Strona 1 z 1

M111.951 a m111.955

: 16 lut 2024, o 10:18
autor: Banan666
Witam Pany i Panie!

Szybkie pytanie.
Słupek z m111.951 jest taki sam jak m111.955?
W sensie wymienny p&p?

Re: M111.951 a m111.955

: 16 lut 2024, o 12:13
autor: polofix
Inne. 951 bez kompresora, 955 odprężony z kompresorem. Plus pojemność misy olejowej, inny osprzęt.

Re: M111.951 a m111.955

: 19 lut 2024, o 15:45
autor: Banan666
Dzięki. A jak mam ecumaster classic, swap z 951 na 955 albo 2.3 w kompresorze z serii m111 (nie pamietam kodu) odbędzie się w miarę bezproblemowo?

Re: M111.951 a m111.955

: 19 lut 2024, o 21:46
autor: polofix
W mercedesie nie jest to takie proste. Musiał byś mieć całego dawcę. Bo jeśli chodzi o szczegóły, to nawet wał napędowy jest inny, nie mówiąc o wiązce, sterowniku, dodatkowo intercoolerze, i masie innych rzeczy. Sądzę, że w wolnossącym masz nawet tarcze najmniejsze jakie istnieją w tym modelu, a robiąc swap to pewnie do ostrzejszej jazdy trzeba by heble dać większe.

Re: M111.951 a m111.955

: 21 lut 2024, o 00:10
autor: Banan666
Wiesz, w w202 zmieniałem słupek z 1.8 na 2.3, m111 i nawet sterownika nie trzeba było ruszać, działało idealnie. Wypluwało 150 kunia na sterowniku od 1.8 i 600 zeta kosztował silnik z palety. Miał być słupek, a przyszło z osprzętem. To się zastanawiam, czy tu nie byłoby tak samo. Szybki tuning za pół darmo. Wstawić intercooler też nie problem. Ale robić całego szczepana do zimowego wojownika to aż tak bardzo to mi się nie chce. Buda nie rokuje aż tak bardzo, żeby w to pchać dużo cebulionów i szpery do tego nie mogę znaleźć.

Re: M111.951 a m111.955

: 21 lut 2024, o 12:51
autor: polofix
Tak jest w przypadku wolnossących jednostek. Wyjmujesz stary, kładziesz drugi i ewentualnie większe wtryski Tutaj dochodzi przepustnica kompresora sterowana elektronicznie, także pewnie wiązka, sterownik do przekładki.