Strona 1 z 1
Dzwina usterka po założeniu gazu
: 25 lip 2017, o 20:32
autor: Wawrzyn20
Witam zamontowałem gaz w Mercedesie . Od momentu założenia gazu w zbiorniku wyrównawczym pojawiła się dziwna maź konsystencji budyniu . Gaziarz stwierdził , że jest do wymiany uszczelka pod głowicą. Ale przeczyściłem zbiorniczek specjalnymi płynami i tylko na wierzchu po paru miesiącach się utrzymuje , tak to wylatuje sama woda . Problem dotyczy głównie tego , że gdy silnik jest zimny samochód nie równo pracuje mianowicie "trzęsie" się . Samochód nie ma żadnych obiaw uszczelki , trzyma płyn, Olej nie ucieka . Trzyma temperaturę i gdy się rozgrzeje pracuje normalnie . W czym może być problem? Proszę o pomoc
Re: Problem
: 25 lip 2017, o 23:17
autor: kombajnik
Na samej benzynie (wyłóż dla pewności że pracuje tylko na pb i lpg mu w tym nie przeszkadza bezpiecznik od lpg) też trzęsie na zimnym silnikiem?
Re: Problem
: 26 lip 2017, o 08:52
autor: Wawrzyn20
Taak ,czy benzyna czy lpg to samo
Re: Dzwina usterka po założeniu gazu
: 26 lip 2017, o 21:21
autor: polofix
Wawrzyn20 pisze:Witam zamontowałem gaz w Mercedesie . Od momentu założenia gazu w zbiorniku wyrównawczym pojawiła się dziwna maź konsystencji budyniu . Gaziarz stwierdził , że jest do wymiany uszczelka pod głowicą. Ale przeczyściłem zbiorniczek specjalnymi płynami i tylko na wierzchu po paru miesiącach się utrzymuje , tak to wylatuje sama woda . Problem dotyczy głównie tego , że gdy silnik jest zimny samochód nie równo pracuje mianowicie "trzęsie" się . Samochód nie ma żadnych obiaw uszczelki , trzyma płyn, Olej nie ucieka . Trzyma temperaturę i gdy się rozgrzeje pracuje normalnie . W czym może być problem? Proszę o pomoc
Podaj VIN bo nikt nie wie czym jeździsz.
Trzeba pamiętać że nasze ASB mają zintegrowaną chłodnicę oleju z chłodnicą płynu i tu może być przyczyna.
Re: Dzwina usterka po założeniu gazu
: 26 lip 2017, o 21:52
autor: Wawrzyn20
Tak wiem ale obecnie nie jestem w domu nie mogę niestety podać . Zrobię to jak najszybciej się da . Samochód to mercedes w203 sport coupe 2.0