Strona 3 z 3
Re: Wentylator chłdnicy coolant visit workshop
: 21 lut 2019, o 06:24
autor: Dziki Mar
silnik sie nie grzeje temperatura w normie odczyt z deski rozdzielczej . Odczyt z diagnostyki " czujnik wskazuje - 240 V " .
To w końcu jak jest? Silnik się nie nagrzewa czy temperatura w normie?
No i oczywiście czujnik ten ma wpływ na pracę silnika.
Re: Wentylator chłdnicy coolant visit workshop
: 21 lut 2019, o 17:43
autor: marks
Dziki Mar pisze: ↑21 lut 2019, o 06:24
silnik sie nie grzeje temperatura w normie odczyt z deski rozdzielczej . Odczyt z diagnostyki " czujnik wskazuje - 240 V " .
To w końcu jak jest? Silnik się nie nagrzewa czy temperatura w normie?
No i oczywiście czujnik ten ma wpływ na pracę silnika.
To jest własnie dziwne ...że przy diagnostyce temperatura płynu chłodzącego silnika na granicy 74 stopni nawet gazując na postoju temperatura nie rośnie , na desce rozdzielczej grubo pod 90 stopni .
Czytałem że jeśli czujnik padnie to komputer ustawia bezpieczną temperaturę pracy silnika . Co z tym się wiąże silnik niema pełnej mocy i może wywalać inne błędy pracy silnika . " walczę z wypadaniem zapłonów "
Re: Wentylator chłdnicy coolant visit workshop
: 23 lut 2019, o 11:03
autor: Meniu
Weź nagrzej silnik potem zatrzymaj auto i zgaś. Odepnij czujnik temperatury, daj na zapłon i zobacz jaką temperature pokazuje. Pominno być na minimum i wiatrak powinien się uruchomić odrazu lub po odpaleniu silnika.
Wypadanie zapłonu wynika na 90% z LPG jak przed założeniem było ok.
Odczyt z diagnostyki dla czujnika temperatury powinien być w stopniach a nie w Voltach.
Re: Wentylator chłdnicy coolant visit workshop
: 25 lut 2019, o 19:24
autor: marks
Meniu pisze: ↑23 lut 2019, o 11:03
Weź nagrzej silnik potem zatrzymaj auto i zgaś. Odepnij czujnik temperatury, daj na zapłon i zobacz jaką temperature pokazuje. Pominno być na minimum i wiatrak powinien się uruchomić odrazu lub po odpaleniu silnika.
Wypadanie zapłonu wynika na 90% z LPG jak przed założeniem było ok.
Odczyt z diagnostyki dla czujnika temperatury powinien być w stopniach a nie w Voltach.
Witam . Nie jestem mechanikiem, skoro mi fachowiec mówi że mam błąd z odczytem z czujnika temperatury i twierdzi że maa odczyt na rzekomo - 240 V ... Mogę mu tylko wierzyć że tak jest . Temperatura na desce rozdzielczej była cały czas w normie 80 - 90 stopni . Odczyt z komputera silnika była 74 stopnie .
.Wymieniłem czujnik na nowy , temperatura na desce rozdzielczej taka sama jak poprzednio , diagnostyki silnika jeszcze nie zrobiłem , nie wiem jaki mam teraz odczyt z komputera .
Jeśli chodzi o LPG , przejechałem 85000tys na LPG w ciągu 2 lat nigdy nie wypadł mi zapłon przez LPG , mercedes w 203 silni M271 . 163KM .
Re: Wentylator chłdnicy coolant visit workshop
: 13 mar 2019, o 17:35
autor: tomiapage
Witam mam dokaładnie taki sam komunikat visit cooltant workshop, wentylator nie zalacza sie w ogole. Mercedes w203 1.8 kompresor 140 koni. Musze kupic caly wentyltor czy wystarczy sterownik wentylatora ? moze ktos pdoeslac jakies linki ?
Re: Wentylator chłdnicy coolant visit workshop
: 13 mar 2019, o 18:22
autor: polofix
tomiapage pisze: ↑13 mar 2019, o 17:35
Witam mam dokaładnie taki sam komunikat visit cooltant workshop, wentylator nie zalacza sie w ogole. Mercedes w203 1.8 kompresor 140 koni. Musze kupic caly wentyltor czy wystarczy sterownik wentylatora ? moze ktos pdoeslac jakies linki ?
Ściągnij lewe nadkole i sprawdź czy kable nie są poprzecierane. Było o tym na forum.