Strona 3 z 15

: 20 gru 2009, o 23:44
autor: kamyk128
- Dunlop SP Sport MAXX (ale się bardzo szybko zużywa!!!)
- Continental ContiSportContact 2 (na tych była nasz 203ka "z fabryki", szkoda że w miarę szybko się skończyły)
Dunlopa polecam i ja bardzo dobrze trzymają się na suchym, fakt gina w oczach :oczko: A Continental tez ok tylko na mokrej nawierzchni juz nie sa takie wspaniale ale mimo to zajeździłem dwa komplety :haha:

: 20 gru 2009, o 23:48
autor: tjwasiak
Sport MAXX zużywa się zdecydowanie bardziej niż SP9000, czy SP01. Osobiście wziąłbym SP9000, głównie z tego powodu. Albo SP01 - są zdecydowanie najbardziej komfortowe z tej trójki.

: 21 gru 2009, o 00:19
autor: kichcio
Jesli ktos chce jezdzic komfortowo to po zalozeniu Continental Premium Contact bedzie zadowolony.

A i sprzedac je moge w dobrej cenie:D

: 21 gru 2009, o 00:38
autor: tjwasiak
Szczerze mówiąc średnio widzę ContiPremium na C klasie. Jakoś tak bardziej pasują mi do aut klasę niższych. To oczywiście jedynie moja własna opinia.

: 21 gru 2009, o 00:55
autor: kichcio
Premium to jednak wg mnie bardzo dobry produkt do C klasy. Do aut klase nizszych to jest EcoContact. Premium to z reszta komfortowa opona...

: 21 gru 2009, o 09:21
autor: *Mercedes_CDI*
na lato
Bridgestone Potenza

na zime Vredestein snowtrac 3

:rotfl: :rotfl:

: 21 gru 2009, o 10:30
autor: MZR
Ja śmigam na Continental ContiSportContact 3 o wymiarach: 225/45/17 przód i 245/40/17 tył i powiem, że auto na tych oponach jest przyklejone do drogi. Również bardzo dobrze się sprawują na nawierzchni mokrej. I co dla mnie ważne opony są bardzo ciche wręcz niesłyszalne!

: 21 gru 2009, o 10:55
autor: MrBrown
Ja ze swojej strony odradzam opony Pirelli - są twarde i "śliskie" w prowadzeniu.

A przez tą ich twardość noszą w koleinach jak diabli, bardzo zła kierowalność, trudno obrać kierunek na wprost nawet na dobrej nawierzchni.
Po zmianie z GoodYear'ów byłem wręcz załamany.... Przedtem - na tym samym odcinku drogi - mogłem trzymać kierownicę jednym palcem, a przy Pirelli - musiałem czasem oburącz. Do sportu pewnie są dobre, ale do samochodu, którym jeździsz na co dzień :dobani:

Na wiosnę będę wsadzał Continentale Sport Contact'y - szybko się zużywają :rotfl: ale parametry są świetne.

Do spokojniejszych aut - genialne są GoodYear'y Eagle F1 - rewelacyjna kierowalność, chyba najlepsza ze wszystkich opon.

R888...? Chyba na tor....

: 21 gru 2009, o 11:18
autor: kichcio
MrBrown, ale GY F1 tez nie jest szczegolnie wytrzymala opona, w Twoim przypadku to chyba 2 komplety na sezon:D

: 21 gru 2009, o 13:47
autor: MZR
MrBrown pisze:szybko się zużywają
w AMG to każde opony się szybko zużywaja:) gdybym ja miał AMG w swoim to bym nie wydolił chyba hehe a tak mój kompressor cały sezon próbował dać rady continentalom i jeszcze trochę ich zostało:)

: 21 gru 2009, o 18:34
autor: Dziadek
MrBrown pisze:Ja ze swojej strony odradzam opony Pirelli - są twarde i "śliskie" w prowadzeniu.

A przez tą ich twardość noszą w koleinach jak diabli, bardzo zła kierowalność, trudno obrać kierunek na wprost nawet na dobrej nawierzchni.
Po zmianie z GoodYear'ów byłem wręcz załamany.... Przedtem - na tym samym odcinku drogi - mogłem trzymać kierownicę jednym palcem, a przy Pirelli - musiałem czasem oburącz. Do sportu pewnie są dobre, ale do samochodu, którym jeździsz na co dzień :dobani:

Na wiosnę będę wsadzał Continentale Sport Contact'y - szybko się zużywają :rotfl: ale parametry są świetne.

Do spokojniejszych aut - genialne są GoodYear'y Eagle F1 - rewelacyjna kierowalność, chyba najlepsza ze wszystkich opon.

R888...? Chyba na tor....
Bzdura kompletna .Gdy kupiłem MB miałem PIRELLI P6000 POWERGY 195/65 R15 91V.Byłem tak zadowolony ,że drugą parę kupiłem te same,Bardzo dobrze trzyma się auto na mokrych asfalcie jak i suchym .Tym bardziej nie są głośnie a przebieg można na nich na stukać .Więcej można przeczytać na podanym linku i podpisuje się w pełni pod tym tekstem

http://opona.gratka.pl/pirelli_p6000_po ... 43485.html

: 21 gru 2009, o 18:52
autor: V126
U nas na tyle były w lecie Pirelli (chyba właśnie P6000, ale głowy nie dam, bieżnik niby podobny), a na przodzie UniRoyal rallye 550 Pirelki są starsze i ciut łysawe, więc zostały komisyjnie wycofane z eksploatacji, jednak wadą ich było to, że tak w okolicach 70km/h nieco wyły, UniRoyale (gdy jeździły na tyle) były ciche.

: 21 gru 2009, o 18:54
autor: Dziadek
Opony POWERGY nie zastępują P6000 lecz są ich uzupełnieniem i wynikiem ewolucji starszego modelu, powstałego z myślą o szybkiej, sportowej jeździe. Innowacyjna formuła oparta na związkach krzemionki nadaje P6000 POWERGY charakter opony ekologicznej o wysokich osiągach. Zapewnia maksymalną przyczepność i mniejsze zużycie paliwa. Dzięki ulepszeniu struktury bieżnika opony P6000 POWERGY, poprzez zwiększenie ilości nacięć (kanałów eliptycznych), uzyskano znaczne zmniejszenie poziomu hałasu, szczególnie przy prędkościach 50-80 km/h. Długowieczna P6000 POWERGY zapewnia fantastyczne osiągi. Nowoczesna technologia i zastosowanie nowatorskich mieszanek wpłynęło na znaczne przedłużenie żywotności opon i jednolitość ich pracy przez cały okres. Projekt P6000 POWERGY wyraża swą klasę poprzez optymalny współczynnik formy i funkcji. Jej wygląd jest zgodny z nową stylistyką rodziny opon Pirelli. Opona POWERGYTM to bardzo dobry wybór dla wytrawnych i wymagających kierowców.

: 21 gru 2009, o 22:55
autor: mercfan
Dziadek, Weź pod uwagę, że MrBrown, nie używa opon 195/65 R15 tylko co najmniej 275/35 Nazwa opony i marka ta sama, ale same opony to dwie różne bajki wiec nie macie się co sprzeczać,które są jakie :usmiech:

: 21 gru 2009, o 23:24
autor: MrBrown
Dziadek pisze:Bzdura kompletna .Gdy kupiłem MB miałem PIRELLI P6000 POWERGY 195/65 R15 91V.....
Nie no, rozwaliło mnie to totalnie :rotfl:

Po pierwsze - piszemy tu o PZERO. Zamiast od razu jechać po innych, radzę przeczytać tekst ze zrozumieniem.
Po drugie - w rozmiarze 195/65 R15 to pewnie nawet Stomil-Olsztyn dobrze się prowadził...
Po trzecie - wklejanie tekstu z folderu.... :wysmiewacz: Wydaje mi się że każdy producent pisze o swoim produkcie w samych superlatywach... A może się mylę...?