W203 ściąga w prawo
: 4 kwie 2023, o 16:30
Witam szanowne grono,
Mam dosyć skomplikowany problem z moim w203 1.8 k 2006r.
Wiem że ten problem może mieć wiele przyczyn, przejrzałem już wszystkie posty na ten temat próbując przy tym naprawiać ten problem i nie ma efektów. Możliwe że mój problem jest dosyć unikatowy. Nie mniej jednak proszę o pomoc.
Auto ciągnie w prawo kiedy się puści kierownicę na prostej drodze. Kiedy chce kontrować do jazdy na wprost to muszę kierownicę trzymać tak około "godz 11.30". Trzymanie kierownicy na wprost nie daje efektu. Taki efekt jest kiedy utrzymuje stałą prędkość jadąc na wprost. Kiedy puszczę gaz auto ucieka w lew(trzymam dalej w pozycji 11.30).
Oddałem auto ostatnio do mechanika w celu sprawdzenia luzów w maglownicy i ogólnie jeszcze raz sprawdzenia zawieszenia. Według niego wszytko jest w porządku.
Według niego w tym przypadku wadliwy będzie czujnik kąta skrętu kierownicy.
Według innego mechanika czujnik kąta skrętu w tym modelu nie występuje.
Pytanie gdzie leży prawda i jak to naprawić. Nie ukrywam że taka jazda jest dosyć niebezpieczna.
Wymieniłem już praktycznie wszystko co mogło wpłynąć na takie zachowanie samochodu, lista poniżej:
- Zawieszenie tył kompletne razem z samym wózkiem i tulejami wózka. Wózek jest po regeneracji.
- Wachacze przód
- Drążki stabilizatora
- Amortyzatory
- Końcówki drążków
Geometria ustawiona, nie wiem czy dobrze, dorzucam zdjęcie.
Proszę o pomoc, sugestie co dalej robić.
Kupę pieniędzy już wydałem w tym kierunku i dalej nie ma efektów.
Mam dosyć skomplikowany problem z moim w203 1.8 k 2006r.
Wiem że ten problem może mieć wiele przyczyn, przejrzałem już wszystkie posty na ten temat próbując przy tym naprawiać ten problem i nie ma efektów. Możliwe że mój problem jest dosyć unikatowy. Nie mniej jednak proszę o pomoc.
Auto ciągnie w prawo kiedy się puści kierownicę na prostej drodze. Kiedy chce kontrować do jazdy na wprost to muszę kierownicę trzymać tak około "godz 11.30". Trzymanie kierownicy na wprost nie daje efektu. Taki efekt jest kiedy utrzymuje stałą prędkość jadąc na wprost. Kiedy puszczę gaz auto ucieka w lew(trzymam dalej w pozycji 11.30).
Oddałem auto ostatnio do mechanika w celu sprawdzenia luzów w maglownicy i ogólnie jeszcze raz sprawdzenia zawieszenia. Według niego wszytko jest w porządku.
Według niego w tym przypadku wadliwy będzie czujnik kąta skrętu kierownicy.
Według innego mechanika czujnik kąta skrętu w tym modelu nie występuje.
Pytanie gdzie leży prawda i jak to naprawić. Nie ukrywam że taka jazda jest dosyć niebezpieczna.
Wymieniłem już praktycznie wszystko co mogło wpłynąć na takie zachowanie samochodu, lista poniżej:
- Zawieszenie tył kompletne razem z samym wózkiem i tulejami wózka. Wózek jest po regeneracji.
- Wachacze przód
- Drążki stabilizatora
- Amortyzatory
- Końcówki drążków
Geometria ustawiona, nie wiem czy dobrze, dorzucam zdjęcie.
Proszę o pomoc, sugestie co dalej robić.
Kupę pieniędzy już wydałem w tym kierunku i dalej nie ma efektów.