__jac pisze:przeczytalem chyba wszystkie posty i nikt nie napisal, ze na lato trzeba kupowac opony
LETNIE przede wszystkim na to patrzec!
Faktycznie i do tego nikt nie napisał ,że muszą być okrągłe, bezdętkowe i ,że trzeba je nabić "powietrzem".
Bez tego ,ani rusz choć ,żona twierdzi ,że z tak bogatej palety kolorów czarna guma najlepiej się prezentuje
Co do opon na "na wszystkie pory" pewnie się sprawdzają przy spokojnej eksploatacji w mieście ,ale jadąc w góry wolę mieć zimową gumę , a na autostradzie przy opadach deszczu letnią gumę. Nie ma cudów taka oponka na wszystko to to samo co obuwie całoroczne lub kurtka zimowo-letnia .Jedynie co przemawia za kupnem tych opon to oszczędność finansowa i uważam ,że tego typu opony powinny być zakładane tylko :
- opona szybciej się starzeje niż zużywa ,
-kierowca który zawsze ma czas i mający spokojną naturę
-do aut gdzie nie ma mowy o napędzie tylnonapędowym i nie mający wysokich osiągnięć i dużej masy własnej
-gdzie liczy się tylko słowo "ekonomia" przy wyborze opony
Ze względu na mieszankę ,wysokość bieżnika i jej wzór opona taka musi być gorszą przy średniej klasy opony na lato lub zimą pod względem :
- przyczepność
-drogę hamownia
-żywotność bienika
-być głośniejsza
-zwiększa opory toczenia co przekłada się zużycie paliwa
Jeżeli dalej nie przemawiam do kogoś to proszę podać choć jednego producenta/markę nowych aut sprzedającego w naszej strefie klimatycznej który zakłada na pierwszy montaż lub zaleca tego typu opony. Tak jak w życiu nie da rady być zarazem dobrym StrongMenem ,a zarazem dobrym sprinterem .
Byłem przeciwny .Moderator loneraider zablokował możliwość dalszej mej wypowiedzi na forum bo byłem przeciwko antysemityzmowi mrbraindeath-a usuwają mój temat tuszując wszystko. Dla zainteresowanych mam orginalną treść .