Falujące obroty!
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 65
- Rejestracja: 7 wrz 2008, o 13:33
- VIN:
- Lokalizacja: lisburn
u mnie falowanie jest nawet w lecie. a co do metalicznego glosu to tez mialem, ale okazalo sie ze to byl filtr powietrza, wystarczylo wymienic dwie gumki przez krore jest przykrecony filtr.
wracajac do falowania to troszke ustalo, ale nie wiem czy po zmianie stacji benzynowej, czy po wlanie preparatu ktory jak reklamuja czysci wtryskiwacze. Nigdy nie wierzylem w taki preparat, tlumaczac sobie gdyby byl skuteczny to wszystkie koncerny paliwowe by go dodawaly:P
pozdrawiam
wracajac do falowania to troszke ustalo, ale nie wiem czy po zmianie stacji benzynowej, czy po wlanie preparatu ktory jak reklamuja czysci wtryskiwacze. Nigdy nie wierzylem w taki preparat, tlumaczac sobie gdyby byl skuteczny to wszystkie koncerny paliwowe by go dodawaly:P
pozdrawiam
-
- Użytkownik
- Posty: 29
- Rejestracja: 4 paź 2008, o 19:13
- VIN:
- Lokalizacja: Białystok
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
-
- Użytkownik
- Posty: 29
- Rejestracja: 4 paź 2008, o 19:13
- VIN:
- Lokalizacja: Białystok
- kichcio
- Użytkownik
- Posty: 756
- Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
- VIN: WDB2030451A000000
- Lokalizacja: Radom
-
- Użytkownik
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 lis 2008, o 22:20
- VIN:
- Lokalizacja: wielkopolska
wydaje mi sie ze serwisant ma racje co do tego ze winny jest regulator.
wczoraj pojechalam do pewnego "specjalisty", zrobil test z ktorego wyszlo ze wtryski pracuja idealnie, wiec to musi byc regulator. powiedzial bym przyjechala jeszcze rano jak bedzie zimny. no i tak tez dzis zrobilam, silnik mial okolo 50 st, gosc zrobil ponowny test (tylko ze na ten mnie juz nie zaprosil) i nagle zmienil zdanie, bo stwierdzil ze na bank to wtrysk pierwszy lub czwarty. by byc pewnym ktory to, poprosil bym zostawila auto do drugiego dnia.
nie mam do goscia zaufania, bo ponoc po naprawie rachunki sa kilkakrotnie wyzsze niz bylo uzgadniane a w dodatku wymienia co sie da na jakies stare gów...
wiec pozostaje mi zamowic regulator i poprosic kumpla o wymiane.
czy ktos wie ile taki kosztuje?
dam znac jak pracuje moj miętuś po wymianie.
dzieki za podpowiedzi i pomoc
pozdrawiam
wczoraj pojechalam do pewnego "specjalisty", zrobil test z ktorego wyszlo ze wtryski pracuja idealnie, wiec to musi byc regulator. powiedzial bym przyjechala jeszcze rano jak bedzie zimny. no i tak tez dzis zrobilam, silnik mial okolo 50 st, gosc zrobil ponowny test (tylko ze na ten mnie juz nie zaprosil) i nagle zmienil zdanie, bo stwierdzil ze na bank to wtrysk pierwszy lub czwarty. by byc pewnym ktory to, poprosil bym zostawila auto do drugiego dnia.
nie mam do goscia zaufania, bo ponoc po naprawie rachunki sa kilkakrotnie wyzsze niz bylo uzgadniane a w dodatku wymienia co sie da na jakies stare gów...
wiec pozostaje mi zamowic regulator i poprosic kumpla o wymiane.
czy ktos wie ile taki kosztuje?
dam znac jak pracuje moj miętuś po wymianie.
dzieki za podpowiedzi i pomoc
pozdrawiam
C220 CDI 2000 auto eleg.
- kichcio
- Użytkownik
- Posty: 756
- Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
- VIN: WDB2030451A000000
- Lokalizacja: Radom
-
- Użytkownik
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 lis 2008, o 22:20
- VIN:
- Lokalizacja: wielkopolska
przeprszam
i dzieki
[ Dodano: 2008-12-28, 22:08 ]
witam ponownie!
obiecałam, że jak zrobię wymiankę to dam znać...
cóż, nie kupiłam jeszcze tego regulatora, bo...
wymieniłam termostat i teraz dopiero wiedzę, że grzeje szybciej i temp. nie spada...
wymieniłam też przepływomierz, choć raczej to nie miało związku, no ale pomyślałam, że skoro mój MIĘTUŚ ma już jakieś 150tys to warto... no i poczułam, że potrzeba mu było tej świerzości...
ale co do falowania obrotów to nic się nie zmieniło, no może tylko to, że odkryłam coś takiego jak Heater Booster... otóż w moim kompie funkcja była ustawiona na AUTO i obroty falowały...natomiast jak wyłączyłam tę funkcję, to silnik nawet zimny pracuje idealnie i ani razu nie zafaluje!
więc ma ktoś pomysł co mam kupić by nie falowało?
a tak dla info to regulator w serwisie kosztuje około 780zł
i dzieki
[ Dodano: 2008-12-28, 22:08 ]
witam ponownie!
obiecałam, że jak zrobię wymiankę to dam znać...
cóż, nie kupiłam jeszcze tego regulatora, bo...
wymieniłam termostat i teraz dopiero wiedzę, że grzeje szybciej i temp. nie spada...
wymieniłam też przepływomierz, choć raczej to nie miało związku, no ale pomyślałam, że skoro mój MIĘTUŚ ma już jakieś 150tys to warto... no i poczułam, że potrzeba mu było tej świerzości...
ale co do falowania obrotów to nic się nie zmieniło, no może tylko to, że odkryłam coś takiego jak Heater Booster... otóż w moim kompie funkcja była ustawiona na AUTO i obroty falowały...natomiast jak wyłączyłam tę funkcję, to silnik nawet zimny pracuje idealnie i ani razu nie zafaluje!
więc ma ktoś pomysł co mam kupić by nie falowało?
a tak dla info to regulator w serwisie kosztuje około 780zł
C220 CDI 2000 auto eleg.
- koko115
- Użytkownik
- Posty: 211
- Rejestracja: 6 kwie 2008, o 22:26
- VIN:
- Lokalizacja: Małopolska
masz racje, tez mi obroty zaczęły falować tak gdzieś od miesiąca. Wyłączyłem dzisiaj hiter booster i obroty już nie falują. tylko co ma hiter booster z falowaniem obrotów. Może pobiera tak dużo energi że obciąża zbytnio alternator, i dla tego tak się to objawia ?
W204 C320 CDI 224KM, 2007r, Avantgarde, Sedan .:WDD2040221A097417:.
W203 C220 CDI 143KM, 2002r, Elegance, Sedan .:WDB2030061A409823:.
W203 C180 143KM, 2006r, Classic, Coupe .:WDB2037421A937121:.
W203 C220 CDI 143KM, 2002r, Elegance, Sedan .:WDB2030061A409823:.
W203 C180 143KM, 2006r, Classic, Coupe .:WDB2037421A937121:.
- mugger
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
- VIN:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
-
- VIP
- Posty: 502
- Rejestracja: 12 cze 2008, o 12:14
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
Ja sobie latem przestawilem z ustawień Auto na ustawienia zwiazane z przycikiem EC.
I własnie nie zakumałem że jak wyłaczyłem EC lub właczyłem odparowanie szyb to miało to zwiazem z uruchomieniem podgrzewania.
Przy wyłaczonym podgrzewaniu silnik po 7 kilometrzach = 17 minutach wczoraj osiagał przy -5 50 stopni. Zauważyłem też że stojąc w korku temperatura spadała o jakieś 5 stopi.
Dzisiaj przy -10 i właczonym podgrzewaniu ten sam dystans osiągnął coś koło 65 stopni.
Ale tak jak wam obroty falowały i nieraz swiatłka przygasały- tak na początku przez jakieś 10 minut od właczenia podgrzewania.
I własnie nie zakumałem że jak wyłaczyłem EC lub właczyłem odparowanie szyb to miało to zwiazem z uruchomieniem podgrzewania.
Przy wyłaczonym podgrzewaniu silnik po 7 kilometrzach = 17 minutach wczoraj osiagał przy -5 50 stopni. Zauważyłem też że stojąc w korku temperatura spadała o jakieś 5 stopi.
Dzisiaj przy -10 i właczonym podgrzewaniu ten sam dystans osiągnął coś koło 65 stopni.
Ale tak jak wam obroty falowały i nieraz swiatłka przygasały- tak na początku przez jakieś 10 minut od właczenia podgrzewania.
-
- Użytkownik
- Posty: 65
- Rejestracja: 7 wrz 2008, o 13:33
- VIN:
- Lokalizacja: lisburn
-
- Użytkownik
- Posty: 67
- Rejestracja: 24 sty 2009, o 22:11
- VIN:
- Lokalizacja: wrocław
Witam serdecznie. Mam problem z tym, że moją W203 z 2002 r (benzyna) sporadycznie "rzuca" na postoju gdy trzymam na DRivie na hamulcu. Z tego co wyczytałem w postach to może to mieć związek z falowaniem obrotów (u mnie też to występuje). Co z tym regulatorem ciśnienia paliwa?? Czy w końcu wymieniłaś ten bajer i czy to pomogło?? czy powinienem się już przyzwyczaić do tej usterki. POZDRAWIAM.
-
- VIP
- Posty: 55
- Rejestracja: 19 sty 2009, o 17:02
- VIN:
- Lokalizacja: Konin
Witam
U mnie też czasami falują obroty i sporadycznie zatrzęsie całym samochodem . Heater Booster wyłączyłem i jakiś czas był spokój. Teraz robi się cieplej i takie objawy występują w moim wozie. Gdzie szukać przyczyny ?? Dzieje się tak na wolnych obrotach jak troche pojeżdże na zimnym silniku tego nie zauważyłem.
Pozdrawiam
w203 220 CDI 2001r.
U mnie też czasami falują obroty i sporadycznie zatrzęsie całym samochodem . Heater Booster wyłączyłem i jakiś czas był spokój. Teraz robi się cieplej i takie objawy występują w moim wozie. Gdzie szukać przyczyny ?? Dzieje się tak na wolnych obrotach jak troche pojeżdże na zimnym silniku tego nie zauważyłem.
Pozdrawiam
w203 220 CDI 2001r.
- lenio100
- Użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 cze 2009, o 22:47
- VIN:
- Lokalizacja: kielce
Falujące obroty!
Witam wszystkich.
Mam pytanie jaką potęcjalną przyczyną przy uruchamianiu zimnego silnika jest dosyć glośny warkot dodam że wydech jest cały,po osiągnięciu temperatury okolo 1 minuty silnik pracuje normalnie.
Dodatkowym problemem jest iż kiedy jest zimny i kiedy wciąż słychać głośną pracę falują obroty silnika pomiędzy 500 a 1200rpm!
Kolejną sprawą jest iż kiedy już jeżdże i silnik jest już ciepły, czasem kiedy wrzucę bieg jałowy, obroty spadają do 500 na chwilę!
Proszę o pomoc gdyż naprawdę nie wiem co mam z tym zrobić.
Nadminiam iż kasowalem błąd zbyt bogatej mieszanki kilka dni temu!
Zmieniłem świece na orginalne Mercedesa odpowiednie do tego modelu (C180 2.0 benzyna 2002r)
Bardzo proszę o pomoc!
Mam pytanie jaką potęcjalną przyczyną przy uruchamianiu zimnego silnika jest dosyć glośny warkot dodam że wydech jest cały,po osiągnięciu temperatury okolo 1 minuty silnik pracuje normalnie.
Dodatkowym problemem jest iż kiedy jest zimny i kiedy wciąż słychać głośną pracę falują obroty silnika pomiędzy 500 a 1200rpm!
Kolejną sprawą jest iż kiedy już jeżdże i silnik jest już ciepły, czasem kiedy wrzucę bieg jałowy, obroty spadają do 500 na chwilę!
Proszę o pomoc gdyż naprawdę nie wiem co mam z tym zrobić.
Nadminiam iż kasowalem błąd zbyt bogatej mieszanki kilka dni temu!
Zmieniłem świece na orginalne Mercedesa odpowiednie do tego modelu (C180 2.0 benzyna 2002r)
Bardzo proszę o pomoc!