Arti_d pisze:Starkę? co to jest?
C32 AMG
Moderator: Dziki Mar
- bosniak_sg
- VIP
- Posty: 1268
- Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
- VIN: WDB2030641F581928
-
- Użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 1 lut 2013, o 23:04
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
Dzień dobry.
Czy ktoś zna to autko ?
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-32-am ... 28290.html
Mam kawałek na oględziny, więc chciałem zapytać.
Pozdrawiam.
Czy ktoś zna to autko ?
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-32-am ... 28290.html
Mam kawałek na oględziny, więc chciałem zapytać.
Pozdrawiam.
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:30
- VIN:
- Lokalizacja: z....
- Juliann
- Użytkownik
- Posty: 40
- Rejestracja: 16 paź 2010, o 14:56
- VIN:
- Lokalizacja: Trójmiasto
c30 AMG
Z góry przepraszam za offtop !
Moje pytanie dotyczy wersji c30 amg. A konkretniej danego egzemplarza: http://www.autoscout24.pl/Details.aspx? ... 00&asrc=st
To jakiś ulep czy robili c30 po liftingu ?
Pozdawiam
Moje pytanie dotyczy wersji c30 amg. A konkretniej danego egzemplarza: http://www.autoscout24.pl/Details.aspx? ... 00&asrc=st
To jakiś ulep czy robili c30 po liftingu ?
Pozdawiam
było - C30 cdi AMG 2004
jest - clk 200 kompressor (w209)
jest - clk 200 kompressor (w209)
- bartek.iz
- VIP
- Posty: 750
- Rejestracja: 13 mar 2008, o 00:12
- VIN: WDB2030461F850320
- Lokalizacja: Warszawa
- Kuti83
- VIP
- Posty: 93
- Rejestracja: 5 gru 2011, o 21:58
- VIN:
- Lokalizacja: Chrzanów
Zastanawiałem się kiedyś czy było SportCoupe C32 AMG i jest nawet jedno na sprzedaż jak by ktoś chciał takiego rodzynka:
http://www.autoscout24.pl/Details.aspx? ... 00&asrc=fa
Ciekawe na ile jest to oryginalna wersja: fotele, podwójny wydech, kierownica itd...
http://www.autoscout24.pl/Details.aspx? ... 00&asrc=fa
Ciekawe na ile jest to oryginalna wersja: fotele, podwójny wydech, kierownica itd...
Ostatnio zmieniony 12 lut 2013, o 18:26 przez Kuti83, łącznie zmieniany 2 razy.
SportCoupe 200 Kompressor M111Evo 2002 ASB
- Baile
- VIP
- Posty: 179
- Rejestracja: 19 gru 2012, o 10:16
- VIN:
- Lokalizacja: Dublin
-
- VIP
- Posty: 70
- Rejestracja: 17 sty 2013, o 00:56
- VIN:
- Lokalizacja: Gdańsk
-
- Użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 mar 2013, o 17:00
- VIN:
- Lokalizacja: Wraszawa
Szanowni forumowicze czy ktos może miał okazję oglądać to C32:
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-32-amg-C28226832.html
Wygląda interesująco.
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-32-amg-C28226832.html
Wygląda interesująco.
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 lip 2013, o 22:32
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Jest to mój drugi post na forum, zaraz po przywitaniu. Pozwoliłem sobie "podpiąć" się pod ten temat, by nie zakładać nowego wątku.
Jakiś czas temu, całkiem przypadkowo, dowiedziałem się o istnieniu Mercedesa W203 w wersji C32 AMG. W związku z tym zwracam się do Was drodzy Forumowicze z pewną prośbą.
Rozważam zmianę samochodu, jednak chciałbym podjąć przemyślaną i dobrą decyzję, z uwagi na to, że do obecnego samochodu jestem przywiązany Póki co jestem więc na etapie zbierania informacji o C32 AMG (a tych niestety wiele w necie nie ma).
Nigdy nie miałem Mercedesa, więc i moja wiedza jest w tej kwestii ogarniczona. Zacząć chciałbym od tego, czy w ogóle w Polsce istnieje możliwość kupienia takiego samochodu w rozsądnym stanie. Rozpiętość cenowa 9 sztuk z allegro na tę chwilę to 29900-39900. Czy Waszym zdaniem jest jakaś cena, ile powinien kosztować dobry C32 AMG, czy nie ma to reguły? Obserwuję "rynek" już jakiś czas i ciągle tak naprawdę pojawiają się te same oferty.
Zdążyłem się już dowiedzieć, że C32 AMG bazuje na silniku V6 z C320, który cieszy się bardzo dobrą opinią. Czy nie ma w tych modelach (oraz innych Mercedesach) problemów z kompresorem? Jak ma się np. wytrzymałość kompresorów do turbin i czy jest jakiś sposób na rozpoznanie, czy kompresor w samochodzie pracuje poprawnie? No i mimo wszystko... ile C32 AMG może palić w normalnej, miejskiej jeździe? Przy szybkiej i dynamicznej jeździe nie jest to już takie ważne, bo wtedy liczy się co innego
Kolejna kwestia dotyczy skrzyni biegów, jej trwałości itp. Interesuje mnie również reakcja na gaz (kick down), czy jest to skrzynia szybka czy jednak z uwagi na starszą technologię - dość toporna. Pytam o to m.in. dlatego, że do niedawna znajomy posiadał W210 E50 AMG i tam samochód po kick-downie sprawiał wrażenie, jakby się zastanawiał co ma robić i dopiero rwał do przodu.
Następna sprawa dotyczy części oraz serwisowania. Czy C32 AMG ma dużo wspólnych części z innymi W203 i czy ten samochód jest trudny w serwisowaniu? W sensie, czy są warsztaty, w których można spokojnie ten samochód zostawić (poza ASO), czy są problemy z dostępnością części itd.
Wiem też, że dużo ludzi narzeka na rdzę w kilkunastoletnich Mercedesach. Czy ten problem dotyczy także W203?
Jak jest z prowadzeniem takiego samochodu? Przepraszam, jeśli kogoś urażę, ale Mercedes kojarzy mi się przede wszystkim z luksusem/komfortem. Czy ten samochód ma zacięcie także do agresywniejszej jazdy (pomijając jego bardzo dużą moc, bo to jasne), czy dobrze prowadzi się w zakrętach?
Proszę Was także o porady, na co zwracać szczególną uwagę w W203 (typowe usterki itp.), a przede wszystkim w C32 AMG. Będę wdzięczny za każde informacje, które mogą mi pomóc. Każda rada, ciekawostka, wszystko co dotyczy C32 AMG będzie dla mnie bardzo cenne
Na tę chwilę nie mam więcej pytań. Jak coś jeszcze sobie przypomnę, napiszę.
Z góry dziękuję wszystkim, którzy zainteresują się tym tematem i zechcą podzielić się ze mną swoją wiedzą.
Pozdrawiam!
Jakiś czas temu, całkiem przypadkowo, dowiedziałem się o istnieniu Mercedesa W203 w wersji C32 AMG. W związku z tym zwracam się do Was drodzy Forumowicze z pewną prośbą.
Rozważam zmianę samochodu, jednak chciałbym podjąć przemyślaną i dobrą decyzję, z uwagi na to, że do obecnego samochodu jestem przywiązany Póki co jestem więc na etapie zbierania informacji o C32 AMG (a tych niestety wiele w necie nie ma).
Nigdy nie miałem Mercedesa, więc i moja wiedza jest w tej kwestii ogarniczona. Zacząć chciałbym od tego, czy w ogóle w Polsce istnieje możliwość kupienia takiego samochodu w rozsądnym stanie. Rozpiętość cenowa 9 sztuk z allegro na tę chwilę to 29900-39900. Czy Waszym zdaniem jest jakaś cena, ile powinien kosztować dobry C32 AMG, czy nie ma to reguły? Obserwuję "rynek" już jakiś czas i ciągle tak naprawdę pojawiają się te same oferty.
Zdążyłem się już dowiedzieć, że C32 AMG bazuje na silniku V6 z C320, który cieszy się bardzo dobrą opinią. Czy nie ma w tych modelach (oraz innych Mercedesach) problemów z kompresorem? Jak ma się np. wytrzymałość kompresorów do turbin i czy jest jakiś sposób na rozpoznanie, czy kompresor w samochodzie pracuje poprawnie? No i mimo wszystko... ile C32 AMG może palić w normalnej, miejskiej jeździe? Przy szybkiej i dynamicznej jeździe nie jest to już takie ważne, bo wtedy liczy się co innego
Kolejna kwestia dotyczy skrzyni biegów, jej trwałości itp. Interesuje mnie również reakcja na gaz (kick down), czy jest to skrzynia szybka czy jednak z uwagi na starszą technologię - dość toporna. Pytam o to m.in. dlatego, że do niedawna znajomy posiadał W210 E50 AMG i tam samochód po kick-downie sprawiał wrażenie, jakby się zastanawiał co ma robić i dopiero rwał do przodu.
Następna sprawa dotyczy części oraz serwisowania. Czy C32 AMG ma dużo wspólnych części z innymi W203 i czy ten samochód jest trudny w serwisowaniu? W sensie, czy są warsztaty, w których można spokojnie ten samochód zostawić (poza ASO), czy są problemy z dostępnością części itd.
Wiem też, że dużo ludzi narzeka na rdzę w kilkunastoletnich Mercedesach. Czy ten problem dotyczy także W203?
Jak jest z prowadzeniem takiego samochodu? Przepraszam, jeśli kogoś urażę, ale Mercedes kojarzy mi się przede wszystkim z luksusem/komfortem. Czy ten samochód ma zacięcie także do agresywniejszej jazdy (pomijając jego bardzo dużą moc, bo to jasne), czy dobrze prowadzi się w zakrętach?
Proszę Was także o porady, na co zwracać szczególną uwagę w W203 (typowe usterki itp.), a przede wszystkim w C32 AMG. Będę wdzięczny za każde informacje, które mogą mi pomóc. Każda rada, ciekawostka, wszystko co dotyczy C32 AMG będzie dla mnie bardzo cenne
Na tę chwilę nie mam więcej pytań. Jak coś jeszcze sobie przypomnę, napiszę.
Z góry dziękuję wszystkim, którzy zainteresują się tym tematem i zechcą podzielić się ze mną swoją wiedzą.
Pozdrawiam!
-
- Użytkownik
- Posty: 23
- Rejestracja: 26 lis 2012, o 20:45
- VIN:
- Lokalizacja: Szczecin
Witaj,
może nie odpowiem na wszystkie pytania bo jest ich dużo, ale postaram sie wypisać w punktach coś co może Cię zainteresować:
1. C32 AMG to totalnie inna bajka niż inne W203 (jeździłem W203 dislem bez kompresora więc nie jest to do końca dobre porównanie, ale dla mnie auto w ogóle inaczej się prowadzi).
2. piękny dźwięk V6 już przy 2.5 tys obrotów sprawia, że radio staje się zbędne (nawet największym laikom samochodowym wydawało się, że to symfonia - chociaż osobiścię wolę V8 w E500).
3. przyśpieszenie to w ogóle odrębny temat (opisuję w trybie S):
- możesz jeździć na D i operować gazem a wtedy skrzynia biegów dopasowuje bieg automatycznie
- możesz operować Tiptronic'iem i wtedy auto kręci siędo około 6200 obrotów i zmienia bieg na wyższy albo sam możesz go zmienić na wyższy
- będziesz musiał uważać podczas ruszania bo na początku na pewno głowa będzie uderzałą o zagłówek zarówno Tobie, a już na pewno pasażerom (inaczej jest na przełożeniu skrzyni przygotowanym do zimy WINTER)
- przy wciśnięciu kick-down skrzynia zrzuca 2 biegi w dół (czasami jeden w zależności od obecnej prędkości) i wtedy budzi się groza V6 i symfonia... : ) reakcja około 1 sekundy ale to też zależy od Twojej codziennej jazdy (skrzynia podobno uczy się właściciela) ; zawsze przed wyprzedzaniem możesz tiptronickiem zrzucić bieg i reakcje masz natychmiastową
- podczas redukcji z kick-downa'a zobaczysz, że świat niesamowicie przyśpiesza (na pewno nie można dawać kierownicy osobie, która nigdy nie jeździła mocnym i zwinnym autem chyba, że na lotnisku).
4. Właściwości jezde w dużej mierze zależą od funduszy poprzedniego właściciela. W tym aucie nie można oszczędzać na amortyzatorach, sprężynach, hamulcach i w ogóle na niczym. To sportowy wóz, który wymaga serca i rozumu. Jeżeli poprzedni właściciel wstawił standardowe sprężyny i amortyzatory to auto na pewno będzie pływać na zakrętach. Jeżeli masz tanie klocki i tarcze to mogą Ci się przydarzyć niespodzianki podczas mocnego hamowania. Nie zapominaj, że zimą auto wymaga 4x 225x45 R17 a latem na tył zakłada się szersze opony o wymiarach 245x40 R17.
5. Do tej pory nie miałem żadnych problemów z dostępnością części a uwierz mi, że dużo wymieniałem. Oczywiście żeby nie przepłacać trzeba zdobyć pewne niezbędne informacje o częściach (numer seryjny albo inne kody) i po nich szperać. Najlepiej opinii zasięgać w ASO (raczej nie podadzą Ci numeru części ale może masz znajomego). Dlaczego ? Otrzymałem infomacje, że dobra marka dla świec to BERU, kupiłem 12 szt. (tyle wchodzi) i wypaliły się po 3 m-cach. Okazuje się, że AMG posiada inne, lepsze świece. Efekt jest taki, że auto powolutku traci moc, a nie o to w tym chodzi. Więc zaraz czeka mnie wymiana na nowe
6. Od magika od silników i skrzyń biegów w mercedesach uzyskałem informację, że skrzynia w W203 jest dobra i bardzo trwała (oczywiście pamiętaj o wymianie oleju w skrzyni co około 70tys. km, ale to chyba jak w każdym automacie).
7. Nic mi nie wiadomo o wadach kompresorów. Poprawnie działający będziesz czuł pod kopytem oraz papierkiem lakmusowym powinien być taki hm.. dźwięk jakby "dmuchanego" powietrza. Trzeba to usłyszeć. Mi brakuje przymiotników
8. Żeby nie było tak pięknie to na pewno zdążyłeś dowiedzieć się, że W203 do 2004 roku lubią rdzę. No ale każdy model ma jakieś wady. Blachy nie są ocynkowane więc trzeba dbać o karoserię. W innych autach psują się turbiny albo inne podzespoły, a tutaj karoseria jest słabszym punktem.
Nic innego nie przychodzi mi do głowy. Dość napisałem
Pozdr
może nie odpowiem na wszystkie pytania bo jest ich dużo, ale postaram sie wypisać w punktach coś co może Cię zainteresować:
1. C32 AMG to totalnie inna bajka niż inne W203 (jeździłem W203 dislem bez kompresora więc nie jest to do końca dobre porównanie, ale dla mnie auto w ogóle inaczej się prowadzi).
2. piękny dźwięk V6 już przy 2.5 tys obrotów sprawia, że radio staje się zbędne (nawet największym laikom samochodowym wydawało się, że to symfonia - chociaż osobiścię wolę V8 w E500).
3. przyśpieszenie to w ogóle odrębny temat (opisuję w trybie S):
- możesz jeździć na D i operować gazem a wtedy skrzynia biegów dopasowuje bieg automatycznie
- możesz operować Tiptronic'iem i wtedy auto kręci siędo około 6200 obrotów i zmienia bieg na wyższy albo sam możesz go zmienić na wyższy
- będziesz musiał uważać podczas ruszania bo na początku na pewno głowa będzie uderzałą o zagłówek zarówno Tobie, a już na pewno pasażerom (inaczej jest na przełożeniu skrzyni przygotowanym do zimy WINTER)
- przy wciśnięciu kick-down skrzynia zrzuca 2 biegi w dół (czasami jeden w zależności od obecnej prędkości) i wtedy budzi się groza V6 i symfonia... : ) reakcja około 1 sekundy ale to też zależy od Twojej codziennej jazdy (skrzynia podobno uczy się właściciela) ; zawsze przed wyprzedzaniem możesz tiptronickiem zrzucić bieg i reakcje masz natychmiastową
- podczas redukcji z kick-downa'a zobaczysz, że świat niesamowicie przyśpiesza (na pewno nie można dawać kierownicy osobie, która nigdy nie jeździła mocnym i zwinnym autem chyba, że na lotnisku).
4. Właściwości jezde w dużej mierze zależą od funduszy poprzedniego właściciela. W tym aucie nie można oszczędzać na amortyzatorach, sprężynach, hamulcach i w ogóle na niczym. To sportowy wóz, który wymaga serca i rozumu. Jeżeli poprzedni właściciel wstawił standardowe sprężyny i amortyzatory to auto na pewno będzie pływać na zakrętach. Jeżeli masz tanie klocki i tarcze to mogą Ci się przydarzyć niespodzianki podczas mocnego hamowania. Nie zapominaj, że zimą auto wymaga 4x 225x45 R17 a latem na tył zakłada się szersze opony o wymiarach 245x40 R17.
5. Do tej pory nie miałem żadnych problemów z dostępnością części a uwierz mi, że dużo wymieniałem. Oczywiście żeby nie przepłacać trzeba zdobyć pewne niezbędne informacje o częściach (numer seryjny albo inne kody) i po nich szperać. Najlepiej opinii zasięgać w ASO (raczej nie podadzą Ci numeru części ale może masz znajomego). Dlaczego ? Otrzymałem infomacje, że dobra marka dla świec to BERU, kupiłem 12 szt. (tyle wchodzi) i wypaliły się po 3 m-cach. Okazuje się, że AMG posiada inne, lepsze świece. Efekt jest taki, że auto powolutku traci moc, a nie o to w tym chodzi. Więc zaraz czeka mnie wymiana na nowe
6. Od magika od silników i skrzyń biegów w mercedesach uzyskałem informację, że skrzynia w W203 jest dobra i bardzo trwała (oczywiście pamiętaj o wymianie oleju w skrzyni co około 70tys. km, ale to chyba jak w każdym automacie).
7. Nic mi nie wiadomo o wadach kompresorów. Poprawnie działający będziesz czuł pod kopytem oraz papierkiem lakmusowym powinien być taki hm.. dźwięk jakby "dmuchanego" powietrza. Trzeba to usłyszeć. Mi brakuje przymiotników
8. Żeby nie było tak pięknie to na pewno zdążyłeś dowiedzieć się, że W203 do 2004 roku lubią rdzę. No ale każdy model ma jakieś wady. Blachy nie są ocynkowane więc trzeba dbać o karoserię. W innych autach psują się turbiny albo inne podzespoły, a tutaj karoseria jest słabszym punktem.
Nic innego nie przychodzi mi do głowy. Dość napisałem
Pozdr
Mercedes C32 AMG 2002
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 lip 2013, o 22:32
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Już się trochę niecierpliwiłem, ale jak pojawiła się odpowiedź to od razu tak konkretna.
Wielkie dzięki, bo Twój post jest dla mnie bardzo pomocny, a to co napisałeś... zadowalające, bo potwierdza, że C32 AMG to nietuzinkowy samochód
Rozumiem z Twojej wypowiedzi, że jest możliwość założenia do C32 amortyzatorów i sprężyn z innych wersji W203 i wtedy po sportowym charakterze (w sensie prowadzenia) zostaje wspomnienie? To cenna uwaga, aby zwrócić na to uwagę przy zakupie.
Możesz jeszcze napisać jak kształtuje się spalanie? Nie jest to może aż tak kluczowe, ale wolę znać opinię kogoś kto zna ten temat. Chodzi mi głównie o to, jakie jest spalanie przy normalnej/spokojnej/miejskiej jeździe oraz jakie przy normalnej jeździe trasą. Jak już pisałem, przy jeździe szybkiej/sportowej nie ma to znaczenia, bo wtedy o spalaniu się nie myśli
Ciekawi mnie jeszcze jedna kwestia. Czy ktoś z Was orientuje się, jakie możliwości daje komputerowa diagnostyka C32 AMG np. w ASO? Chodzi mi o to, jak wiele mogę dowiedzieć się, zabierając samochód przed zakupem do ASO - szczególnie w kwestii silnika i skrzyni.
Pozdrawiam.
Wielkie dzięki, bo Twój post jest dla mnie bardzo pomocny, a to co napisałeś... zadowalające, bo potwierdza, że C32 AMG to nietuzinkowy samochód
Rozumiem z Twojej wypowiedzi, że jest możliwość założenia do C32 amortyzatorów i sprężyn z innych wersji W203 i wtedy po sportowym charakterze (w sensie prowadzenia) zostaje wspomnienie? To cenna uwaga, aby zwrócić na to uwagę przy zakupie.
Możesz jeszcze napisać jak kształtuje się spalanie? Nie jest to może aż tak kluczowe, ale wolę znać opinię kogoś kto zna ten temat. Chodzi mi głównie o to, jakie jest spalanie przy normalnej/spokojnej/miejskiej jeździe oraz jakie przy normalnej jeździe trasą. Jak już pisałem, przy jeździe szybkiej/sportowej nie ma to znaczenia, bo wtedy o spalaniu się nie myśli
Ciekawi mnie jeszcze jedna kwestia. Czy ktoś z Was orientuje się, jakie możliwości daje komputerowa diagnostyka C32 AMG np. w ASO? Chodzi mi o to, jak wiele mogę dowiedzieć się, zabierając samochód przed zakupem do ASO - szczególnie w kwestii silnika i skrzyni.
Pozdrawiam.
- boberek91
- Użytkownik
- Posty: 29
- Rejestracja: 29 lut 2012, o 21:38
- VIN:
- Lokalizacja: Poznań
Witaj!
Spalanie w mieście to ok. 17-18L przy normalnej jeździe. W zimie ciut więcej.
Trasa - coś koło 11, ale generalnie rzadko jeżdżę poza miastem, więc nie chciałbym się wypowiadać.
Pamiętaj, że C32 powstawało w czasach, kiedy to paliwo było o wiele tańsze, a po drugie (jak w każdym AMG) niskie spalanie, bądź oszczędność to cechy drugorzędne.
Sam sprawdzałem auto w ASO, płacisz ok. 400 zł. Polega to głównie na sprawdzeniu historii w bazie danych (zarejestrowane przebiegi, gdzie był serwisowany...), podłączeniu auta pod komputer (a więc tutaj się możesz dowiedzieć, jakie błędy są lub były), sprawdzeniu powłoki lakierniczej - grubość, ogólnej ocenie auta pod kątem zużycia elementów, wycieków.
Skrzynia jest pancerna, znosi ok. 600 Nm. Jeśli nie będziesz strzelał ze sprzęgła albo męczył jej, gdy olej jest jeszcze zimny, to nie powinno się nic dziać.
Minusem tego auta jest jedynie elektronika, a w zasadzie pierdoły, które czasami się psują.
A to zatnie się elek. przesuwanie foteli, a to złoży się jedno lusterko zamiast dwóch itp.
Denerwujące, ale często po chwili już wszystko działa.
Przy zawieszeniu nic nie kombinuj i niczego nie przekładaj!
Do C32 (o ile dobrze pamiętam) amorki produkuje firma Bilstein (B8), a sprężyny H&R.
Całość fabrycznie jest już obniżona względem zwykłej klasy C.
Co do egzemplarzy z allegro - to loteria, ale cena 30k jak na auto tej klasy (fakt, ze już trochę latek ma) wydaje się być dość niska.
Tyle ode mnie, a to, co kolega napisał kilka postów wyżej - sama prawda.
Spalanie w mieście to ok. 17-18L przy normalnej jeździe. W zimie ciut więcej.
Trasa - coś koło 11, ale generalnie rzadko jeżdżę poza miastem, więc nie chciałbym się wypowiadać.
Pamiętaj, że C32 powstawało w czasach, kiedy to paliwo było o wiele tańsze, a po drugie (jak w każdym AMG) niskie spalanie, bądź oszczędność to cechy drugorzędne.
Sam sprawdzałem auto w ASO, płacisz ok. 400 zł. Polega to głównie na sprawdzeniu historii w bazie danych (zarejestrowane przebiegi, gdzie był serwisowany...), podłączeniu auta pod komputer (a więc tutaj się możesz dowiedzieć, jakie błędy są lub były), sprawdzeniu powłoki lakierniczej - grubość, ogólnej ocenie auta pod kątem zużycia elementów, wycieków.
Skrzynia jest pancerna, znosi ok. 600 Nm. Jeśli nie będziesz strzelał ze sprzęgła albo męczył jej, gdy olej jest jeszcze zimny, to nie powinno się nic dziać.
Minusem tego auta jest jedynie elektronika, a w zasadzie pierdoły, które czasami się psują.
A to zatnie się elek. przesuwanie foteli, a to złoży się jedno lusterko zamiast dwóch itp.
Denerwujące, ale często po chwili już wszystko działa.
Przy zawieszeniu nic nie kombinuj i niczego nie przekładaj!
Do C32 (o ile dobrze pamiętam) amorki produkuje firma Bilstein (B8), a sprężyny H&R.
Całość fabrycznie jest już obniżona względem zwykłej klasy C.
Co do egzemplarzy z allegro - to loteria, ale cena 30k jak na auto tej klasy (fakt, ze już trochę latek ma) wydaje się być dość niska.
Tyle ode mnie, a to, co kolega napisał kilka postów wyżej - sama prawda.
-
- Użytkownik
- Posty: 23
- Rejestracja: 26 lis 2012, o 20:45
- VIN:
- Lokalizacja: Szczecin
Ja jeżdżę trochę więcej, zarówno w mieście jak i na trasie, i mogę śmiało powiedzieć/napisać, że w mieście przy "prawidłowej" jeździe auto spala jak kolega wyżej napisał ale często, gdy jeżdżę spokojnie, bez pośpiechu (jak w moim W124) to zejdę nawet do 15L. Zimą oczywiście więcej ale to zrozumiałe.
Na trasie najniżej zszedłem do 9.7 L (odcinek 120km we mgle wiec jechalem w okolicach 90-100km/h).
Na innym odczycie 1900 km kosztowalo mnie 12.9 L / 100km (wiekszosc to trasa ze standardowa jazda dla tego auta).
W kwestii elektroniki zgodzę się z boberek91. Zdarza się kilka usterek, które raczej denerwują niż prowadzą do problemów jezdnych. Z najczęstszych usterek to tzw. jeżyk w dmuchawie (środkowa kolumna), który lubi się zawieszać i rozładowuje akumulator. Naprawa nie jest droga i problem znika. Kolejną standardową usterką jest problem z wysuwaniem się płyt CD z radia, ale naprawa też nie jest kosmicznie droga. Zmieniarka też lubi szwankować. Telefon potrafi się krzaczyć i wywalać błędy w komputerze, ale to też taka pierdoła. Ja swój wyjąłem i mam nowy schowek
30k za to auto to nie jest wygórowana cena. Długo śledziłem ceny tych modeli na niemieckich stronach i rozpiętość dla modeli z roku 2001-2002 (może nawet 2003, nie pamiętam) wynosiła od 6.000 euro do 15.000 euro z czego kombi do 14.000 euro.
Dlaczego warto mieć takie auto ? Frajda, zabawa i już nie jestem w stanie zliczyć ilu przechodniów, kierowców z innych aut (nie tylko mercedesów) pokazywało mi przez szybę albo odwracało się za mną/dźwiękiem.
Pozdr
Na trasie najniżej zszedłem do 9.7 L (odcinek 120km we mgle wiec jechalem w okolicach 90-100km/h).
Na innym odczycie 1900 km kosztowalo mnie 12.9 L / 100km (wiekszosc to trasa ze standardowa jazda dla tego auta).
W kwestii elektroniki zgodzę się z boberek91. Zdarza się kilka usterek, które raczej denerwują niż prowadzą do problemów jezdnych. Z najczęstszych usterek to tzw. jeżyk w dmuchawie (środkowa kolumna), który lubi się zawieszać i rozładowuje akumulator. Naprawa nie jest droga i problem znika. Kolejną standardową usterką jest problem z wysuwaniem się płyt CD z radia, ale naprawa też nie jest kosmicznie droga. Zmieniarka też lubi szwankować. Telefon potrafi się krzaczyć i wywalać błędy w komputerze, ale to też taka pierdoła. Ja swój wyjąłem i mam nowy schowek
30k za to auto to nie jest wygórowana cena. Długo śledziłem ceny tych modeli na niemieckich stronach i rozpiętość dla modeli z roku 2001-2002 (może nawet 2003, nie pamiętam) wynosiła od 6.000 euro do 15.000 euro z czego kombi do 14.000 euro.
Dlaczego warto mieć takie auto ? Frajda, zabawa i już nie jestem w stanie zliczyć ilu przechodniów, kierowców z innych aut (nie tylko mercedesów) pokazywało mi przez szybę albo odwracało się za mną/dźwiękiem.
Pozdr
Mercedes C32 AMG 2002
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 lip 2013, o 22:32
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Panowie, bardzo Wam dziękuję za pomoc Właśnie na takie odpowiedzi/porady liczyłem. I to z najlepszego źródła, bo od właścicieli C32 AMG.
Wiem właściwie tyle, ile chciałem się dowiedzieć. W tej chwili na pewno muszę sprawę przemyśleć i zastanowić się co dla mnie będzie najlepsze. Przede wszystkim CZY zmieniać samochód, a nie na jaki Chociaż C32 AMG będzie w czołówce, a raczej na szczycie ewentualnej listy życzeń
W razie czego pozostanie szukanie dobrego egzemplarza, a wybór na allegro duży nie jest...
Zobaczymy, co czas pokaże.
Dzięki raz jeszcze i pozdrawiam wszystkich fanów marki !
Wiem właściwie tyle, ile chciałem się dowiedzieć. W tej chwili na pewno muszę sprawę przemyśleć i zastanowić się co dla mnie będzie najlepsze. Przede wszystkim CZY zmieniać samochód, a nie na jaki Chociaż C32 AMG będzie w czołówce, a raczej na szczycie ewentualnej listy życzeń
W razie czego pozostanie szukanie dobrego egzemplarza, a wybór na allegro duży nie jest...
Zobaczymy, co czas pokaże.
Dzięki raz jeszcze i pozdrawiam wszystkich fanów marki !