Błędy coolant check level i plyn do spryskiwaczy problem

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
SuruwaC220
VIP
Posty: 292
Rejestracja: 4 cze 2011, o 17:04
VIN:
Lokalizacja: Busko Zdrój / ŁÓDŹ

Coolant Visit Workshop

Post autor: SuruwaC220 »

Witam,

Mój problem polega na tym, że wczoraj gdy wymieniałem reflektory przedliftowe na poliftowe po skończonej pracy pojawił się Coolant Visit Workshop, wcześniej auto było sprawne.
Wentylator pracuje cały czas w pozycji 1 oraz podczas jazdy, dodatkowo nie pracuje turbina..

Czy mogłem coś poruszyć/wypiąć podczas wymiany ?

Pozdrawiam.

Problem rozwiązany

Okazało się, że spaleniu uległ bezpiecznik numer 54 7,5 A :D
Ostatnio zmieniony 13 gru 2011, o 18:35 przez SuruwaC220, łącznie zmieniany 1 raz.
W203 Kombi C220 Elegance 2002r.

[center]Pozdrowienia dla V126, Taczar'a, Mrbraindeath'a, Rumcajsa i Wszystkich fanów W203 przesyłam JA (:
Nowa mordka :D
http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... 619po.jpg/
[/center]
Johnny Bravo
Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: 19 lut 2012, o 07:41
VIN:
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Johnny Bravo »

Witam kolego który to jest ten bezpiecznik nie mogę go zlokalizować a u mnie jest ten sam problem tylko ze ja zapalę samochód i na wolnych chwilę pochodzi i wyskakuje komunikat.
W203 2.2 CDI 143 KM
Karol_mb
Użytkownik
Posty: 141
Rejestracja: 30 cze 2011, o 11:22
VIN:
Lokalizacja: pl

Post autor: Karol_mb »

Sprawdź stan płynu chłodniczego
W203 2.2 CDI 00'
ktos92
Użytkownik
Posty: 1036
Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
VIN: WDD2040012A607752
Lokalizacja: Galway

Post autor: ktos92 »

Sprawdź czy czasem nie brakuje Ci wody do spryskiwaczy szyby przedniej. U siebie miałem podobny problem kiedy wyświetlić mi sie komunikat od braku wody do spryskiwaczy i wyswietlilo przy okazji niski poziom płynu chlodniczego a płyn był. Dolalem wody do spryskiwaczy i problem zniknął.
Ostatnio zmieniony 18 mar 2012, o 13:32 przez ktos92, łącznie zmieniany 1 raz.
Karol_mb
Użytkownik
Posty: 141
Rejestracja: 30 cze 2011, o 11:22
VIN:
Lokalizacja: pl

Post autor: Karol_mb »

Ludzie kontrolujcie płyny, oleje i filtry a nie bezpieczniki :wysmiewacz: Komputer wam tego nie uzupełni
W203 2.2 CDI 00'
Johnny Bravo
Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: 19 lut 2012, o 07:41
VIN:
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Johnny Bravo »

Dolałem płynu do chłodnicy i do spryskiwaczy i tak do obu weszło po litrze a jeśli by było za mało płynów to pisało by Coolant Check Level chyba ze sie mylę
Ostatnio zmieniony 18 mar 2012, o 17:58 przez Johnny Bravo, łącznie zmieniany 1 raz.
W203 2.2 CDI 143 KM
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

mrbraindeath pisze:w samochodach przed liftem czujnik plynu chlodniczego jak i plynu do spryskiwaczy jest polaczony i ZAWSZE wywala oba komunikaty na raz..
I tutaj się niestety z Tobą nie zgodzę.
Owszem idą jedną wiązką ale zgłaszają komunikaty osobno.
Tak jest u mnie i jest to przeze mnie sprawdzone.
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Johnny Bravo
Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: 19 lut 2012, o 07:41
VIN:
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Johnny Bravo »

Tak jak pisałem wcześniej dolałem płynu do chłodnicy i do spryskiwaczy żeby wykluczyć ewentualne braki ale to nie jest to bo komunikat wyświetla dalej więc teraz gdzie szukać ?
W203 2.2 CDI 143 KM
Awatar użytkownika
geneg
VIP
Posty: 24
Rejestracja: 17 maja 2012, o 19:30
VIN:
Lokalizacja: Bytom

Post autor: geneg »

Potwierdzam, trzeci raz w ciągu dwóch lat wyskoczyły oba błędy równocześnie, ustąpiły po dolaniu płynu chłodzącego, mimo, że nie było takiej potrzeby. Może wspólna masa obu czujników? Jak będę kiedyś zdejmował nadkole sprawdzę.
Ostatnio zmieniony 1 cze 2012, o 21:27 przez geneg, łącznie zmieniany 1 raz.
marzenia się spełniają C200 CDI 2003 kombi
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 2082
Rejestracja: 26 kwie 2009, o 17:20
VIN: WDB2030461F911681
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort.

Post autor: noc »

Poszukaj kolego, napisałem na temat dużo i nawet wrzuciłem opisy ze schematami jak dojść
do błędu.
Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K

Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
taxiarz
Użytkownik
Posty: 48
Rejestracja: 29 paź 2012, o 16:21
VIN: WDB2030061A475205
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: taxiarz »

Podepnę się pod temat.

Temat podobny, tylko ubyło ćwiartkę płynu chłodniczego. Zablokowało jakąś szczotkę zamykającą układ.

Dlaczego ubyło płynu chłodniczego?
Awatar użytkownika
deathcity
VIP
Posty: 76
Rejestracja: 5 gru 2010, o 19:30
VIN:
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: deathcity »

loneraider pisze: Owszem idą jedną wiązką ale zgłaszają komunikaty osobno.
Tak jest u mnie i jest to przeze mnie sprawdzone.
Potwierdzam. U mnie też wyskakują osobno. Jak brakowało do spryskiwaczy wyskoczył tylko jeden.
C200 Kompressor | 2001 | ELEGANCE - sprzedany :-(
GraPys
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 7 maja 2013, o 18:58
VIN:
Lokalizacja: zewsząd

Post autor: GraPys »

SuruwaC220,
Witaj,

Serdeczne dzięki za podpowiedź z bezpiecznikiem. Trafione w 100%. 5 min grzebania, 100% satysfakcji.

Pozdrawiam
W203 CLASSIC 270CDI - pierwszy , chyba nie ostatni
adrianb
Użytkownik
Posty: 88
Rejestracja: 23 wrz 2011, o 13:13
VIN:
Lokalizacja: Kraków

Post autor: adrianb »

Witam.
Mnie też dotknął ten problem, po wymianie żarówek (nie wiem czy to zbieg okoliczności) był już wyświetlony komunikat o zbyt małym poziomie płynu do spryskiwaczy, ale wyskoczył Coolant Visit Workshop, więc dolałem płynu do spryskiwaczy, trochę też do ukł chłodzenia wymieniłem spalony bezpiecznik 7,5A, przejechałem się kawałek z działającym turbem ale po ponownym odpaleniu bezpiecznik się przepalił, teraz po paruset metrach bezp się przepala i wyświetla się sam komunikat Coolant Visit Workshop. Sprawdzałem na postoju i pobór prądu wynosi chwilami ok 4A, słychać wtedy jakby jakaś pompka próbowała zastartować w okolicach podgrzewacza paliwa, auto wg vin jest z Włoch. Ktoś może pomóc?
Ostatnio zmieniony 8 cze 2013, o 20:45 przez adrianb, łącznie zmieniany 1 raz.
cl203 coupe c220cdi 2002r
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

adrianb pisze:wymieniłem spalony bezpiecznik 7,5A,
... który :?:
adrianb pisze:przejechałem się kawałek z turbem
... znamy gościa :?: :wysmiewacz:
adrianb pisze:Sprawdzałem na postoju i pobór prądu wynosi chwilami ok 4A,
:mysli: Ni huhu nic nie rozumiem, a co mają pobory do tego :bezradny: chyba, że sprawdzałeś pobór na tym palonym bezpieczniku :boisie:
Ogarnij się chłopaku i pisz tak abyśmy coś zrozumieli, bo pomocy nie uzyskasz.
Ostatnio zmieniony 8 cze 2013, o 19:36 przez loneraider, łącznie zmieniany 1 raz.
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ chłodzenia”