Silnik 2l , benzyna zgrzyt wałka rozrządu

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
mlody2504
Użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: 12 cze 2012, o 08:26
VIN:
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: mlody2504 »

no nie powiedzialem ze zniknie grzechotanie(mialem nadzieje taka mala) ale UWAGA istotne co narazie obserwuje od wyminy na zimnym silniku po dlugich postojach conajmnie 5h i przez noc nie bylo zagrzechotania sekundowego po odpaleniu. Moze sie myle, ale narazie ok.

[ Dodano: 2013-10-11, 08:46 ]
Witam. po długim czasie ponad 1miesiac od wymiany magnetyzera nie ma rechotu po odpaleniu silnika!! Oczywiście nie wiem czy powroci czy nie ale jak na razie na 100% się nie pojawilo nawet po kilku dniowym postoju( ponieważ jezdze teraz często autem lozboym) wiec mam ta pewność, oraz tylko ja uzytkuje mój ojazd.

[ Dodano: 2013-11-24, 16:23 ]
Witam odswierzam temat.Morze ktos cos ustalil. Zrobiłjakiś milowy skok z naszego tematu. Morze ma ktos jakies pomysly?? :bezradny:
Są samochody i... MERCEDESY :) w203 2.0L KOMPRESSOR
sprinter
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 17 sty 2014, o 19:08
VIN:
Lokalizacja: wlkp

Post autor: sprinter »

Witam wcześniej padło pytanie czy element nr 59 ze schematu na str 3 po odciągnięciu do przodu -w stronę magnetu można obracać, tak jak wtedy gdy przylega do wałka. Nigdzie nie znalazłem odp, jak jest u was?
Ps. może ma ktoś książkę sam naprawiam i chciałby się podzielić?
mlody2504
Użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: 12 cze 2012, o 08:26
VIN:
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: mlody2504 »

z tego co wiadomo spokojnie można obracać. Nawet jest to gdzieś podane forum
Są samochody i... MERCEDESY :) w203 2.0L KOMPRESSOR
sprinter
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 17 sty 2014, o 19:08
VIN:
Lokalizacja: wlkp

Post autor: sprinter »

Ok. Dzięki młody 2504
Awatar użytkownika
bartosz.n
VIP
Posty: 50
Rejestracja: 10 lip 2014, o 13:32
VIN:
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: bartosz.n »

Trochę odświeżę temat, a więc podczas wymiany kółka kompressora na mniejsze zauważyłem że też mam wyciek z pod elektromagnesu jak i chyba z wtyczki (jest cała zalana olejem) teraz mam pare pytań
1. sam elektromagnes jest uszczelnieniem? i jakim prawem cała wtyczka jest zalana?
2. czy elementy które są pod el.magnesem jak np. element 59 powinien byc "w oleju" czy tez głębiej jest jakiś uszczelniacz?
3. dlaczego przewód tez trzeba wymienić a nie można tylko oczyścić wtyczek?
4. czy przez to że wtyczka jest zalana olejem auto może stracić na mocy?
5. czy po zakupie nowej sztuki muszę ją wkleić na silikon?
Pytam ponieważ po rozkręceniu tego wszystkiego i założeniu mniejszego kółka na kompressorze auto zaczęło się dziwnie zachowywać jak np. po odpaleniu :mb: jest dość żywy i czuć że ma moc ale po przejechaniu juz jakiegoś dystansu może to byc 5km albo 15km różnie bywa, zaczyna jak by brakować mocy, przyspiesza bardzo opornie i można powiedzieć ze predkość max to okolo 160km/h. takie uczucie jak by przechodził w tryb awaryjny. :bezradny:
W212 E350 CDI pakiet AMG
WDD2120251A106963
album_personal.php?user_id=10442
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

Kolego szanowny .. Na ten temat (cieknące czujniki i sposoby zapobiegania) jest na forum kilka obszernych elaboratów. Poszukaj (opcja szukaj) a otrzymasz wielką porcję wiedzy , która w sposób zadowalający Ciebie, wyczerpie temat i odpowie na nurtujące pytania .. Pozdrawiam
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
Awatar użytkownika
bartosz.n
VIP
Posty: 50
Rejestracja: 10 lip 2014, o 13:32
VIN:
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: bartosz.n »

wiem o tym że jest kilka tematów i wszystkie mam przeczytane w całości (jesli chcesz to naewt podam linki) za wyjątkiem wypowiedzi uzytkownika mrbraindeath poniewaz zamiast jego postow wydze jedynie jakis dziwny wierszyk. wiec nie musisz mi pisac ze jest cos takiego jak szukaj.... ale wracajac, w zadnym z tych tematow nie ma konkretnej odpowiedzi na moje pytania, to po pierwsze a po drugie to ejst tez druga czesc pytania ktore zadalem czy takie dziwne spadki mocy moga byc tym spowodowane?
Pozdrawiam
W212 E350 CDI pakiet AMG
WDD2120251A106963
album_personal.php?user_id=10442
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

bartosz.n pisze:za wyjątkiem wypowiedzi uzytkownika mrbraindeath
opowiadał w tym miejscu o tym problemie. Chodzi o to, że olej z magnesu idzie w elektrykę sterującą i zaczynają się problemy z autem. Z sondami itp. Dzieją sie różne dziwne rzeczy. Były o tym manuale jak się do tego zabrać, ale w zasadzie zostały skasowane. Jeżeli wiązka jest jeszcze czysta można wpiąć specjalny kabelek, który zabezpiecza przed problemem. To jest chyba najbardziej znany problem auta z silnikiem m111. Kabelek kosztuje w ASO ok. 140zł .... dokładnie nie pamiętam. Co do kombinowania z kółkami to są na forum tematy...... Mnie akurat tuning nie interesuje.

[ Dodano: 2014-09-07, 20:39 ]
viewtopic.php?p=138846#138846 tu jest o tych kabelkach
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

A z tego co wiadomo .. niewiele to daje ... Przynajmniej dowodów na przyrost mocy ... brak ...
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
Awatar użytkownika
bartosz.n
VIP
Posty: 50
Rejestracja: 10 lip 2014, o 13:32
VIN:
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: bartosz.n »

ok moj problem z brakiem mocy sie rozwiazal, po podlaczeniu diaga wyszlo ze jest blad 2038 - przedmuch w dolocie, po sprawdzeniu okazalo sie ze byla wysunieta rura od intercoolera..
W212 E350 CDI pakiet AMG
WDD2120251A106963
album_personal.php?user_id=10442
pawpop2439
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 16 mar 2015, o 19:16
VIN:
Lokalizacja: Legnica

Post autor: pawpop2439 »

http://www.mbslk.de/modules.php?name=Ne ... le&sid=995

[ Dodano: 2015-03-18, 14:22 ]
witam
chcialbym wrocic do poczatku dyskusji a mianowicie chodzi o wymiane regulatora faz rozrzadu .
wlasnie wrocilem z garazu i jestem juz po tym zabiegu
cala operacja zajela mi ok 1;30
jest tylko 7 srubek do odkrecenia no i niestety trzeba spuscic plyn chlodzacy (ale to nie problem)
efekt byj juz odczuwalny po pierwszym odpaleniu auta :)
chcialbym dodac fotki ale niestety nie wiem jak to sie robi :(
pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”