Uszczelnienie pompy wysokiego ciśnienia 2,2 CDI pompa Bosch

Moderator: Dziki Mar

marek grunenberg
Użytkownik
Posty: 468
Rejestracja: 25 paź 2009, o 11:56
VIN:
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: marek grunenberg »

Ostatnio zmieniałem u klienta,też ciekło, wymieniłem tylko uszczelki oznaczone na rys. nr 12. i zaworki nr 11.
C 200 CDI 2004
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

V126 pisze:...Wypaca się trochę ON spod dwóch dekli (tych dolnych)...
...zime chyba przetrzymasz :mysli:
V126 pisze:....bo wszystko pracuje jak złoto...
... u mnie też :wysmiewacz: tylko leje z dnia na dzień coraz bardziej :rotfl:
nie mam problemu ani z mocą (może troszkę przy prędkościach pow.120) i pali jak wcześniej na dotyk :mysli: naszczęście zestaw już jest w drodze
V126 pisze:...czy istnieje konieczność lub wskazanie regulacji czegokolwiek

:mysli: hmmm wygląda jakby nie było czego regulować
jak poskładam i będzie hulało to dam znać
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Awatar użytkownika
mugger
VIP
Posty: 1785
Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
VIN:
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mugger »

Nic nie trzeba regulować. Wymiana uszczelek i tyle. Potem dobrze skręcić, bo będzie lalo jak diabli.
Ja wymieniłem wszystkie oprócz jednej na walku od silnika - nie potrafiłem jej wyjąć (tam jednak nic nie ciekło).
w168, w203, w123
Awatar użytkownika
zezek1990
Użytkownik
Posty: 673
Rejestracja: 17 paź 2007, o 21:44
VIN:
Lokalizacja: GOSTYNIN PŁOCK

Post autor: zezek1990 »

Wiedzę iż usterka lubi się ujawniać zimą.
W garażu już stoi e220 cdi na wymianę uszczelek.
Diagnostyka: STAR DIAGNOSIS
CLIP-RENAULT, TECH -OPEL , LEXIA PLANET CITROEN PEUGEOT. VAG..

Jeśli pomogłem, kliknij przycisk POMÓGŁ :)
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

Ktoś kiedyś pisał temat, że mu przybywa oleju w silniku i olej śmierdzi ropą
:mysli: zastanawiam się czy powodem nie były wtedy owe 2 zimeringi na wałku pompy :mysli:
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Awatar użytkownika
mugger
VIP
Posty: 1785
Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
VIN:
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mugger »

To wielce prawdopodobne.
w168, w203, w123
sasha
VIP
Posty: 28
Rejestracja: 19 wrz 2010, o 10:29
VIN:
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: sasha »

Wymieniłem dziś uszczelki pod wszystkimi trzema deklami pompy i ten który mi ciekł nadal cieknie. Jutro czeka mnie znowu wyjmowanie pompy i dokręcanie dekli. Bo jeżeli to nie pomoże to juz nie wiem co jej zrobić zeby nie ciekła :zmeczony:
C200 CDI, 2002r, sedan
Gdyniak
VIP
Posty: 1952
Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
VIN:
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Gdyniak »

sasha pisze:Bo jeżeli to nie pomoże to juz nie wiem co jej zrobić zeby nie ciekła :zmeczony:

Może skorzystać z pomocy fachowca?
W203 OM612

"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

sasha pisze:Wymieniłem dziś uszczelki pod wszystkimi trzema deklami pompy i ten który mi ciekł nadal cieknie
... a mi nie :rotfl: :hurra:
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Adamx25
VIP
Posty: 41
Rejestracja: 11 cze 2009, o 09:44
VIN: WDB2032041F350343
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: Adamx25 »

Ostatnio robiłem pompę ale coś mi nadal cieknie. Wydaje mi się ( i mam nadzieję:-:)że z końcówki przewodu paliwowego. Czy ktoś wie jaki mają rozmiar oringi na przewodach paliwowych? da radę dokupić jakieś zamienniki czy trzeba orginały?
***C200 CDI Classic 2002***
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

W ASO kupisz wszystkie oringi i uszczelki za 12pln no może 16pln
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Adamx25
VIP
Posty: 41
Rejestracja: 11 cze 2009, o 09:44
VIN: WDB2032041F350343
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: Adamx25 »

No niby racja ale pytam bo do najbliższego aso mam kawałek i akurat nie planuję jechać do Łodzi. Jak będzie trzeba to się przejadę ale jak mógłbym kupić pasujące w sklepie obok to wolałbym tak :-)

[ Dodano: 2010-12-21, 12:56 ]
Wygląda na to, że zabawa z układem paliwowym na razie skończona.
Pompa okazała się dobrze uszczelniona. Ropka lała się z przewodów paliwowych i gdy wymieniłem origi na nowe problem ustał. Biorąc pod uwagę, że pompe uszczelniłem sam to oznacza, że jest to bardzo łatwe :-) Potrzebne uszczelki kupiłem na sztuki w "Intercars" więc nie trzeba szukać jakiegoś "zestawu".
***C200 CDI Classic 2002***
Awatar użytkownika
danie_l2003
VIP
Posty: 15
Rejestracja: 8 lis 2010, o 01:22
VIN: WDB2032421F472836
Lokalizacja: Kęty

Post autor: danie_l2003 »

Witam Panowie odświeżę temat, też czeka mnie uszczelnianie pompy wysokiego ciśnienia. Mam zamiar kupić zestaw uszczelek mercedesa nr części A0000780680. Mam pytanie czy zestaw ten zawiera również oringi przewodów doprowadzających i odprowadzających paliwo? Generalnie paliwo cieknie mi z pod jednego z dekielków pompy, ktoś pisał że po wymianie uszczelek dekielek należy dosyć mocno dokręcić, orientuje się ktoś może jakim momentem??
marek grunenberg
Użytkownik
Posty: 468
Rejestracja: 25 paź 2009, o 11:56
VIN:
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: marek grunenberg »

Oringi na przewody trzeba kupić oddzielnie. Dokręcenie dekielków :mysli: Powiem Ci szczerze... mocno,ale z umiarem. Dokładnego momentu Ci nie podam,bo ja robię to z wyczuciem. Ważniejsze jest to żeby całość była sterylnie czysta :nunu: ale i tak czasem się trafi dekielek z którego pocieknie(szczególnie na zimnym silniku) Z doświadczenia wiem,a raczej nie wiem od czego to zależy :mysli: czasem trzeba założyć nowy dekielek i jest git,czasem jeszcze jedną nową uszczelkę z nowego kompletu... Reasumując,przy tej naprawie to czystość i skrupulatność jest górą. Pozdrawiam.
C 200 CDI 2004
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

marek grunenberg pisze:Powiem Ci szczerze... mocno,ale z umiarem.
... ja skończyłem chyba na 20Nm
ale co ważniejsze przygotuj sobie dobre (markowe) torxy i najlepiej klucz udarowy
do odkręcenia dekli
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”