Strona 2 z 6

: 16 lut 2010, o 18:56
autor: noc
Istnieją co najmniej trzy rozwiązania centralnego zamka i systemu otwierania tylnej klapy.
Do identyfikacji potrzebny nr.Vin lub jego pierwszych 6 cyfr i data produkcji. :dokuczacz:

: 16 lut 2010, o 22:12
autor: kSmuk
Bagaznik jest sterowany z tylnego SAM'a.

: 16 lut 2010, o 22:27
autor: V126
Czyli brak prądu na module - niemożliwy, bo nie działałoby pół samochodu. Może kabel się przetarł i prąd nie dochodzi do zamka.

: 16 lut 2010, o 22:33
autor: noc
Za zgodą: stacyjki, licznika, górnego panela obsługi i modułu centralnej szyny przesyłowej. :zacieszacz:

: 17 lut 2010, o 21:17
autor: Bastionik13
Co to jest SAM'a Dowiedziałem sie ze moduł nie padł bo to jest mało prawdopodobne. Własnie nie dochodzi prad do zamka z tyłu do klapy wiec możliwe ze kabel sie przetarł?? Tylko dokąd idzie ten kabel z tylnej klapy?? Czy idzie on do tego przycisku w drzwiach co sie klapę otwiera.

: 17 lut 2010, o 22:22
autor: V126
SAM to taki spory moduł na przykład w bagażniku po lewej stronie (musisz zdjąć boczek), tam są bezpieczniki itp. Tam też idzie ten przewód.

: 20 lut 2010, o 11:47
autor: noc
Istnieją co najmniej trzy rozwiązania centralnego zamka i systemu otwierania tylnej klapy.
Do identyfikacji potrzebny nr.Vin lub jego pierwszych 6 cyfr i data produkcji. :dokuczacz:
Wyraźnie lubisz pytać w nieskończoność, zamiast podać kilka informacji i otrzymać konkretną pomoc. :nunu:

: 22 lut 2010, o 20:42
autor: Bastionik13
NOC Mojego Mesia numer Vin to WDB2030061A046209 jesli możesz to prosze o pomoc. pozdrawiam

: 27 lut 2010, o 10:03
autor: noc
Po kilkunastu godzinach ślęczenia nad schematami, doszedłem do wniosku, że nic nie wiem. :bezradny:
Trzeba weryfikować każde połączenie na samochodzie :mysli: .Jedyne co uzyskałem, za otwieranie tylnej klapy odpowiedzialny jest między innymi bezpiecznik nr.40 w skrzynce bezpieczników w desce po stronie kierowcy. :hurra:

: 5 mar 2010, o 09:47
autor: Bastionik13
I wkoncu odkrylem dlaczego mi sie nie otwieral bagaznik wystarczylo odlaczyc akumlator na 30 sek i sie naprawiło:)) pozdrawiam

: 5 mar 2010, o 09:58
autor: V126
I znów potwierdza się, że lekarstwem na wszelakie zło jest reset elektroniki.

: 6 mar 2010, o 20:05
autor: noc
To najgorsza metoda o której słyszałem.Błąd najprawdopodobniej wróci, a niektóre ze sterowników dostały za swoje skokiem napięcia.Inne straciły adaptację.A wystarczyło podjechać pod SD i może tylko coś zmienić w programie.W W203, w 1na 100 po zdjęciu klemy
można sie już tylko holować do warsztatu.Nie radzę tego robić w żadnym nowoczesnym samochodzie.Chyba, że mam zdobywać w taki sposób klientów do warsztatu. :hejka:

: 6 mar 2010, o 20:14
autor: Rumcajs
noc pisze:... W W203, w 1na 100 po zdjęciu klemy
można sie już tylko holować do warsztatu.Nie radzę tego robić w żadnym nowoczesnym samochodzie... :hejka:
Witam ... :mysli: , chodziło Ci noc o odłączaniu aku w przypadku wykazania jakiegokolwiek błędu , czy odłączania aku w ogóle (np nie wykazuje błędu a jedynie chodzi o wymianę aku ) :hejka: Pozdrawiam

: 6 mar 2010, o 20:43
autor: noc
Na czas wymiany aku. podłącza się podtrzymanie napięcia lub trzeci akumulator. :zacieszacz:

: 6 mar 2010, o 22:18
autor: Rumcajs
noc pisze:Na czas wymiany aku. podłącza się podtrzymanie napięcia lub trzeci akumulator. :zacieszacz:
Dzięki noc :hejka: Pozdrawiam