Jakie paliwo??
Moderator: Dziki Mar
- *Mercedes_CDI*
- Użytkownik
- Posty: 578
- Rejestracja: 10 maja 2009, o 11:50
- VIN:
- Lokalizacja: UE
- Kontakt:
- zezek1990
- Użytkownik
- Posty: 673
- Rejestracja: 17 paź 2007, o 21:44
- VIN:
- Lokalizacja: GOSTYNIN PŁOCK
Wskazówka zadomowiła się w przedziale 180-240.wredny pisze: A mnie ciekawi ile Ty ciśniesz, że na zbiorniku 800km nie przejezdzasz Może w powrotnej drodze oszczędniej deptałeś. Albo było pod wiatr Różnice w paliwach są, ale kilka procent!
Pozdrawiam
Rożnica była taka że w jedną stronę było 32 stopnie, w drodze powrotnej 24. jednak nie mówię tutaj o klimatyzacji. tylko raczej zawartości tlenu w powietrzu. Ale paliwo musiało być lepsze żwawszy był i naprawdę mniej palił nawet komputer pokazywał prawie 0,5 litra mniej.
Diagnostyka: STAR DIAGNOSIS
CLIP-RENAULT, TECH -OPEL , LEXIA PLANET CITROEN PEUGEOT. VAG..
Jeśli pomogłem, kliknij przycisk POMÓGŁ
CLIP-RENAULT, TECH -OPEL , LEXIA PLANET CITROEN PEUGEOT. VAG..
Jeśli pomogłem, kliknij przycisk POMÓGŁ
- wredny
- VIP
- Posty: 363
- Rejestracja: 23 lip 2008, o 07:18
- VIN:
- Lokalizacja: podlasie
Zapomniałem uwzględnić, że masz 3L silnik, to i tak bardzo dobry rezultatzezek1990 pisze: Wskazówka zadomowiła się w przedziale 180-240.
Rożnica była taka że w jedną stronę było 32 stopnie, w drodze powrotnej 24. jednak nie mówię tutaj o klimatyzacji. tylko raczej zawartości tlenu w powietrzu. Ale paliwo musiało być lepsze żwawszy był i naprawdę mniej palił nawet komputer pokazywał prawie 0,5 litra mniej.
Ja po autostradach+warmii (ostre zakręty i szybkie wyprzedzania) zrobiłem na prawie pełnym zbiorniku (ok.60L) około 1000...1050km ale na kiepskiej mieszance paliw (trochę nafty, sporo bio i białoruskiego paliwa). Wskazówka pokazywała 4,9L/100km.*Mercedes_CDI* pisze: rekord - 940km na pelnym baku
shell diesel v power
Po wlaniu lepszych paliw i wyjeżdzie w góry komp pokazał zużycie 5,5L/100km i spalił zbiornik w 950...1000km więc nie jest zbytnio pazerny
[center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 7 sie 2010, o 18:23
- VIN:
- Lokalizacja: Gorzów
-
- Użytkownik
- Posty: 24
- Rejestracja: 2 wrz 2009, o 03:13
- VIN:
- Lokalizacja: Koszalin
-
- Użytkownik
- Posty: 468
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 11:56
- VIN:
- Lokalizacja: olsztyn
-
- Użytkownik
- Posty: 24
- Rejestracja: 2 wrz 2009, o 03:13
- VIN:
- Lokalizacja: Koszalin
- Viper_PDT
- VIP
- Posty: 470
- Rejestracja: 28 gru 2008, o 00:46
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław CiTy
Na stacje BP, Lukoil i Lotos sa zrzucane te same paliwa - rozmawiałem kiedyś z kierowcami cystern, którzy jeżdżą dla BP. Jeśli chodzi o Shell to podobno nie jest to dobre paliwo.
Jeśli chodzi o to, żeby unikać stacji ajenckich, a nie firmowych (tzw. sieciowych) to możecie sobie włożyć między bajki historie, ażeby ajenci mieli gorsze paliwa od sieciówek, bo nie mają poprostu dostępu do zbiorników - jedyne połączenie to cysterna-zbiornik i obejść się tego nie da. A jak ktoś nadal chce rozróżniać stacje ajencką od sieciówki to na każdej ajenckiej przed wejściem jest tabliczka do kogo ona należy np: BP Center Jan Kowalski etc.
Jeśli chodzi o to, żeby unikać stacji ajenckich, a nie firmowych (tzw. sieciowych) to możecie sobie włożyć między bajki historie, ażeby ajenci mieli gorsze paliwa od sieciówek, bo nie mają poprostu dostępu do zbiorników - jedyne połączenie to cysterna-zbiornik i obejść się tego nie da. A jak ktoś nadal chce rozróżniać stacje ajencką od sieciówki to na każdej ajenckiej przed wejściem jest tabliczka do kogo ona należy np: BP Center Jan Kowalski etc.
Bóg stworzył Ziemię, Niemcy - Mercedesa...
W203 FL 220CDI - Elegance - Full Option - 2005 EX
W204 FL 250CGI - Avantgarde - Full Option - 2011 obecnie
NOWE zdjęcia w galerii album_personal.php?user_id=1421
W203 FL 220CDI - Elegance - Full Option - 2005 EX
W204 FL 250CGI - Avantgarde - Full Option - 2011 obecnie
NOWE zdjęcia w galerii album_personal.php?user_id=1421
-
- Użytkownik
- Posty: 64
- Rejestracja: 16 lip 2010, o 00:23
- VIN: WDB2037461A641883
- Lokalizacja: Szczecin
To ciekawe dlaczego większość trefnych paliw znajduję się na jakiś stacjach-krzakach http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=8815Viper_PDT pisze:Jeśli chodzi o to, żeby unikać stacji ajenckich, a nie firmowych (tzw. sieciowych) to możecie sobie włożyć między bajki historie, ażeby ajenci mieli gorsze paliwa od sieciówek, bo nie mają poprostu dostępu do zbiorników - jedyne połączenie to cysterna-zbiornik i obejść się tego nie da. A jak ktoś nadal chce rozróżniać stacje ajencką od sieciówki to na każdej ajenckiej przed wejściem jest tabliczka do kogo ona należy np: BP Center Jan Kowalski etc.
C180 Kompressor Sportcoupe 2004r.
- Viper_PDT
- VIP
- Posty: 470
- Rejestracja: 28 gru 2008, o 00:46
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław CiTy
Bez obrazy, ale najpierw radze przeczytać definicję słowa "ajent". Odpowiem Ci na przykładzie BP - dzielą się na sieciówki i ajenckie. Sieciówka to taka, która w całości należy do BP (czyt. paliwo, sklep, myjnia itd), a ajencka stacja to paliwo należy do BP, a sklep, myjnia itd do prywatnego właśniciela. A wszystko jest pod jednym szyldem BP, więc nie ma mowy o jakimkolwiek chrzczeniu paliwa. Tak samo jest z Shellem, Orlenem etc.
A jeśli chodzi o stacje-krzaki to na niej generalnie możesz lać wodę do baku - normy ich obowiązują, ale nikt tego nie przestrzega. Natomiast stacje flotowe (markowe) nie mogą sobie pozwolić nawet na najmniejsze odstępstwa - im się to po prostu nie opłaca.
A jeśli chodzi o stacje-krzaki to na niej generalnie możesz lać wodę do baku - normy ich obowiązują, ale nikt tego nie przestrzega. Natomiast stacje flotowe (markowe) nie mogą sobie pozwolić nawet na najmniejsze odstępstwa - im się to po prostu nie opłaca.
Bóg stworzył Ziemię, Niemcy - Mercedesa...
W203 FL 220CDI - Elegance - Full Option - 2005 EX
W204 FL 250CGI - Avantgarde - Full Option - 2011 obecnie
NOWE zdjęcia w galerii album_personal.php?user_id=1421
W203 FL 220CDI - Elegance - Full Option - 2005 EX
W204 FL 250CGI - Avantgarde - Full Option - 2011 obecnie
NOWE zdjęcia w galerii album_personal.php?user_id=1421
- damian94
- VIP
- Posty: 130
- Rejestracja: 3 sty 2009, o 15:09
- VIN:
- Lokalizacja: anglia
niby tak, ale... Polak potrafi - w mieście w którym kiedyś mieszkałem była ajencyjna stacja BP a ajent tak chrzcił paliwo, że tankowali u niego tylko przejezdni aż w końcu BP zwinęło swoje loga i teraz to jest jakaś stacja krzak.Viper_PDT pisze:Bez obrazy, ale najpierw radze przeczytać definicję słowa "ajent". Odpowiem Ci na przykładzie BP - dzielą się na sieciówki i ajenckie. Sieciówka to taka, która w całości należy do BP (czyt. paliwo, sklep, myjnia itd), a ajencka stacja to paliwo należy do BP, a sklep, myjnia itd do prywatnego właśniciela. A wszystko jest pod jednym szyldem BP, więc nie ma mowy o jakimkolwiek chrzczeniu paliwa. Tak samo jest z Shellem, Orlenem etc.
A jeśli chodzi o stacje-krzaki to na niej generalnie możesz lać wodę do baku - normy ich obowiązują, ale nikt tego nie przestrzega. Natomiast stacje flotowe (markowe) nie mogą sobie pozwolić nawet na najmniejsze odstępstwa - im się to po prostu nie opłaca.
-
- Użytkownik
- Posty: 21
- Rejestracja: 31 sie 2010, o 15:46
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
95? czy 98? NAPRAWDE nie ma wiekszego znaczenia?
Witam. Od niedawna posiadam c200 kompresor i jetem przerażony jakością naszych paliw!
Dla silnika nie ma większego znaczenia przy paliwie 95 a 98?chodzi tylko o moc?
Dla silnika nie ma większego znaczenia przy paliwie 95 a 98?chodzi tylko o moc?
C200 Kompresor 120kw AVANTGARDE manual sedan 2000r
Pozdrawiam maniaków tylnego napędu i F1 :-) Oraz wszystkich forumowiczów
Pozdrawiam maniaków tylnego napędu i F1 :-) Oraz wszystkich forumowiczów
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
-
- VIP
- Posty: 34
- Rejestracja: 7 sie 2010, o 22:32
- VIN:
- Lokalizacja: POZnan*
potwierdzam, nawet w prasie o tym piszą, ale jednak uwazalbym na Luk OIL.Viper_PDT pisze:Na stacje BP, Lukoil i Lotos sa zrzucane te same paliwa - rozmawiałem kiedyś z kierowcami cystern, którzy jeżdżą dla BP. Jeśli chodzi o Shell to podobno nie jest to dobre paliwo.
http://www.gloswielkopolski.pl/fakty24/ ... ,id,t.html
Past: MB W123 Coupe / 1978r.
Now: MB W203 SportCoupe / 220 cdi / 2003r.
Future: MB W114 Coupe
Now: MB W203 SportCoupe / 220 cdi / 2003r.
Future: MB W114 Coupe