Czyszczenie wtrysków CDI-najlepszy sprawdzony sposób w203
: 21 lut 2017, o 21:52
Kilka razy dolewałem różne środki do zbiornika , niestety nie przynosi to skutku (nawet jak zalejesz na 10 litrów ) , a raczej rozpuszcza wtedy syf w zbiorniku , który potem idzie na filtr i wtryski - to moja opinia .
Zalewałem też filtr paliwa w W211-koniecznie nowy i jakieś w miarę efekty po takim podaniu środka już były , ale dużo naszego specyfiku wraca z powrotem do baku , ale w W203 można go podać bezpośrednio na wtryski w obiegu zamkniętym
Także najlepszym sposobem przy W203 jest podanie środka bezpośrednio .
Oczywiście trzeba zachować idealną czystość dodatkowo podłączonych przewodów i naczynia szklanego -słoika :-)
Silnik musi być rozgrzany !
Najlepszym środkiem moim zdaniem jest LIQUI MOLY DIESEL SPÜLUNG 500ML i właśnie teraz musiałem go wykorzystać do czyszczenia wtryskiwaczy w 203 , która już miała problemy z dłuższym rozruchem , po odpaleniu czasami praca bez jednego cylindra i gaśnięcie , rzucanie silnika i dymienie .
Przed podaniem środka korekty wtryskiwaczy w granicach :
5,40
4,70
3,90
2,80
Do doprowadzenia ich do normalnego stanu wystarczyły 2 puszki LM podane bezpośrednio ( kupiłem 3 :-)
Opis :
Podpinamy czyste , przepłukane przewody jak na zdjęciu i umieszczamy je w czystym ,szklanym naczyniu :-)
Wlewamy pierwszą puszkę LM i uruchamiamy samochód -silnik musi być rozgrzany - trzeba będzie trochę pokręcić.
Silnik ma pracować cały czas na wolnych obrotach ( u mnie pracował około 25 minut ) cały czas obserwujemy ile zostało :-) w szklanym naczyniu - przy końcówce dolewamy 2 puszkę LM i teraz cały czas falujemy obrotami w przedziale 700-3000 około 5 minut i około 3 minuty w przedziale 700 -4500 obrotów -jeżeli coś zostanie w słoiku to niech silnik dalej pracuje na wolnych obrotach , ale żeby nie zgasł z braku środka - ewentualnie możemy dolać trochę ropki.
Po tym zabiegu składamy wszystko i możemy wtedy być pewni , że zrobiliśmy :-) wszystko co w naszej mocy dla naszych wtryskiwaczy .
Ja miałem cały czas podpięte Star Diagnosis , także podgląd był na bieżąco.
Takie czyszczenie zrobiłem też w moich w 211 ponad rok temu i korekty wtryskiwaczy dalej utrzymują się mocno poniżej wartości 1.
Na jednym ze zdjęć jest zmieniona data ponieważ system krzyczał o uaktualnienie .
FOTO.
https://drive.google.com/file/d/0B_A5bi ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B_A5bi ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B_A5bi ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B_A5bi ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B_A5bi ... sp=sharing
W moim przypadku efekty super
Zalewałem też filtr paliwa w W211-koniecznie nowy i jakieś w miarę efekty po takim podaniu środka już były , ale dużo naszego specyfiku wraca z powrotem do baku , ale w W203 można go podać bezpośrednio na wtryski w obiegu zamkniętym
Także najlepszym sposobem przy W203 jest podanie środka bezpośrednio .
Oczywiście trzeba zachować idealną czystość dodatkowo podłączonych przewodów i naczynia szklanego -słoika :-)
Silnik musi być rozgrzany !
Najlepszym środkiem moim zdaniem jest LIQUI MOLY DIESEL SPÜLUNG 500ML i właśnie teraz musiałem go wykorzystać do czyszczenia wtryskiwaczy w 203 , która już miała problemy z dłuższym rozruchem , po odpaleniu czasami praca bez jednego cylindra i gaśnięcie , rzucanie silnika i dymienie .
Przed podaniem środka korekty wtryskiwaczy w granicach :
5,40
4,70
3,90
2,80
Do doprowadzenia ich do normalnego stanu wystarczyły 2 puszki LM podane bezpośrednio ( kupiłem 3 :-)
Opis :
Podpinamy czyste , przepłukane przewody jak na zdjęciu i umieszczamy je w czystym ,szklanym naczyniu :-)
Wlewamy pierwszą puszkę LM i uruchamiamy samochód -silnik musi być rozgrzany - trzeba będzie trochę pokręcić.
Silnik ma pracować cały czas na wolnych obrotach ( u mnie pracował około 25 minut ) cały czas obserwujemy ile zostało :-) w szklanym naczyniu - przy końcówce dolewamy 2 puszkę LM i teraz cały czas falujemy obrotami w przedziale 700-3000 około 5 minut i około 3 minuty w przedziale 700 -4500 obrotów -jeżeli coś zostanie w słoiku to niech silnik dalej pracuje na wolnych obrotach , ale żeby nie zgasł z braku środka - ewentualnie możemy dolać trochę ropki.
Po tym zabiegu składamy wszystko i możemy wtedy być pewni , że zrobiliśmy :-) wszystko co w naszej mocy dla naszych wtryskiwaczy .
Ja miałem cały czas podpięte Star Diagnosis , także podgląd był na bieżąco.
Takie czyszczenie zrobiłem też w moich w 211 ponad rok temu i korekty wtryskiwaczy dalej utrzymują się mocno poniżej wartości 1.
Na jednym ze zdjęć jest zmieniona data ponieważ system krzyczał o uaktualnienie .
FOTO.
https://drive.google.com/file/d/0B_A5bi ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B_A5bi ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B_A5bi ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B_A5bi ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B_A5bi ... sp=sharing
W moim przypadku efekty super