Kontrolka silnika zapala się co jakiś czas

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 2082
Rejestracja: 26 kwie 2009, o 17:20
VIN: WDB2030461F911681
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort.

Post autor: noc »

Na pewno taki odczyt da bezpośrednią diagnozę lub przynajmniej przybliży problem.
Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K

Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
w0wacik
Użytkownik
Posty: 674
Rejestracja: 26 paź 2009, o 15:19
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: w0wacik »

Grześ2000 pisze:Witam,
Ja nie mam w samochodzie instalacji gazowej. Ponadto tankuję zawsze dobre paliwo ( tak mi się wydaje ) na shellu. Ostatnio też mechanik mówił coś o powietrzu dodatkowym..., zaworze tego powietrza. Co o tym sądzicie?
Co do paliwa z Shella, to mam bardzo, ale to bardzo bardzo mieszane odczucia co do jakości... W poprzedniej firmie, jak były te straszne mrozy, zamarzly prawie wszystkie auta, tankowane tylko i wyłącznie na Shellu.
S203 C270 CDI Avantgarde '02

"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"


Pozdrawiam

w0wacik
Awatar użytkownika
homontos
Moderator VIP
Posty: 504
Rejestracja: 4 lis 2007, o 21:58
VIN:
Lokalizacja: gdynia

Post autor: homontos »

ELM też takowy posiadam i tylko silnik możesz zdiagnozować, ale extra możesz parametry silnika widzieć a nawet sprawdzić sobie ile masz koni bo pewne programy takie parametry mogą stwierdzić. No i jest uniwersalny czyli do innych aut też pasuje.
KING
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 17 sie 2009, o 22:52
VIN:
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: KING »

Witam wcześniej pisałem ze mam problem z sądą lambdom za i przed katalizatorem problem udało mi się usunąć samemu morze to komuś pomorze w moim przypadku zakupiłem sondę przed katalizatorem oryginalną BOCHA o taki samych numerach, co stara natomiast za katalizatorem odezwał mi się wąż w kieszeni i również zakupiłem sondę firmy Bosch o takich samych parametrach działania, ale o polowe tańszą sprzedawca zapewniał mnie ze, że działanie jest takie same, lecz nic się nie zmieniło kontrolka silnika nadal się paliła, lecz ja postanowiłem, iż zakupie sondę o takich samych numerach Boscha i ku mojemu zdziwieniu odpalam auto i kontrolka samoistnie zgasła problem rozwiązał się sam nie mówię tu abyście nie kupowali zmieników lecz czasem warto zainwestować i kupić taki sam sprzęt jak oryginał. Sondę zakupiłem za 250zł a za drugą 320zł morze to i nie mało lecz za samą diagnostykę wydałem dwa razy po 120zł wiec decyzja należy do was pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 28 lis 2009, o 10:01 przez KING, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”