Awaryjność / jakość W203

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
homontos
Moderator VIP
Posty: 504
Rejestracja: 4 lis 2007, o 21:58
VIN:
Lokalizacja: gdynia

Post autor: homontos »

A nie macie problemów z blacharką przy nadkolach ?? (rak - rdza ) ??
Awatar użytkownika
MrBrown
VIP
Posty: 628
Rejestracja: 29 lut 2008, o 02:40
VIN:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: MrBrown »

ja nie widzę nic niepokojącego (tfu, tfu)
'01 C32 AMG Carlsson CK32 RS - sprzedany
'06 Subaru WRX STi - sprzedany
searching...
Awatar użytkownika
Artur_art
VIP
Posty: 979
Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Artur_art »

:nie:
adamus28
VIP
Posty: 80
Rejestracja: 28 paź 2007, o 17:07
VIN:
Lokalizacja: Internet

Post autor: adamus28 »

ja mam pęcherzyk na masce koło grilla,lekko przy klamce i z :smutny: tyłu na klapie koło światła stopu ,denerwuje mnie to bo ładny samochód a już rdza ciekawe czy lakiernik by zrobił poprawki bez konieczności malowania całego elementu
Awatar użytkownika
Patryk
VIP
Posty: 71
Rejestracja: 15 lut 2008, o 13:55
VIN:
Lokalizacja: Miasto Stołeczne

Post autor: Patryk »

adamus28 pisze:ja mam pęcherzyk na masce koło grilla
Moim zdaniem to nie wynika z jakości, tylko z przeszłości auta.
220CDI '02 elegance, tiptronic, obsidian black metallic
album_personal.php?user_id=268
Obrazek PO MIEŚCIE
Awatar użytkownika
Karol_Szczecin
expert VIP
expert VIP
Posty: 485
Rejestracja: 24 lut 2008, o 17:39
VIN:
Lokalizacja: Szczecin/Stargard

Post autor: Karol_Szczecin »

Niestety, ale Patryk może mieć rację. Najczęściej takie pęcherzyki świadczą o naprawie wykonywanej na szybko i po kosztach :smutny:
Z drugiej strony, znajomym na 4 letniej W203 cała klapa bagażnika pordzewiała :boisie: , a auto mieli w 100% bezwypadkowe, bo byli jego pierwszymi właścicielami - auto kupione w salonie.

Pozdrawiam
Obecne:
'13 Jaguar F-Type V8 S Roadster :rotfl:
'10 NISSAN 370Z Roadster Pack 2 || :ok:
'04 MB C220 CDI Sportcoupe
'01 MB C32K AMG T-Modell :ok:
EX:
'05 MB C200 Kompressor Sportcoupe Sport Edition+
'09 MB C63 AMG || :rotfl:
adamus28
VIP
Posty: 80
Rejestracja: 28 paź 2007, o 17:07
VIN:
Lokalizacja: Internet

Post autor: adamus28 »

mój też był z polskiego salonu jestem drugim włascicielem znam jego przeszłość był sprawdzany w nie jednym servisie bezwypadkowy napewno to nie są jakieś tam pęcherze ale są już sam nie wiem :bezradny:
jarecki
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 5 lut 2008, o 13:26
VIN:
Lokalizacja: żARY

Post autor: jarecki »

Moja gwiazda ma nawinięte na kółka 240 000 (z tego ok. 50 000 po drogach ukraińskich) usterki: łącznik stabilizatora (70zł), rura od turbo (zawinięta taśmą samowulkanizującą :usmiech: ) i ..... nic więcej! Nie liczę klocków, żarówek itp... Ostatnio byłem na przeglądzie, takim solidnym z pomiarem kątów, trzepakami itd... po dokładnej obdukcji i przejrzeniu wydruków, mechanik stwierdził, że wsio jest jak w nowym aucie! sam byłem zdziwiony! Poprzednio miałem vectrę i po ukrainie nadawała się do kapitalki zawieszenia.
Mój mesiek to kombi, rocznik 2004, motorek 2,2 cdi 115 KM.
POZDRAWIAM!
MB C 200 2004 KOMBI
Awatar użytkownika
homontos
Moderator VIP
Posty: 504
Rejestracja: 4 lis 2007, o 21:58
VIN:
Lokalizacja: gdynia

Post autor: homontos »

Patryk to co powiesz na to że w moim to jak by się uparł to trzeba by było robić każde nadkole !!! walony z 4 stron ??
NIKES
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 10:58
VIN:
Lokalizacja: Sandomierz/warszawa

Post autor: NIKES »

Powiem tak. Jeżdżę W203 C220CDI 143km. Sprawuje się bez zarzutu. Wymieniony był do tej pory przepływomierz masy powietrza - mocy nie było, hamulce (tarcze, klocki, ręczny). I tyle. Samochód ma 230 tys km. przejechane. Jeżdżę nim 4 lata. Mówię o użytkowaniu go w moich rękach. Jeździ bez zarzutu. Problem jest teraz ale to moja wina, zalałem bezpieczniki i komp głupieje. Wady: gdzieś rdzewka wychodzi, klamla bagażnika nie odbija. Poci się z tylnego mostu, uszczelka głowicy też się poci i turbo. Mechanicy mówią nie ruszać tego. Poza tym Ok. Jeżdżę na pełnym syntetyku i wymieniam co 20 tys km. Grama oleju nie bierze.
map8
VIP
Posty: 31
Rejestracja: 22 lis 2007, o 12:31
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: map8 »

Panowie,
A może ta rdza to bardziej wychodzi na modelach sprzedawanych w Polsce? Może na nasz rynek "się tak nie starają"?
Albo polska sól zimową porą je załatwia...
benzik
Użytkownik
Posty: 516
Rejestracja: 26 paź 2007, o 14:53
VIN:
Lokalizacja: Trojmiasto

Post autor: benzik »

ja mam z Polski, juz 5 lat i nie ma wogole rdzy. moze tez dlatego ze jest garazowany i rzadko kiedy jest brudny.
C 200 kompressor 2004r sedan
E 250 CGI AMG sedan
Awatar użytkownika
Patryk
VIP
Posty: 71
Rejestracja: 15 lut 2008, o 13:55
VIN:
Lokalizacja: Miasto Stołeczne

Post autor: Patryk »

homontos pisze:walony z 4 stron ??
:tak: :dokuczacz:
220CDI '02 elegance, tiptronic, obsidian black metallic
album_personal.php?user_id=268
Obrazek PO MIEŚCIE
Awatar użytkownika
homontos
Moderator VIP
Posty: 504
Rejestracja: 4 lis 2007, o 21:58
VIN:
Lokalizacja: gdynia

Post autor: homontos »

Patryk pisze:
homontos pisze:walony z 4 stron ??
:tak: :dokuczacz:
:censored: :censored: :mysli: :nie: myśle że to poprostu RAK Karoserii :oczko:
Awatar użytkownika
Karol_Szczecin
expert VIP
expert VIP
Posty: 485
Rejestracja: 24 lut 2008, o 17:39
VIN:
Lokalizacja: Szczecin/Stargard

Post autor: Karol_Szczecin »

homontos pisze:Patryk napisał/a:
homontos napisał/a:
walony z 4 stron ??



myśle że to poprostu RAK Karoserii
"Ej, nie drapcie się dziewczyny" :rotfl:
Niestety, ale może faktycznie ta ilość soli tak wpływa na Mercedesy kupowane w polskich salonach... Gdy mój tata sprzedawał swoją C270 CDI nie było na niej żadnej rdzy, ale auto miało równo 3 lata, przebieg 38000 km i było cały czas garażowane, więc to nic dziwnego :usmiech: Tym znajomym rdza wyskoczyła po ok. 4 latach od zakupu i tylko na klapie bagażnika...

Pozdrawiam
Obecne:
'13 Jaguar F-Type V8 S Roadster :rotfl:
'10 NISSAN 370Z Roadster Pack 2 || :ok:
'04 MB C220 CDI Sportcoupe
'01 MB C32K AMG T-Modell :ok:
EX:
'05 MB C200 Kompressor Sportcoupe Sport Edition+
'09 MB C63 AMG || :rotfl:
ODPOWIEDZ

Wróć do „OGÓLNIE o C-klasie W203”