Wspomaganie kierownicy
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 8 gru 2009, o 19:29
- VIN:
- Lokalizacja: polichna
-
- Użytkownik
- Posty: 21
- Rejestracja: 31 gru 2008, o 19:14
- VIN:
- Lokalizacja: Stargard Szczecinski
-
- Użytkownik
- Posty: 674
- Rejestracja: 26 paź 2009, o 15:19
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Do wspomagania zielony, Mercedesa z ASO.icemens pisze:OlO pisze:Dzieki Wesoł, jutro tam zajrze
JUZ ZALATWIONE, WYSTARCZYLO DOSLOWNIE NIECALE POL SZKLANKI I WSPOMAGANIE ODRAZU LEPIEJ DZIALA (CISZEJ).
jaki to olej trzeba dolać
S203 C270 CDI Avantgarde '02
"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"
Pozdrawiam
w0wacik
"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"
Pozdrawiam
w0wacik
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
-
- Użytkownik
- Posty: 674
- Rejestracja: 26 paź 2009, o 15:19
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Bo on taki jest cholera wie jaki. Zielonkawy świeży, a po odpaleniu i przepompowaniu robi się taki brązowawo-zielony. Aczkolwiek po tym jak przepuściłem przez układ 5 litrów wszelakich płynów, jak mi strzelił wąż od maglownicy, to teraz płyn mam zdecydowanie bardziej zielonyV126 pisze:Nie zawsze u nas był brązowy/brunatny (lany przez ASO Leoni -> Monako, albo Lion).w0wacik pisze:Do wspomagania zielony
S203 C270 CDI Avantgarde '02
"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"
Pozdrawiam
w0wacik
"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"
Pozdrawiam
w0wacik
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
-
- Użytkownik
- Posty: 919
- Rejestracja: 14 mar 2009, o 09:15
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
-
- Użytkownik
- Posty: 919
- Rejestracja: 14 mar 2009, o 09:15
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
-
- Użytkownik
- Posty: 674
- Rejestracja: 26 paź 2009, o 15:19
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Jeśli nie masz nivomatu to nic nie powinno się stać. Praktykuję się, aby pomóc pompie (niestety głównie przez handlarzy) lanie nawet ATF'a czerwonego do wspomagania, jeśli pompa ma zamiar zdechnąć. ATF jest gęstszy niż ten zielony Mercowy, i mniej pompa może go puszczać na zewnątrz i wytworzy większe ciśnienie. Ten zielony gęstością przypomnina zielony LHM do Citroena, a norma jaką powinien spełniać to 345.0. Citroena jest bardziej fosforyzujący, Mercedesa bardziej trawiasto zielony.V126 pisze:Niedobrze, bo po dziurze w przewodzie (a wszystkiego pewnie nie wygoniło) zalaliśmy czerwonego Dextrona.
S203 C270 CDI Avantgarde '02
"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"
Pozdrawiam
w0wacik
"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"
Pozdrawiam
w0wacik
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
-
- Użytkownik
- Posty: 674
- Rejestracja: 26 paź 2009, o 15:19
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
No bo teoretycznie się leje, ale jak ma się niesprawną pompę i chce się ją np. wyciszyć przy sprzedaży auta. Jeśli nie masz nivo to wszystko powinno być okV126 pisze:No to jest Mobil ATF Typ D (Dextron), na butelce niby jest skrzynia automatyczna, ale wszyscy mówią, że to do wspomagania się leje.
P.S. Nie mam Nivomatu.
S203 C270 CDI Avantgarde '02
"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"
Pozdrawiam
w0wacik
"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"
Pozdrawiam
w0wacik
- jjanicki
- VIP
- Posty: 780
- Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
- VIN: WDD2122251A291175
- Lokalizacja: Szczecin, PL
TUTAJ zobaczcie sobie oleje do standardowych układów wspomagania (bez wspólnej pompy NIVO). Specyfikacja 236.3.
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
-
- Użytkownik
- Posty: 674
- Rejestracja: 26 paź 2009, o 15:19
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Nivo=nivomat . Mój nawalił, nie poziomuje się jak trzeba i najchętniej bym go wywalił...V126 pisze:No i gitara, Nivo nie mam, Nivomatu tym bardziej (czasami szkoda, hudropneumatyczne samopoziomujące się zawieszenie, to to co tygryski lubią najbardziej, ale jak nawali, co się często zdarza, to czarna rozpacz w biały dzień).
S203 C270 CDI Avantgarde '02
"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"
Pozdrawiam
w0wacik
"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"
Pozdrawiam
w0wacik