Strona 2 z 2

: 5 wrz 2013, o 14:17
autor: malmo221
ha ha ciekawe czy mechanik będzie wiedział co to jest jak mu to powiem

: 5 wrz 2013, o 20:23
autor: greenwitch
To jedź do takiego co to zrozumie:D

: 6 wrz 2013, o 20:52
autor: wilkm09
Gdyniak pisze:Ważne jest to, aby zachować pierwotne naprężenie łożysk wałka atakującego.
Każdy mechanik robi wielkie oczy jak mu to mówię, chciałbym prosić o więcej informacji o co chodzi bo już mnie to złości mnie to złości ze człowiek musi za mechaników myśleć co i jak należy robić :zly: co za kraj co za naród ze byle łachmyta zajmuje się mechaniką :placz:

: 6 wrz 2013, o 22:21
autor: mrbraindeath
Brak slow..

Re: wyciek z tylnego mostu

: 14 maja 2016, o 06:14
autor: szurax
Wymieniłem uszczelniacz w dyfrze, zalałem nowy olej 1L.
Przy spuszczaniu starego rowniez zleciało około 1 litra.
Przez uszkodzony uszczelniacz dyfer mocno sie pocił nie wiem ile ubyło.
Moje pytanie Ile oleju według zalecen mam zalać 1litr czy wiecej?