polofix pisze: ↑1 mar 2023, o 12:06
Żadne w203 ze skrzynią 5g nie ma takiej możliwości.
A podpowiesz jak prawidlowo zrobic to w 722.6 w ktorym sprzęgle jest korek , sprzęgło zostało wymienione lata temu na takie z korkiem , nigdzie nie moge doszukac sie jednoznacznej instrukcji , sproboje po krótce napisac jak ja to widzę prosze mnie poprawic , bede 1 raz sam wymienial olej wczesniej zrobiona byla polowiczna wymiana
a wiec tak
1 odkręcam korek miski spuszczam olej z miski odkrecam miske wymieniam filtr , czyszcze miske zakladam uszczelke przykrecam miske
2 krece na N silnikiem w prawo kolem pasowym , patrzac od przodu auta krece kolem pasowym w strone kierowcy naturalny ruch silnika az zobacze korek na wandlerze
3 odkrecam korek wylatuje olej zakrecam nowy korek oryginalny z nową podkladka powiedzmy te 14 nm wedlug instrukcji , i teraz zostaje w punkcie wielkiej niewiadomej , powiedzmy ze nazbierało sie tego oleju z tych dwoch podzespolow 7.5 litra
to jak robic dalej ? wlac odrazu w miske wszystko wlaczyc silnik i czekam az sie odpowietrzy wandler napelni olejem ?
wlac polowe tego wlaczyc motor pomieszac wajchą az załączy napęd ? wylaczyc silnik na N i dolac reszte ? do stanu ?
czy dolewac na włączonym silniku ? do stanu ?
nastepnie czy metoda oproznania sprzegla hydrokinetycznego jest w 100 proc zdrowa ? przez chwile jednak bedzie pracowalo na sucho ?
czy na 100 proc wandler pociagnie olej z miski ? czy niespodzianki są rozne ?
obawiam sie wlasnie tego zeby to wyszlo wszystko zgodnie z planem bez komplikacji bo wszystko działa pieknie , wymiana profilaktyczna
wczesniej robiona częsciowo to skrzynia odpowietrzala sie w 2-3 sekundy
i odrazu WIO
i jeszcze pytanie czy jak pokrece silnikiem recznie to musze wrocic do pozycji wyjsciowej ? czy zostawiam juz w tym miejscu jak korek ujrze na sprzegle ?
sorry za zwiłe pytania ale rozwiążą moje wątpliwosci na 100 proc
sama wymiana z miski to zabawa przy piwku , boje sie oprozniac wandler bo nie wiem co mnei spotka:-)