Problem - wycie z tyłu samochodu
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 114
- Rejestracja: 25 sie 2009, o 10:47
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Problem - wycie z tyłu samochodu
Witam nowych kolegów
Jako ze w rodzinie wszyscy prawie jezdza gwiazdami wiec i ja postanowilem kupic .
Moje autko to w203 c320 benzin 01r sedanik
Uzytkuje go juz 6 m-cy i chyba kupilem jakis wadliwy
Robiłem juz :
-regeneracja maglownicy
-regeneracja pompy wspomagania
-regeneracja(naprawa wału napedowego)
-wymieniony uszczelniacz skrzyni automatycznej
-tarcze,klocki,szczeki tył
-tarcze,klocki przód
-wymiana tylniego mostu
teraz zbliza sie servis b 155 tys km
ale pytanie z innej beczki a dokładnie 2 pytania tylko prosze nie bijcie ze tu tyle pisze i ze moze nie w temacie
1. podczas jazdy przy predkosci 60-70 km/h przy obrotach 1,5-1,7 przy stalej predkosci slysze dziwne ni to wycie ni to szum ni to pisk z okolic tylniego lewego koła,jak dodaje gazu lub odpuszczam -objaw znika most? pompa paliwa?
most juz raz wymienialem poniewaz byla w sroku dziura(kosz satelit) taka duza ze jezdzic sie nie dalo ale objawu tego co mam teraz nie bylo,objaw zaczol sie po 1-2 miesiacach po wymianie mostu
2.Pompa paliwa-slychac bzyczenie oraz wibracje pod tylnia kanapa (lewa strona-zbiornik paliwa ) objaw znika gdy:
-mam mniej niz 1/4 poziomu paliwa
-lub chwilowo gdy bawie sie jakimis przyciskami np.el.szyb
3.znikajacy ten cholerny wyswietlacz gdy jest ciepło ale to juz "norma"
Jako ze w rodzinie wszyscy prawie jezdza gwiazdami wiec i ja postanowilem kupic .
Moje autko to w203 c320 benzin 01r sedanik
Uzytkuje go juz 6 m-cy i chyba kupilem jakis wadliwy
Robiłem juz :
-regeneracja maglownicy
-regeneracja pompy wspomagania
-regeneracja(naprawa wału napedowego)
-wymieniony uszczelniacz skrzyni automatycznej
-tarcze,klocki,szczeki tył
-tarcze,klocki przód
-wymiana tylniego mostu
teraz zbliza sie servis b 155 tys km
ale pytanie z innej beczki a dokładnie 2 pytania tylko prosze nie bijcie ze tu tyle pisze i ze moze nie w temacie
1. podczas jazdy przy predkosci 60-70 km/h przy obrotach 1,5-1,7 przy stalej predkosci slysze dziwne ni to wycie ni to szum ni to pisk z okolic tylniego lewego koła,jak dodaje gazu lub odpuszczam -objaw znika most? pompa paliwa?
most juz raz wymienialem poniewaz byla w sroku dziura(kosz satelit) taka duza ze jezdzic sie nie dalo ale objawu tego co mam teraz nie bylo,objaw zaczol sie po 1-2 miesiacach po wymianie mostu
2.Pompa paliwa-slychac bzyczenie oraz wibracje pod tylnia kanapa (lewa strona-zbiornik paliwa ) objaw znika gdy:
-mam mniej niz 1/4 poziomu paliwa
-lub chwilowo gdy bawie sie jakimis przyciskami np.el.szyb
3.znikajacy ten cholerny wyswietlacz gdy jest ciepło ale to juz "norma"
Ostatnio zmieniony 26 sie 2009, o 19:46 przez baca_cwaniak, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
Była Ci znana przeszłość auta? Auto z USA?
Z tym "wyciem" - wymiana mostu na inny wcale nie oznacza, że ten drugi za jakiś czas też się nie skończy.... Pytanie jak tam z olejem. Czy był wymieniany, jeżeli tak, to na jaki? Często przy tej prostej czynności zalicza się "wtopy" Znaczy leje nie to co trzeba i most zaczyna wyć.
Z tym "wyciem" - wymiana mostu na inny wcale nie oznacza, że ten drugi za jakiś czas też się nie skończy.... Pytanie jak tam z olejem. Czy był wymieniany, jeżeli tak, to na jaki? Często przy tej prostej czynności zalicza się "wtopy" Znaczy leje nie to co trzeba i most zaczyna wyć.
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
-
- Użytkownik
- Posty: 114
- Rejestracja: 25 sie 2009, o 10:47
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
T jest norma, bo zbiornik ma 2 komory i tak jest taka pompka, co przepompowuje paliwo pomiędzy komorami.2.Pompa paliwa-slychac bzyczenie oraz wibracje pod tylnia kanapa (lewa strona-zbiornik paliwa ) objaw znika gdy:
-mam mniej niz 1/4 poziomu paliwa
-lub chwilowo gdy bawie sie jakimis przyciskami np.el.szyb
U nas coś takiego jakby ciche wycie pojawiło się po zmianie opon na letnie. Jest to takie ciche wycie, które ginie przy szybszej i wolniejszej jeździe. W związku z tym, że większość wyjazdów to wyjazdy całą rodziną lub prawie, to ja prowadzę i hałas słyszałem z prawej strony samochodu, ale kiedyś tato prowadził i słychać to było z lewej. Siadłem z tyłu na środu i wycie było równomierne z obu stron. Jako, że u nas pojawiło się to po zmianie opon na letnie, więc przyczyna jest jasna - opony.baca_cwaniak pisze:1. podczas jazdy przy predkosci 60-70 km/h przy obrotach 1,5-1,7 przy stalej predkosci slysze dziwne ni to wycie ni to szum ni to pisk z okolic tylniego lewego koła,jak dodaje gazu lub odpuszczam -objaw znika most? pompa paliwa?
most juz raz wymienialem poniewaz byla w sroku dziura(kosz satelit) taka duza ze jezdzic sie nie dalo ale objawu tego co mam teraz nie bylo,objaw zaczol sie po 1-2 miesiacach po wymianie mostu
P.S. Opony - deszczówki Pirelli, które z racji na niezbyt wysoki bierznik i to wycie na jesieni zakończą żywot.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
-
- Użytkownik
- Posty: 114
- Rejestracja: 25 sie 2009, o 10:47
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
-
- VIP
- Posty: 8
- Rejestracja: 19 kwie 2009, o 20:24
- VIN:
- Lokalizacja: plawno
-
- Użytkownik
- Posty: 61
- Rejestracja: 22 maja 2009, o 12:13
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
-
- VIP
- Posty: 8
- Rejestracja: 19 kwie 2009, o 20:24
- VIN:
- Lokalizacja: plawno