Termostat nowy ??? i nadal tylko 40C-50C niewiem co robić???
Moderator: Dziki Mar
- milimetr1981
- Użytkownik
- Posty: 103
- Rejestracja: 11 sie 2013, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: małopolska
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
- milimetr1981
- Użytkownik
- Posty: 103
- Rejestracja: 11 sie 2013, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: małopolska
-
- VIP
- Posty: 137
- Rejestracja: 21 lut 2014, o 08:33
- VIN:
- Lokalizacja: Nowogard
Podepnę się Miałem ten sam problem jak przedmówcy. Temperatura 50-60 stopni. Wymieniłem termostat i lipa. Dziś zdjąłem rurę idącą od termostatu to chłodnicy (tę górną, grubą) i okazało się że na zimnym silniku leci płyn (jakby termostat przepuszczał). Jednak termostat jest dobry, a płyn ma obieg nawet przy zimnym silniku poprzez chłodnicę paliwa. Zaślepiłem odejście z termostatu do tej właśnie chłodniczki paliwa i temperaturę 90stopni mam po przejechaniu ok 4-5km przy temp zewnętrznej ok -5 stopni
Nie wiem czy obieg poprzez chłodnicę paliwa powinien być cały czas, ale wydaje mi się że właśnie przez to nie mogłem nabić temperatury.
Dodam że mam niesprawny dogrzewacz, a mimo to teraz temperatura rośnie jak trzeba
Nie wiem czy obieg poprzez chłodnicę paliwa powinien być cały czas, ale wydaje mi się że właśnie przez to nie mogłem nabić temperatury.
Dodam że mam niesprawny dogrzewacz, a mimo to teraz temperatura rośnie jak trzeba
Ostatnio zmieniony 2 gru 2014, o 16:14 przez woolf, łącznie zmieniany 2 razy.
Pozdrawiam
Tomek
MB W203 2,2CDI 136KM 2003rok
WDB2030041F392774
Tomek
MB W203 2,2CDI 136KM 2003rok
WDB2030041F392774
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
Jednak termostat jest niesprawny .. Sam to przecież udowodniłeś ..
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
-
- VIP
- Posty: 137
- Rejestracja: 21 lut 2014, o 08:33
- VIN:
- Lokalizacja: Nowogard
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
woolf, a przy okazji........... jak robisz krótkie odcinki, to z dieslem nigdy szału nie będzie nawet jak wszystko oki -> potrzeba silniczka na PB
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
-
- VIP
- Posty: 137
- Rejestracja: 21 lut 2014, o 08:33
- VIN:
- Lokalizacja: Nowogard
-
- Użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 19:39
- VIN:
- Lokalizacja: Świecie
Witam Serdecznie,
Przeczytałem CALUTKI wątek Od niedawna jeżdżę C270 CDI z 2002 roku kombi. Muszę przyznaćże to forum BARDZO pomaga Usunąłem samodzielnie awarię spryskiwacza tylnej szyby ale... do rzeczy.. mój silnik najwyraźniej jest niedogrzany w trasie przy -4 C tem. silnika to 50-60 no i w kabinie szału nie ma z temperaturą pomimo ustawionego 30C. Wiem - termostat - ale który? ten główny na chłodnicę czy ten od paliwa? Jest jakaś prosta metoda aby to jednoznacznie zdiagnozować?
pzdr
skora
Przeczytałem CALUTKI wątek Od niedawna jeżdżę C270 CDI z 2002 roku kombi. Muszę przyznaćże to forum BARDZO pomaga Usunąłem samodzielnie awarię spryskiwacza tylnej szyby ale... do rzeczy.. mój silnik najwyraźniej jest niedogrzany w trasie przy -4 C tem. silnika to 50-60 no i w kabinie szału nie ma z temperaturą pomimo ustawionego 30C. Wiem - termostat - ale który? ten główny na chłodnicę czy ten od paliwa? Jest jakaś prosta metoda aby to jednoznacznie zdiagnozować?
pzdr
skora
---------------------------------------------------------
w203 270 CDI Kombi - VIN WDB2032161F302881
w203 270 CDI Kombi - VIN WDB2032161F302881
-
- VIP
- Posty: 137
- Rejestracja: 21 lut 2014, o 08:33
- VIN:
- Lokalizacja: Nowogard
Nie wiem jak jest w 2,7 ale jeśli masz przed chłodnicą taki mały termostacik to wypnij go i zaślep przewody śrubami 8mm. Jeśli podskoczy temperatura znaczy że masz uwalony ten termostat.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam
Tomek
MB W203 2,2CDI 136KM 2003rok
WDB2030041F392774
Tomek
MB W203 2,2CDI 136KM 2003rok
WDB2030041F392774
-
- VIP
- Posty: 21
- Rejestracja: 9 wrz 2014, o 22:58
- VIN: WDB2032081F672464
- Lokalizacja: Konin
Witam wszystkich!
Może komuś pomogę. Moja jest właśnie po wymianie termostatu.
Wymieniłem sam. Wymiana zajęła mi ok. trzech godzin.
Oczywiście oryginalny WAHLER i nowy płyn. Przed wymianą temp. ok 60*C no chyba że trasa naprawdę długa to wtedy z ledwością 80*C no i w samochodzie z temperaturą szału nie było. Temperatura na dworze ok 0*C
Zaraz po wymianie jazda próbna ok. 6 km i jest dobrze nawet bardzo dobrze! 80*C
Kolejne 6km i jest 85*C. W samochodzie cieplutko.
Może komuś pomogę. Moja jest właśnie po wymianie termostatu.
Wymieniłem sam. Wymiana zajęła mi ok. trzech godzin.
Oczywiście oryginalny WAHLER i nowy płyn. Przed wymianą temp. ok 60*C no chyba że trasa naprawdę długa to wtedy z ledwością 80*C no i w samochodzie z temperaturą szału nie było. Temperatura na dworze ok 0*C
Zaraz po wymianie jazda próbna ok. 6 km i jest dobrze nawet bardzo dobrze! 80*C
Kolejne 6km i jest 85*C. W samochodzie cieplutko.
był MERCEDES W124 3.0 benzyna
był MERCEDES W210 2,9TD
jest MERCEDES W203 2,2 CDI
i będzie MERCEDES
był MERCEDES W210 2,9TD
jest MERCEDES W203 2,2 CDI
i będzie MERCEDES
-
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 wrz 2017, o 19:02
- VIN: WDB2032161F545281
Re: Termostat nowy ??? i nadal tylko 40C-50C niewiem co robi
U mnie w C270CDI w obecnych temperaturach ok.0C mam po 12km temperaturę 75-78C, ale widzę ,że to raczej norma do tego silnika przy takich temp otoczenia. Przy czym szybciej łapie temperaturę jadąc po mieście.
Długo ten CDI się nagrzewa.
Mam jeszcze Fiestę ST 1.6T i tam po dwóch kilometrach mam 90C , a w lecie po 500m i trzyma ją niezaleznie od stylu jazdy
W środku Mietek grzeje całkiem szybko.
Długo ten CDI się nagrzewa.
Mam jeszcze Fiestę ST 1.6T i tam po dwóch kilometrach mam 90C , a w lecie po 500m i trzyma ją niezaleznie od stylu jazdy
W środku Mietek grzeje całkiem szybko.
C270CDI T 04'
Fiesta ST 1.6T 14'
Fiesta ST 1.6T 14'