Falujące obroty!
Moderator: Dziki Mar
- zabarydla
- Użytkownik
- Posty: 56
- Rejestracja: 12 lip 2011, o 16:40
- VIN:
- Lokalizacja: Szczecin / Newcastle
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- zabarydla
- Użytkownik
- Posty: 56
- Rejestracja: 12 lip 2011, o 16:40
- VIN:
- Lokalizacja: Szczecin / Newcastle
Po wstepnej porannej diagnozie Kolego V12 mogę stwierdzic że prawdopodobnie Twoja diagnoza byla trafna ale jak to napisales potrzebuje paru dni na to. Odpalilem silniczek na automatycznym ustawieniu Heat.B. i po okolo minucie silnik zaczal falowac,po czym H.B wylaczylem i tak jak by obroty wracaly do normy,po czym znowu zalaczylem H.B i obrociki wrucily do bujania w oblokach..:> Teraz moje pytanko brzmi: jeżeli masz racje i jest problem w H.B to jak się do tego zabrac,sprawdzic lub wymienic?? Pozdrawiam.
jeżdzę bo lubię!!:)
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
- zabarydla
- Użytkownik
- Posty: 56
- Rejestracja: 12 lip 2011, o 16:40
- VIN:
- Lokalizacja: Szczecin / Newcastle
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Ja mam zawsze H.B. na auto i nie telepie. Ogólnie panowie trochę chyba zagalopowaliście się skoro, że Mercedes zrobiłby takie cudo, które zamiast podnosić komfort jazdy, to wręcz go obniża (bądź co bądź to jest Mercedes). Jeśli tak miałoby to pracować, to pozostaliby przy starszym rozwiązaniu, czyli Webaście pracującym jako dogrzewanie spalinowe.
Jak sprawdzić tą zakałę? Ciężko. Można na Star Diagnosis, ale z tego co pamiętał, co pisał noc to też nie jest takie proste, ale może ja coś źle zrozumiałem. Można niby też to wyjąć, rozebrać i sprawdzać miernikiem, ale to jest przykręcone do boku bloku nad rozrusznikiem, więc raz, że trzeba spuszczać płyn, a dwa, że dostęp pod psem (w W210 było obok zbiornika wyrównawczego).
To jest sterowane potężnymi tranzystorami i niema bezpieczników, dlatego jak jest zwarcie to nic się nie przepala. Błędu też to nie pokaże. Dużo jest systemów, które nie pokazują błędu. Zauważ, że na przykład tryb awaryjny włącza się bez komunikatu na wyświetlaczu.zabarydla pisze:Przeciez od jakich kolwiek zwarc itp..sa bezpieczniki a i komputer zapewne by cos zaczal pokazywac...
Jak sprawdzić tą zakałę? Ciężko. Można na Star Diagnosis, ale z tego co pamiętał, co pisał noc to też nie jest takie proste, ale może ja coś źle zrozumiałem. Można niby też to wyjąć, rozebrać i sprawdzać miernikiem, ale to jest przykręcone do boku bloku nad rozrusznikiem, więc raz, że trzeba spuszczać płyn, a dwa, że dostęp pod psem (w W210 było obok zbiornika wyrównawczego).
Ostatnio zmieniony 20 paź 2011, o 19:13 przez V126, łącznie zmieniany 1 raz.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
-
- Użytkownik
- Posty: 22
- Rejestracja: 30 sie 2011, o 20:48
- VIN:
- Lokalizacja: UK/CK
Falowanie i spadanie...
Mam podobny problem tylko o jaki rodzaj falowania chodzi? Moj samochod po odpaleniu przez pare sekund pracuje dobrze a poziej obroty silnika zaczynaja falowac. Ale to do takiego stopnia, ze czasami wydaje mi sie, ze zgasnie.
Podrawiam
Podrawiam
wiec co no jak no wlasnie 5 10 16?
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- zabarydla
- Użytkownik
- Posty: 56
- Rejestracja: 12 lip 2011, o 16:40
- VIN:
- Lokalizacja: Szczecin / Newcastle
-
- Użytkownik
- Posty: 22
- Rejestracja: 30 sie 2011, o 20:48
- VIN:
- Lokalizacja: UK/CK
hmmm
Nie jestem pewny ale wydaje mi sie, ze taki objaw falujacych obrotow wystepuje w momencie gdy wlaczam jakis bieg a gdy jest na P i N jest ok. Co moze byc tego przyczyna?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
wiec co no jak no wlasnie 5 10 16?
-
- Użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 26 cze 2011, o 07:05
- VIN:
- Lokalizacja: Kłobuck
faluje na wolych obrotach
proszę o pomoc rano na zimnym silniku po zapaleniu falują obroty i zapala się napis esp workschop nie reaguje na dodanie gazu po zgaszeniu i odczekaniu około 5 minut wszystko działa poprawnie gdzie szukać błędów
mercedes 1.8 kompresor 2003r.
-
- Użytkownik
- Posty: 17
- Rejestracja: 24 maja 2008, o 13:58
- VIN:
- Lokalizacja: Kraków
glab,
miałem podobne objawy jak Ty tylko ze ja mam C200K. A sprawa wygląda tak że pewnie masz brak komunikacji między modułem ESP a głównym sterownikiem silnika i z automatu uruchamiany jest tryb awaryjny Możliwe że masz uszkodzony jakiś czujnik od ESP i tak się dzieje. Podpięcie pod SD i diagnostyka powie wszystko U mnie zabawa zakończyła się na tym że musiałem wgrywać nowe oprogramowanie do sterownika bo auto w ogóle nie jeździło i niestety kosztowało mnie to 900zł
miałem podobne objawy jak Ty tylko ze ja mam C200K. A sprawa wygląda tak że pewnie masz brak komunikacji między modułem ESP a głównym sterownikiem silnika i z automatu uruchamiany jest tryb awaryjny Możliwe że masz uszkodzony jakiś czujnik od ESP i tak się dzieje. Podpięcie pod SD i diagnostyka powie wszystko U mnie zabawa zakończyła się na tym że musiałem wgrywać nowe oprogramowanie do sterownika bo auto w ogóle nie jeździło i niestety kosztowało mnie to 900zł
C200K ASB 2000r. AVANTGARDE
-
- Użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 13 lis 2011, o 16:12
- VIN:
- Lokalizacja: Ostrowiec Św
Witam.. Ostatnio napotkałem w moim MB następujacy problem... na ciepłym silniku jadąc juz jakis czas w trasie srednio 140 150 km/h stanałem na skrzyzowaniu i obroty zaczely mi falowac od 500-1300 no i postanowiłem to sprawdzic i no i niestety się to powtórzyło.. MB c180 kompressor sport coupe. Co może być przyczyną takiego falowania?
-
- Użytkownik
- Posty: 136
- Rejestracja: 6 gru 2011, o 16:32
- VIN:
- Lokalizacja: Wlkp
- Kontakt:
Koledzy ja też mam problem z falującymi obrotami w c220 cdi 143 KM 2003r. Włączyłem tryb serwisowy ale nie przytrzymując 40 sekund ten guzik tylko trzy szybkie wduszenia przycisku po lewej stronie wyświetlacza Chciałem wyłączyć ten podgrzewacz ale u mnie nie ma czegoś takiego jak HEATING BOOSTER. Język mam ustawiony na angielski, może to się jakoś inaczej nazywa czy jak
-
- Użytkownik
- Posty: 318
- Rejestracja: 24 kwie 2010, o 00:29
- VIN:
- Lokalizacja: Birmingham
To się nie tak włącza, tutaj nie jest Ci potrzebny tryb serwisowy żeby go wyłączyć. Wchodzisz do normalnego MENU z poziomu przycisków na kierownicy (musisz wejść w ustawienia używając tych przycisków z lewej strony kierownicy, takie kwadraciki)Luigi82 pisze:Włączyłem tryb serwisowy ale nie przytrzymując 40 sekund ten guzik tylko trzy szybkie wduszenia przycisku po lewej stronie wyświetlacza
Było W203 220 CDI Avantgarde, 2000 rok
Był Łoś volvo S60 2.4 D5, 2005 r.
I znowu wróciła gwiazda tym razem w211
Był Łoś volvo S60 2.4 D5, 2005 r.
I znowu wróciła gwiazda tym razem w211