczeniu paliwa. Tak samo jest z Shellem, Orlenem etc.

A jeśli chodzi o stacje-krzaki to na niej generalnie możesz lać wodę do baku - normy ich obowiązują, ale nikt tego nie przestrzega. Natomiast stacje flotowe (markowe) nie mogą sobie pozwolić nawet na najmniejsze odstępstwa - im się to po prostu nie opłaca.
Bóg stworzył Ziemię, Niemcy - Mercedesa...

W203 FL 220CDI - Elegance - Full Option - 2005 EX

W204 FL 250CGI - Avantgarde - Full Option - 2011 obecnie

NOWE zdjęcia w galerii album_personal.php?user_id=1421
Awatar użytkownika
damian94
VIP
Posty: 130
Rejestracja: 3 sty 2009, o 15:09
VIN:
Lokalizacja: anglia

Post autor: damian94 »

Viper_PDT pisze:Bez obrazy, ale najpierw radze przeczytać definicję słowa "ajent". Odpowiem Ci na przykładzie BP - dzielą się na sieciówki i ajenckie. Sieciówka to taka, która w całości należy do BP (czyt. paliwo, sklep, myjnia itd), a ajencka stacja to paliwo należy do BP, a sklep, myjnia itd do prywatnego właśniciela. A wszystko jest pod jednym szyldem BP, więc nie ma mowy o jakimkolwiek chrzczeniu paliwa. Tak samo jest z Shellem, Orlenem etc.

A jeśli chodzi o stacje-krzaki to na niej generalnie możesz lać wodę do baku - normy ich obowiązują, ale nikt tego nie przestrzega. Natomiast stacje flotowe (markowe) nie mogą sobie pozwolić nawet na najmniejsze odstępstwa - im się to po prostu nie opłaca.
niby tak, ale... Polak potrafi - w mieście w którym kiedyś mieszkałem była ajencyjna stacja BP a ajent tak chrzcił paliwo, że tankowali u niego tylko przejezdni aż w końcu BP zwinęło swoje loga i teraz to jest jakaś stacja krzak.
jaacca
Użytkownik
Posty: 21
Rejestracja: 31 sie 2010, o 15:46
VIN:
Lokalizacja: Wrocław

95? czy 98? NAPRAWDE nie ma wiekszego znaczenia?

Post autor: jaacca »

Witam. Od niedawna posiadam c200 kompresor i jetem przerażony jakością naszych paliw!
Dla silnika nie ma większego znaczenia przy paliwie 95 a 98?chodzi tylko o moc?
C200 Kompresor 120kw AVANTGARDE manual sedan 2000r

Pozdrawiam maniaków tylnego napędu i F1 :-) Oraz wszystkich forumowiczów
tasak

Post autor: tasak »

Moim zdaniem nie czuć różnicy.. ważne żeby było paliwo a nie opary!
Poza tym jaką masz pewność że płacąc za 98 nie wlewasz 95? (tak.. tak.. wiem że są "kontrole"..)
i druga kwestia: 3 oktany.. czy to tak naprawdę dużo?

// Jaca masz wiadomość na priva
Awatar użytkownika
pleban
VIP
Posty: 1513
Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
VIN:
Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie

Post autor: pleban »

U mnie w/g instrukcji powinienem stosować "super plus" czyli 98 oktany.
Jeżdżę nim przeszło 2 lata na 95 oktany, ale tankuję w markowych stacjach. I nie miałem żadnych przygód. Jak kolega tasak zaznaczył 3 oktany to nie różnica.
ML W164 350
Opel Ampera
klower
VIP
Posty: 34
Rejestracja: 7 sie 2010, o 22:32
VIN:
Lokalizacja: POZnan*

Post autor: klower »

Viper_PDT pisze:Na stacje BP, Lukoil i Lotos sa zrzucane te same paliwa - rozmawiałem kiedyś z kierowcami cystern, którzy jeżdżą dla BP. Jeśli chodzi o Shell to podobno nie jest to dobre paliwo.
potwierdzam, nawet w prasie o tym piszą, ale jednak uwazalbym na Luk OIL.

http://www.gloswielkopolski.pl/fakty24/ ... ,id,t.html
Past: MB W123 Coupe / 1978r.
Now: MB W203 SportCoupe / 220 cdi / 2003r.
Future: MB W114 Coupe
ODPOWIEDZ

Wróć do „OGÓLNIE o C-klasie W203”