Strona 2 z 6
: 16 lut 2010, o 18:56
autor: noc
Istnieją co najmniej trzy rozwiązania centralnego zamka i systemu otwierania tylnej klapy.
Do identyfikacji potrzebny nr.Vin lub jego pierwszych 6 cyfr i data produkcji.
: 16 lut 2010, o 22:12
autor: kSmuk
Bagaznik jest sterowany z tylnego SAM'a.
: 16 lut 2010, o 22:27
autor: V126
Czyli brak prądu na module - niemożliwy, bo nie działałoby pół samochodu. Może kabel się przetarł i prąd nie dochodzi do zamka.
: 16 lut 2010, o 22:33
autor: noc
Za zgodą: stacyjki, licznika, górnego panela obsługi i modułu centralnej szyny przesyłowej.
: 17 lut 2010, o 21:17
autor: Bastionik13
Co to jest SAM'a Dowiedziałem sie ze moduł nie padł bo to jest mało prawdopodobne. Własnie nie dochodzi prad do zamka z tyłu do klapy wiec możliwe ze kabel sie przetarł?? Tylko dokąd idzie ten kabel z tylnej klapy?? Czy idzie on do tego przycisku w drzwiach co sie klapę otwiera.
: 17 lut 2010, o 22:22
autor: V126
SAM to taki spory moduł na przykład w bagażniku po lewej stronie (musisz zdjąć boczek), tam są bezpieczniki itp. Tam też idzie ten przewód.
: 20 lut 2010, o 11:47
autor: noc
Istnieją co najmniej trzy rozwiązania centralnego zamka i systemu otwierania tylnej klapy.
Do identyfikacji potrzebny nr.Vin lub jego pierwszych 6 cyfr i data produkcji.
Wyraźnie lubisz pytać w nieskończoność, zamiast podać kilka informacji i otrzymać konkretną pomoc.
: 22 lut 2010, o 20:42
autor: Bastionik13
NOC Mojego Mesia numer Vin to WDB2030061A046209 jesli możesz to prosze o pomoc. pozdrawiam
: 27 lut 2010, o 10:03
autor: noc
Po kilkunastu godzinach ślęczenia nad schematami, doszedłem do wniosku, że nic nie wiem.
Trzeba weryfikować każde połączenie na samochodzie
.Jedyne co uzyskałem, za otwieranie tylnej klapy odpowiedzialny jest między innymi bezpiecznik nr.40 w skrzynce bezpieczników w desce po stronie kierowcy.
: 5 mar 2010, o 09:47
autor: Bastionik13
I wkoncu odkrylem dlaczego mi sie nie otwieral bagaznik wystarczylo odlaczyc akumlator na 30 sek i sie naprawiło:)) pozdrawiam
: 5 mar 2010, o 09:58
autor: V126
I znów potwierdza się, że lekarstwem na wszelakie zło jest reset elektroniki.
: 6 mar 2010, o 20:05
autor: noc
To najgorsza metoda o której słyszałem.Błąd najprawdopodobniej wróci, a niektóre ze sterowników dostały za swoje skokiem napięcia.Inne straciły adaptację.A wystarczyło podjechać pod SD i może tylko coś zmienić w programie.W W203, w 1na 100 po zdjęciu klemy
można sie już tylko holować do warsztatu.Nie radzę tego robić w żadnym nowoczesnym samochodzie.Chyba, że mam zdobywać w taki sposób klientów do warsztatu.
: 6 mar 2010, o 20:14
autor: Rumcajs
noc pisze:... W W203, w 1na 100 po zdjęciu klemy
można sie już tylko holować do warsztatu.Nie radzę tego robić w żadnym nowoczesnym samochodzie...
Witam ...
, chodziło Ci
noc o odłączaniu aku w przypadku wykazania jakiegokolwiek błędu , czy odłączania aku w ogóle (np nie wykazuje błędu a jedynie chodzi o wymianę aku )
Pozdrawiam
: 6 mar 2010, o 20:43
autor: noc
Na czas wymiany aku. podłącza się podtrzymanie napięcia lub trzeci akumulator.
: 6 mar 2010, o 22:18
autor: Rumcajs
noc pisze:Na czas wymiany aku. podłącza się podtrzymanie napięcia lub trzeci akumulator.
Dzięki
noc Pozdrawiam