M271 vs M111

Tutaj zamieszczamy pytania odnośnie zakupu auta. W temacie proszę wpisać model szukanego auta np W203 C320 CDI i jak jest to VIN.

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Bobiczanw203
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 15 lis 2018, o 21:51
VIN: brak VIN

M271 vs M111

Post autor: Bobiczanw203 » 9 sty 2019, o 12:09

Witam forumowiczów. Od dłuższego czasu myślę nad zakupem w203. Czytałem dużo wątków o tych samochodach, zarówno przed liftem i polifcie. Pytanie do, Was to czy lepiej kupić w203 z silnikiem m111, czyli tzw. zgnilucha i walczyć z wszechobecna rdza czy lepiej zainwestować w model poliftingowy z nieszczęsnym M271 pod maską? Dodam że wszystkie naprawy będę robił u mechaników, ponieważ mało się orientuję w majsterkowaniemu pod maska, a nie chce nic popsuć 😉
Czytałem wątek o rozrządzie, czy to naprawdę jest taka tragedia? Jestem typem osoby, która chce mieć wszystko na tip-top, zwłaszcza z gwiazdą na masce, a nie mam zamiaru jeździć do mechanika co 40 tys. kilometrów z obawa że być może łańcuch już nadaje się do wymiany. Jestem młodą osoba, warto pchać się w tego Mercedesa? +/- prosiłbym o roczne koszty utrzymania. Jaki model/ silnik w Mercu mi polecacie?
Z góry dziękuję za Odpowiedź
PS: A może rozglądać się za E klasa?
polofix
VIP
Posty: 1300
Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
VIN:
Lokalizacja: Turek/Dobra

Re: M271 vs M111

Post autor: polofix » 9 sty 2019, o 13:25

Bobiczanw203 pisze:
9 sty 2019, o 12:09
Witam forumowiczów. Od dłuższego czasu myślę nad zakupem w203. Czytałem dużo wątków o tych samochodach, zarówno przed liftem i polifcie. Pytanie do, Was to czy lepiej kupić w203 z silnikiem m111, czyli tzw. zgnilucha i walczyć z wszechobecna rdza czy lepiej zainwestować w model poliftingowy z nieszczęsnym M271 pod maską? Dodam że wszystkie naprawy będę robił u mechaników, ponieważ mało się orientuję w majsterkowaniemu pod maska, a nie chce nic popsuć 😉
Czytałem wątek o rozrządzie, czy to naprawdę jest taka tragedia? Jestem typem osoby, która chce mieć wszystko na tip-top, zwłaszcza z gwiazdą na masce, a nie mam zamiaru jeździć do mechanika co 40 tys. kilometrów z obawa że być może łańcuch już nadaje się do wymiany. Jestem młodą osoba, warto pchać się w tego Mercedesa? +/- prosiłbym o roczne koszty utrzymania. Jaki model/ silnik w Mercu mi polecacie?
Z góry dziękuję za Odpowiedź
PS: A może rozglądać się za E klasa?
M271 kupujesz z udokumentowaną wymianą rozrządu, jak nie tzn że kota w worku.
Jak kota w worku, to musisz mieć na ewentualną naprawę. Po wymianie rozrządu jeździsz bezproblemowo co najmniej 100tys km.
M111 będzie już tylko w starej budzie, gdzie ''zgniluch'' to trochę ostro powiedziane. Trapią go powierzchowne wykwity rdzy, tak na prawdę nie do usunięcia w 100% [ten typ tak ma]. Jakie mogą być koszty utrzymania kilkunastoletniego auta? Ja wydaję na naprawy dużo, ale mam wszystko jak w zegareczku. Wybór należy do ciebie.
Jeden z ostatnich M111 kompressor
WDB2032451F248605
larry.bigl
VIP
Posty: 284
Rejestracja: 23 cze 2017, o 23:09
VIN: WDB2030161F451606
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: M271 vs M111

Post autor: larry.bigl » 9 sty 2019, o 13:46

Sztuka sztuce nierówna. Ja i moja luba mamy przedlifty, odpowiednio jej 2002 i mój 2003. U niej jest więcej problemów z rdzą, u mnie nadkole tył i jedne drzwi. Jak przymierzasz się do przedlifta to dobrze go wizualnie sprawdź. Może zdarzyć się, że wcale z blacha wcale nie będzie taka zła. U mnie przez 1,5 roku tylko te 2 elementy są kłopotliwe (raz malowałem rok temu a w tym rooku robię wymianę)
270CDI - użytkowany od Czerwca 2017
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 2645
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: M271 vs M111

Post autor: Dziki Mar » 9 sty 2019, o 15:10

Kolejny temat o niczym. Jest bardzo poradnik o zakupie.
ogolnie-o-c-klasie-w203-f1/poradnik-zan ... are_type=t

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum
Awatar użytkownika
Przybek
Użytkownik
Posty: 1053
Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
VIN: WDB2032081F659063
Lokalizacja: Łódź

Re: M271 vs M111

Post autor: Przybek » 9 sty 2019, o 18:09

Jak chcesz mieć święty spokój to weź poliftowego diesla 2.2 z automatem i jedynym problemem będzie raz na jakiś czas cos do zrobienia w zawieszeniu (chyba że masz drogi równe jak stół).
Awatar użytkownika
siwix
JuniorAdmin
Posty: 4268
Rejestracja: 26 paź 2014, o 18:38
VIN: WDB2032521F833745
Lokalizacja: Świdwin/ Buxtehude (DE)
Kontakt:

Re: M271 vs M111

Post autor: siwix » 9 sty 2019, o 20:27

Jak chcesz benzynkę polifta to z silnikiem M272 z drugiej połowy 2006r , pali dużo, odejście jest i większych problemów nie będzie.
No i radocha z V6
:!: Nie pomagam przez pw-- pytania pozostaną bez odpowiedzi
S203 M272 2.5 V6
Regulamin Forum

=> Pomogłem Kliknij :ok:
polofix
VIP
Posty: 1300
Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
VIN:
Lokalizacja: Turek/Dobra

Re: M271 vs M111

Post autor: polofix » 9 sty 2019, o 20:45

Siwix, tu chyba budżet cztero-cyfrowy. Ale kolega niech się wypowie.
Podejrzewam, że jak kupi jajko z niespodzianką, to włoży więcej niż ty chcesz za swojego.
Jeden z ostatnich M111 kompressor
WDB2032451F248605
Awatar użytkownika
siwix
JuniorAdmin
Posty: 4268
Rejestracja: 26 paź 2014, o 18:38
VIN: WDB2032521F833745
Lokalizacja: Świdwin/ Buxtehude (DE)
Kontakt:

Re: M271 vs M111

Post autor: siwix » 12 sty 2019, o 10:24

Ale ja swojej nie sprzedaję.
No właśnie wszystko zależy od budżetu.
:!: Nie pomagam przez pw-- pytania pozostaną bez odpowiedzi
S203 M272 2.5 V6
Regulamin Forum

=> Pomogłem Kliknij :ok:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc w zakupie”