Błędy coolant check level i plyn do spryskiwaczy problem
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 88
- Rejestracja: 23 wrz 2011, o 13:13
- VIN:
- Lokalizacja: Kraków
Bezpiecznik nr 54 z tej strony lub 12 z tej
Tak sprawdzałem pobór prądu multimetrem podpinając równolegle do spalonego bezpiecznika, gdy odpinałem przewody multimetru od bezpiecznika a kluczyk byl przekręcony do pozycji grzania swiec włączał się wentylator chłodnicy.
Niby na postoju pobór prądu jest mniejszy niż te 7,5A ale podobną sytuacje miałem z bezpiecznikiem rozrusznika -tez się przepalał , po wymianie szczotek i przekaźnika bylo wszystko dobrze
Tak sprawdzałem pobór prądu multimetrem podpinając równolegle do spalonego bezpiecznika, gdy odpinałem przewody multimetru od bezpiecznika a kluczyk byl przekręcony do pozycji grzania swiec włączał się wentylator chłodnicy.
Niby na postoju pobór prądu jest mniejszy niż te 7,5A ale podobną sytuacje miałem z bezpiecznikiem rozrusznika -tez się przepalał , po wymianie szczotek i przekaźnika bylo wszystko dobrze
Ostatnio zmieniony 8 cze 2013, o 20:44 przez adrianb, łącznie zmieniany 1 raz.
cl203 coupe c220cdi 2002r
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
To akurat całkiem normalne. 54 zasila sporą część osprzętu silnika o małym natężeniu.adrianb pisze:gdy odpinałem przewody multimetru od bezpiecznika a kluczyk byl przekręcony do pozycji grzania swiec włączał się wentylator chłodnicy.
Skoro notorycznie pali ten bezpiecznik to albo masz zwarcie na którymś obwodzie lub uszkodzony jakiś podzespół.
Może i układ chłodzenia Moduł wentylatora, czujniki temperatur nie wiem, sporo tego.adrianb pisze:Coolant Visit Workshop
Diagnostyka by pomogła.
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
-
- Użytkownik
- Posty: 88
- Rejestracja: 23 wrz 2011, o 13:13
- VIN:
- Lokalizacja: Kraków
12.Modułsterowania silnika,podgrzewacz kolektora wlotowego
Co to jest podgrzewacz kolektora wlotowego, pytam się ponieważ w chwili poboru prądu (co 2-3sek) słychać odgłosy takie jakie towarzyszą zablokowanemu silnikowi elektrycznemu z okolic wymiennika płynu chłodniczego.
Co to jest podgrzewacz kolektora wlotowego, pytam się ponieważ w chwili poboru prądu (co 2-3sek) słychać odgłosy takie jakie towarzyszą zablokowanemu silnikowi elektrycznemu z okolic wymiennika płynu chłodniczego.
Ja też dolałem pół litra, Gdzie znajduje się ta szczotka?[/list][/quote]taxiarz pisze:Podepnę się pod temat.
Temat podobny, tylko ubyło ćwiartkę płynu chłodniczego. Zablokowało jakąś szczotkę zamykającą układ.
Dlaczego ubyło płynu chłodniczego?
cl203 coupe c220cdi 2002r
-
- Użytkownik
- Posty: 218
- Rejestracja: 9 lut 2011, o 11:09
- VIN: wdc203208
- Lokalizacja: Pruszków
Ta usterko może być wyświetlana z powodu pompki recyrkulacji płynu chłodzącego.Znajduje się na prawym nadkolu ,w pobliżu zbiorniczka z płynem chłodniczym .Często to urządzenie nawala generując taki błąd .To urządzenie występuje tylko w niektórych modelach,ma wygląd cewki elektrycznej.Można znaleźć toto na aledrogo jako zamiennik firmy Bosch,cena około 300zł.
220 cdi 150 KM, w 212 E 350 cdi 265 KM 2011r ,W 246 B200 cdi automat,W204 C250 cdi 4matic
-
- Użytkownik
- Posty: 88
- Rejestracja: 23 wrz 2011, o 13:13
- VIN:
- Lokalizacja: Kraków
-
- Użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 6 cze 2016, o 00:32
- VIN:
Błędy coolant check level i plyn do spryskiwaczy problem
Witam, przy montażu przedniego lewego halogenu nie mogłem znaleźć od niego wtyczki natknąłem się na coś co wyglądało bardzo podobnie i miało wpięte "coś" podobnego do zniszczonej żarówki okazało się ze to nie ta wtyczka a to co z niej wypiąłem się zgubiło... Po czym świecą mi się te dwa błędy ktoś miał z tym do czynienia? Czy to po prostu zbieg okoliczności?
Z góry dzięki za pomoc
Z góry dzięki za pomoc
C220 CDI, Elegance VIN: WDB2030081A801976
2005 rok, sedan.
2005 rok, sedan.
- siwix
- JuniorAdmin
- Posty: 4588
- Rejestracja: 26 paź 2014, o 18:38
- VIN: WDB2032521F833745
- Lokalizacja: Świdwin/ Buxtehude/Stade (DE)
- Kontakt:
Re: Błędy coolant check level i plyn do spryskiwaczy problem
Błędy coolant check level i plyn do spryskiwaczy idą po jednym kablu,ktośprzed tobą wstawił opornik żeby się nie świeciło a ty go wywaliłeś.
coolant-check-level-vt1686.html
coolant-check-level-vt1686.html
-
- Użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 6 cze 2016, o 00:32
- VIN:
Re: Błędy coolant check level i plyn do spryskiwaczy problem
A nie ma od tego jakiegoś czujnika przy lewym halogenie? Dodam, że poziom płynu jest okej i samochód normalnie funkcjonuje...
Ostatnio zmieniony 23 paź 2016, o 17:56 przez kamercs, łącznie zmieniany 1 raz.
C220 CDI, Elegance VIN: WDB2030081A801976
2005 rok, sedan.
2005 rok, sedan.
- siwix
- JuniorAdmin
- Posty: 4588
- Rejestracja: 26 paź 2014, o 18:38
- VIN: WDB2032521F833745
- Lokalizacja: Świdwin/ Buxtehude/Stade (DE)
- Kontakt:
Re: Błędy coolant check level i plyn do spryskiwaczy problem
Czujnik to w zbiorniku płynu do spryskiwaczy.
-
- Użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 4 mar 2017, o 18:56
- VIN: brak
Re: Komunikat "Coolant visit workshop"
Witam, nie chce zakładać nowego tematu - podepnę się pod ten.
Po odpaleniu silnika (silnik zimny) pojawiły mi się nagle błędy -
1. BRAKE LINING WER, VISIT WORKSHOP!
2. COOLANT, VISIT WORKSHOP! po chwili ekran robi się czerwony, zegary (obroty, prędkościomierz) przestają działać oraz komunikat zmienia się na COOLANT STOP, ENGINE OFF! temperatura poza skalą - silnik zimny.
Po odpaleniu silnika (silnik zimny) pojawiły mi się nagle błędy -
1. BRAKE LINING WER, VISIT WORKSHOP!
2. COOLANT, VISIT WORKSHOP! po chwili ekran robi się czerwony, zegary (obroty, prędkościomierz) przestają działać oraz komunikat zmienia się na COOLANT STOP, ENGINE OFF! temperatura poza skalą - silnik zimny.
- Dziki Mar
- Moderator
- Posty: 4167
- Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
- VIN: WDB2110891B355007
Re: Komunikat "Coolant visit workshop"
Może czujnik temperatury płynu chłodzącego?
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
W203 C200 M271 2005 Był
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
- jakubgw
- Użytkownik
- Posty: 65
- Rejestracja: 14 maja 2016, o 17:52
- VIN: WDB2037451A112597
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: Komunikat "Coolant visit workshop"
1. BRAKE LINING WER, VISIT WORKSHOP! - klocki się kończą lub masz uszkodzony czujnik od zużycia klocków ( przerwany lub się zwara zrobiła i wyświetla błąd)
CL203 2.0 Kompressor 163KM 2001r pakiet Sport Evolution
WDB2037451A112597
WDB2037451A112597
-
- VIP
- Posty: 290
- Rejestracja: 1 sty 2017, o 14:25
- VIN: WDB2032161F223143
- Lokalizacja: Kalisz
kontrolka niski poziom płynu chłodzacego
Witam
Moja gwiazda dała znać znowu o sobie i często zapala mi się kontrola płynu . Wiem ze jest to częsta awaria i należy wymienić czujnik poziomu płynu w spryskiwaczach . Ale ja chce zacząć od sprawdzenia wiązki i jej oporów .
kostka czujnika poziomu płynu chłodzącego
I tak mi wyszło Kabelek żółto/brązowy 3,34 kilo Ohma
żółto/niebieski 173,4 Ohma
Może mi ktoś powiedzieć jakie powinny być tam opory
I jeszcze jakie opory na wiązce do czujnika spryskiwaczy
Moja gwiazda dała znać znowu o sobie i często zapala mi się kontrola płynu . Wiem ze jest to częsta awaria i należy wymienić czujnik poziomu płynu w spryskiwaczach . Ale ja chce zacząć od sprawdzenia wiązki i jej oporów .
kostka czujnika poziomu płynu chłodzącego
I tak mi wyszło Kabelek żółto/brązowy 3,34 kilo Ohma
żółto/niebieski 173,4 Ohma
Może mi ktoś powiedzieć jakie powinny być tam opory
I jeszcze jakie opory na wiązce do czujnika spryskiwaczy
W203 2.7CDI ELEGANCE AUTOMAT 01r
MAZDA MX-3 V6 180 KM 92r niszczyciel drogich fur 6,5s/100kh
MAZDA MX-3 V6 180 KM 92r niszczyciel drogich fur 6,5s/100kh
-
- Użytkownik
- Posty: 142
- Rejestracja: 6 mar 2009, o 21:52
- VIN:
- Lokalizacja: łódzkie
Re: kontrolka niski poziom płynu chłodzacego
Czujnik poziomu płynu spryskiwacza 145-185 ohm poziom prawidłowy.
Czujnik poziomu płynu chłodzącego 102-120 ohm poziom prawidłowy.
Czujnik poziomu płynu chłodzącego 102-120 ohm poziom prawidłowy.
c 220 CDI, 2001r. 143 KM automat, VIN WDB2030061A119508
- noc
- Ekspert
- Posty: 2082
- Rejestracja: 26 kwie 2009, o 17:20
- VIN: WDB2030461F911681
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort.
Re: Błędy coolant check level i plyn do spryskiwaczy problem
Pomogę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K
Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K
Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/