Uszczelnienie pompy wysokiego ciśnienia 2,2 CDI pompa Bosch
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 468
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 11:56
- VIN:
- Lokalizacja: olsztyn
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
...zime chyba przetrzymaszV126 pisze:...Wypaca się trochę ON spod dwóch dekli (tych dolnych)...
... u mnie też tylko leje z dnia na dzień coraz bardziejV126 pisze:....bo wszystko pracuje jak złoto...
nie mam problemu ani z mocą (może troszkę przy prędkościach pow.120) i pali jak wcześniej na dotyk naszczęście zestaw już jest w drodze
V126 pisze:...czy istnieje konieczność lub wskazanie regulacji czegokolwiek
hmmm wygląda jakby nie było czego regulować
jak poskładam i będzie hulało to dam znać
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
- mugger
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
- VIN:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
- zezek1990
- Użytkownik
- Posty: 673
- Rejestracja: 17 paź 2007, o 21:44
- VIN:
- Lokalizacja: GOSTYNIN PŁOCK
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
- mugger
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
- VIN:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
-
- VIP
- Posty: 28
- Rejestracja: 19 wrz 2010, o 10:29
- VIN:
- Lokalizacja: mazowieckie
-
- VIP
- Posty: 1952
- Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
- VIN:
- Lokalizacja: Trójmiasto
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
-
- VIP
- Posty: 41
- Rejestracja: 11 cze 2009, o 09:44
- VIN: WDB2032041F350343
- Lokalizacja: Bełchatów
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
-
- VIP
- Posty: 41
- Rejestracja: 11 cze 2009, o 09:44
- VIN: WDB2032041F350343
- Lokalizacja: Bełchatów
No niby racja ale pytam bo do najbliższego aso mam kawałek i akurat nie planuję jechać do Łodzi. Jak będzie trzeba to się przejadę ale jak mógłbym kupić pasujące w sklepie obok to wolałbym tak :-)
[ Dodano: 2010-12-21, 12:56 ]
Wygląda na to, że zabawa z układem paliwowym na razie skończona.
Pompa okazała się dobrze uszczelniona. Ropka lała się z przewodów paliwowych i gdy wymieniłem origi na nowe problem ustał. Biorąc pod uwagę, że pompe uszczelniłem sam to oznacza, że jest to bardzo łatwe :-) Potrzebne uszczelki kupiłem na sztuki w "Intercars" więc nie trzeba szukać jakiegoś "zestawu".
[ Dodano: 2010-12-21, 12:56 ]
Wygląda na to, że zabawa z układem paliwowym na razie skończona.
Pompa okazała się dobrze uszczelniona. Ropka lała się z przewodów paliwowych i gdy wymieniłem origi na nowe problem ustał. Biorąc pod uwagę, że pompe uszczelniłem sam to oznacza, że jest to bardzo łatwe :-) Potrzebne uszczelki kupiłem na sztuki w "Intercars" więc nie trzeba szukać jakiegoś "zestawu".
***C200 CDI Classic 2002***
- danie_l2003
- VIP
- Posty: 15
- Rejestracja: 8 lis 2010, o 01:22
- VIN: WDB2032421F472836
- Lokalizacja: Kęty
Witam Panowie odświeżę temat, też czeka mnie uszczelnianie pompy wysokiego ciśnienia. Mam zamiar kupić zestaw uszczelek mercedesa nr części A0000780680. Mam pytanie czy zestaw ten zawiera również oringi przewodów doprowadzających i odprowadzających paliwo? Generalnie paliwo cieknie mi z pod jednego z dekielków pompy, ktoś pisał że po wymianie uszczelek dekielek należy dosyć mocno dokręcić, orientuje się ktoś może jakim momentem??
-
- Użytkownik
- Posty: 468
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 11:56
- VIN:
- Lokalizacja: olsztyn
Oringi na przewody trzeba kupić oddzielnie. Dokręcenie dekielków Powiem Ci szczerze... mocno,ale z umiarem. Dokładnego momentu Ci nie podam,bo ja robię to z wyczuciem. Ważniejsze jest to żeby całość była sterylnie czysta ale i tak czasem się trafi dekielek z którego pocieknie(szczególnie na zimnym silniku) Z doświadczenia wiem,a raczej nie wiem od czego to zależy czasem trzeba założyć nowy dekielek i jest git,czasem jeszcze jedną nową uszczelkę z nowego kompletu... Reasumując,przy tej naprawie to czystość i skrupulatność jest górą. Pozdrawiam.
C 200 CDI 2004
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec